Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Brinz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Aprilia Falco gekocht.....

    Van de week een Aprilia Falco gekocht met fighter kit, en voorzien van LeoVince SBK dempers. Het is mn eerste Aprilia en een beetje speurwerk op t forum leert dat er een hoop aan te knustelen valt. Zo kom ik het verwijderen van restrictors tegen en remapping van het systeem. Hoe kan ik...
  2. B

    Stuur vervangen CBF

    Ik wil het originele stuur van mijn CBF 1000 vervangen door een iets lager en breder superbike exemplaar. Wat kan ik tegenkomen bij het sleutelen? Is het redelijk eenvoudig zelf te doen? Een beetje dit idee:
  3. B

    Te koop: Kawasaki Z1000, 2003

    Te koop: Z1000, 2003, 19000 km.,van eerste eigenaar, Lasers, K&N, nieuwe Pilot Powers, RVS kentekenplaathouder, duo-afdekkap, Spy-ball alarm voorbereid (kabelboom blijft zitten), 127 pk op het wiel. Inclusief alle originele onderdelen (uitlaten, duozitje, taartschep, knippers). 8000,-
  4. B

    Vervangingsdempers Z1000

    Wie heeft er andere dempers op zn z1000 gezet? Ik ben gister naar de RAI geweest, en heb daar behoorlijk wat ideeen opgedaan........Gesproken met mensen van Leo Vinci, Remus, Yoshimura, Bos en Superpole. Yoshimura en Remus vallen waarschijnlijk al af vanwege de prijzen...Is er iemand bekend met...
  5. B

    Resonantie koppelingshendel z 1000 opgelost!

    Het is opgelost! Voor de liefhebbers http://www.riderforums.com Kijk bij Z1K maitanance, en dan bij Noisy or normal?. Moet erg simpel zijn, maar ben er zelf niet aan begonnen. De dealer heeft het uitgevoerd bij een beurtje. Succes!
  6. B

    Resonantie koppelingshendel z 1000

    Hallo, wie heeft er net als ik een 2003 Z-1000, en heeft ook last van het resonerende koppelingshendel vanaf 6000 tpm.? De langeduurtest z-1000 in Moto 73 heeft er ook last van, alleen die heb ik nog niet over een oplossing horen praten.
Terug
Bovenaan Onderaan