Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dickcb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dickcb

    Nieuw uitlaatsysteem Honda SH150i

    Splinternieuw uitlaatsysteem Honda Sh150i. Reactie's graag via pb.
  2. Dickcb

    Motorpak.broek/jas.164-170met handtekening Michael v/d Mark

    Aangezien onze zoon uit dit pak is gegroeid, bieden wij deze te koop aan. De mouwen van de jas zijn te verlengen en dit systeem zit ook in de broek om die langer te maken. De Jas is maat 164/170 en de Broek is maat 164/170. Michael van de Mark heeft zijn handtekening op dit pak gezet. :)...
  3. Dickcb

    Set Honda CB1300 velgen

    Te koop een set Honda CB1300 ABS velgen. Set gaan in de verkoop omdat we gouden velgen gemonteerd hebben. Voorvelg is echt als nieuw, geen krasje op te vinden, bij de achtervelg is de lak heel ligt beschadigd door een een velglint(sticker) die er op gezeten heeft..(bijna niet te zien) Kan ook...
  4. Dickcb

    Kindermotorpak...(zie foto's)

    Te koop een kindermotorpak merk Probiker voorzien van protectie , amper gedragen door onze dochter. Kindermaat is 152/158 zowel de mouwen als de benen zijn te verlengen door een rits los te maken....werkt echt super. Onze dochter is 1.65. Prijs voor jas en broek 80 euro.
  5. Dickcb

    Borging remschijfbouten..

    Kan iemand mij vertellen hoe de bouten geborgd zitten van een remschijf. Gebruikt men fabrieks af een loctite of een borgmiddel wat al op de bout zit (vaak blauw) Is loctite voldoende of voor het zekere alle bouten vernieuwen..
  6. Dickcb

    Stuurverhogers 40mm (zie foto's)

    Te koop stuur verhogers (40mm) voor een stuur van 22mm. Set is echt hagelnieuw, en mag weg voor 25 euro (ex verzendkosten) Reactie's graag via pb.
  7. Dickcb

    Leidingen/choke/gas kabels CBR1000F. (zie foto's)

    Ik heb hier nog wat Leiding/kabelwerk (choke en gaskabels) liggen voor de CBR1000f, mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel. (pb) Het zou kunnen dat alles iets langer is dan Origineel, het zat bij mijn superbikekit.
  8. Dickcb

    Splinternieuwe Alpinestars schoenen mt 41.5 prijs 25 euro

    Te koop Nieuwe Alpinestars schoenen maat 41.5. Prijs 25 euro...(ex verzendkosten) Reacties mogen via PB...
  9. Dickcb

    Paddockstand voor/achter...

    Paddockstand is maar één keer gebruikt voor de voorzijde, natuurlijk in goede staat. Is te gebruiken voor de voor en achterkant steunen voor de achterkant nog nooit gebruikt. Alleen ophalen. Prijs 45 euro. Reactie's graag via PB..
  10. Dickcb

    Rizoma stuur MA005B

    Heb hier nog een zeer net Rizoma stuur MA005 liggen. In het midden dus 29mm en de uiteinden 22mm. Er ziten wel twee gaatjes in voor de stuureinden. Zitten geen beschadigingen op. Voor een rieël bod mag het stuur weg. Reactie's mogen via pb...
  11. Dickcb

    Superbike-kit Honda CB1300.......

    Mijn K-maxx set gaat in de verkoop, natuurlijk compleet en echt niet één kras op te vinden. Set bestaat uit stuur Risers en bevestigingsmatriaal. Heeft maar 1.5 maand op de motor gezeten, prijs 150 euro (ex verzendkosten.) K-MaxX Moving Technology // Motorrad-Technik // Motorrad-Zubehör //...
  12. Dickcb

    Welk Kettingslot

    Ben eigenlijk op zoek naar een Kettingslot... Echter kom ik prijzen tegen van 30 tot dik 200 euro. Maar ook Kettingsloten van goed 40 euro met zelfs ART 4 goedkeuring.. :?
  13. Dickcb

    Stuurverhogers

    De Stuurverhogers verhogen je stuur 2.5 cm. Ze zijn als nieuw, er zit geen krasje op. Prijs € 20.00 voor. (excl. verzenden)
  14. Dickcb

    Gezocht originele Honda CB 1300 Spiegels.....

    Wie kan me helpen aan (nette) originele spiegels van een Honda CB1300. Liefst compleet met rubbers...(zie foto) Reactie's mogen per pb.. :)
  15. Dickcb

    Buddy Honda Dylan....

    Ik heb hier nog een Buddy liggen van een Honda Dylan, mag voor ieder leuk bod weg.
  16. Dickcb

    Buddy voor Honda Dylan...(foto's)

    Ik heb nog een Buddy liggen voor een Dylan. Nog iemand intresse..
  17. Dickcb

    Orginele uitlaat Honda Dylan...(foto's)

    Mijn orginele Honda Dylan uitlaat mag in de verkoop. Hij heeft er niet lang opgezeten omdat ik met een ander uitlaatsysteem heb gereden.
  18. Dickcb

    Voor de echte Schwantz fan......

    Splinternieuwe badhandoek van Kevin Schwantz, komt zo uit de verpaking. Maat 1.45 bij 75 cm. 25 euro incl. verzending.....mischien ook leuk voor aan de muur. 8-)
  19. Dickcb

    Motorlaarzen Derriboots maat 41

    Rij je door weer en wind? Dan zijn dit, de all-weather motorlaarzen voor jou. De Derriboots zijn te koop omdat ik ze niet meer pas. Ze zijn in zeer goede staat. Ik wil er 40 euro voor hebben. Verzenden is mogelijk of eventueel op te halen in Hoofddorp.
  20. Dickcb

    Nieuwe Johan V.D wal Endurance Team jas...

    Te koop een splinternieuwe Originele Johan V.D Wal Team Endurance jas. Maat 52. 45 Euro incl. verzending.
  21. Dickcb

    Orgin. instrucktieboekje Honda Lead

    Ik heb hier nog het orgin. instructieboekje van een honda SCV Lead liggen. (Met uitvouwbaar electrisch schema) Het is splinternieuw en heeft nog nooit in de motor gezeten. 15 euro incl. verzending.
  22. Dickcb

    Wel of niet wegenwachthulp...

    Al dik 20 jaar rij ik nu motor, en sinds 3 weken mijn vrouwtje ook weer. 8-) Vroeg me eigenlijk af of het niet eens tijd zou zijn lid te worden van de wegenwacht, echter achteraf gezien heb ik al 20 jaar lidmaadschap uitgespaard. Of zal ik dan toch maar lid worden als ik wel echt een keer...
  23. Dickcb

    Dick stelt zich voor met CBR1000f

    Mijn naam is Dick, Ik lees al een paar jaar mee op het MF dus word het nu wel tijd dat ik mij maar eens registreer op het forum. :W Na een Z500, 2 CBX550's, VF 750, VF 1000 en een aantal CBR 1000f's heb ik in 1998 het laatste model gekocht. Deze CBR heb ik nogsteeds en bevald mij...
Terug
Bovenaan Onderaan