Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bredebeier
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bredebeier

    Pedro Acosta

    De nieuwe MM? De nieuwe VR? Ik vind m de rijder die zeker nu een eigen topic verdient. Of is dat er al 😇
  2. bredebeier

    Haalt de motorrijder 2050?

    Terwijl de kilometerkosten exorbitant stijgen door o.a. accijns op accijns en een fikse inflatie alles duurder maakt, komt er een tegelijk soort zwarte deug deken over Europa te liggen dat alles wat fossiel wordt aangedreven verderfelijk is voor het klimaat van de generaties die na ons komen...
  3. bredebeier

    Walid Khan doet een Fenati tje...wat een idioot...

    Ik zou zeggen; permanent uit elk kampioenschap zodra je aan een andere rijder gaat zitten. Dat ie deze rijder er later afkegelde maakt het nog slechter voor hem. Je bent gewoon een asociale hufter als je dit ook maar probeert Fenati had ook nooit terug moeten komen trouwens...
  4. bredebeier

    Van een ander liefhebbersforum.

    Na wat twijfelen trek ik toch maar eens mijn waffel open: kan het niet wat gezelliger op het forum? En kunnen jullie als moderatoren daar niet iets aan doen? Het is toch opvallend dat zoveel draadjes verzanden in irritaties, die zonder veel remmingen in het openbaar worden uitgeleefd. Ook als...
  5. bredebeier

    Topkuip ZXR750 1993

    Kleur boeit me niet. Als t maar geen 6 delig setje is, zoals nu,maar uit 1 stuk.
  6. bredebeier

    Wat zal ik er voor vragen??

    Denk er over de GS weg te doen Adventure uit: 2008 113000 km Dealer onderhouden Wilbers lineaire vering voor en achter Hepco&Becker topkoffer en -rekje Adventure rek Xenon en mistlampies Handvatverwarming BC met temp.,olie,bandenspanning etc.etc. Tractiecontrole (uitschakelbaar)...
  7. bredebeier

    Horex te koop...of niet meer eigenlijk

    Gebrauchtwagen Angebote bei AutoScout24 Jammer,weer een beloftevol initiatief verdwijnt voortijdig van de markt Prijs daalt nu heel snel trouwens, maar over 15 jaar wellicht een collectors item??
  8. bredebeier

    Schubert C3 Maat 58 Matzwart

    Heb vandaag de nieuwe Schubert Profi C3 gekocht Dus mag de ''oude'' matzwarte weg Goed gebruikt,maar nooit mee gevallen. :+ Heb ,m aangeschaft in 2010 Zit net een nieuwe pinlock in Wel wat kleine krasjes op de schaal (matzwart is gevoelig hiervoor...) De eerste die er 125 euro voor...
  9. bredebeier

    Honda CB Old Skool onderdelen

    Set km tellers, 1 tot 200, 1 tot 220 km/hr 1 Toerenteller 1 set old skool racy voetsteunen icm schetsplaten en rem- plus schakelpedaal
  10. bredebeier

    R1200 GSA valt uit bij warme motor....

    Als ik remmend op de motor voor stoplichten stil kom te staan, gaat het goed, maar als ik ,m met gas dicht uit laat rollen dan moet ik steeds ,n streepje gas houden, want ander slaat ie geheid af.....zodra ik dan stil sta en ,m rustig stationair laat lopen,loopt ie prima rond... Lastig,want je...
  11. bredebeier

    Gezocht: motorrijder met groene rubber kaplaarzen..

    Want ik had een dringende vraag; Toen ik je vandaag rond 11.30 uur zag rijden op de snelweg Amstelveen-Haarlem vroeg ik me af waarom je op slechts 2 meter afstand reed van de achterbumper van een containertruck... Je zag geen barst door een enorme container voor je neus en lag over de tank...
  12. bredebeier

    vf1100 caferacer project, gratis afhalen

    Ik heb vandaag een VF1100 blok met compleet frame/wielen gekocht en wil er een soort V-MAx van maken,maar dan net ff anders en nog ,n beetje lekker sturend ook. Het blok van de VF1100 heb ik voor het eerst ervaren in een VF1100C en ik weet me nog heel goed te herinneren hoe mooi dat blok liep...
  13. bredebeier

    Racen op 4 mei;dodenherdenking. Ja of nee?

    In roden is ophef over een speedway wedstrijd die gepland staat op 4 mei. Ivm dodenherdenking die dag vinden ,blijkbaar ook motorsportliefhebbers, het niet,en anderen toch wel gepast dan te rijden. Ik twijfel zelf een beetje,dodenherdenking begint tch pas om 19.45 uur??
  14. bredebeier

    Set old skool koffers H&B

    Set van 2 Hepco&Becker zijkoffers en bijpassend (top)koffer rek Sleuteltje zit er waarachtig ook nog bij :o En ja,ze zijn inderdaad lomp groot,maar je zult maar op vakantie willen met de motor en toch de bungalowtent van je ex mee willen nemen... _O- Roep eens iets creatief en wie...
  15. bredebeier

    Sportfotograaf Jan Heese is uitgeflitst

    Mooi leven gehad, alles in teken van de motorsport gezet Motorsportfotograaf Jan Heese overleden maandag 24 maart 2014 Een hele generatie motorrijders is opgegroeid met motorsportfoto's van zijn hand boven hun bed, met linksboven de vermaarde tekst 'Asahi Pentax' foto Jan Heese. Een...
  16. bredebeier

    WK Ijsspeedway kaart hoofdtribune

    Heb een kaart over voor zaterdagavond wedstrijd. Kan ,m overdragen bij de ingang Je zit recht tegenover/op de start finish tribune, wij zitten er al jaren en dat bevalt prima!!
  17. bredebeier

    Ducaty wordt open team 2014 in MotoGP

    Slim gespeeld van Ducati. Ze mogen nu 4 ltr meer benzine meenemen,krijgen zachtere banden als dat nodig is en de ecu die ze moeten gebruiken hebben ze zelf aan Magneti Marelli geleverd :+ Echte italiaanse actie weer. Dovi deed het al goed deze training,wellicht zitten ze nu steeds...
  18. bredebeier

    Was het 't waard? Dat Motorevent Assen?

    Of viel ,t zwaar tegen,zoals zo vaak.... Als iedereen even stemt die er geweest is, kan ik m,n zondagplanning nog wijzigen als ,t moet :)
  19. bredebeier

    Universeel windscherm(pje) gratis ophalen...

    Windscherm met het bevestigingsmateriaal compleet er bij. Gratis af te halen omgeving Harderwijk. Opsturen kost je 10 euro.... Als je ,n oude CB750 remklauw uit 1978hebt liggen wil ik zeker ook ruilen of bijbetalen.....maar dat hoeft dus niet!!
  20. bredebeier

    Een echt ENORRUMME topkoffer voor o.a een R1200GS(A)

    Ik heb er nu 1 van Hepco&Becker op gezet, dus deze mag weg. Liefst met het rekje van de GS er nog onder gemonteerd :) Inclusief het GS rekje wil ik er graag 150 euri voor, koffer kostte me nieuw rond de 200 euri, was nog zonder het BMW rekje.. Als je wat woonruimte zoekt voor je...
  21. bredebeier

    PROTESTTOCHT BRIKKEN/KLASSIEKERS 16-12-13

    Zoals op facebook al staat te lezen, 16 december is er ,n protestrit naar den haag Om die belachelijke belastingregeltjes voor oldtimers... www.mag.nl
  22. bredebeier

    Adres van soldeer/las chemie MM Hardenberg??

    chemisch lassen of solderen; ik heb het diverse keren gezien op de motormarkt in Hardenberg. Weet iemand hoe dit bedrijfje heet die de spullen hiervoor verkoopt? Ze staan altijd direct rechts bij de ingang van de manege,net door de kantine heen... moet een dun plaatje voor bevestiging...
  23. bredebeier

    Schorsen duurder dan doorrbetalen...?

    Ik heb vandaag 3 oldtimers opgehaald en ze direct laten schorsen ivm de verzekering Dat kostte me dik 100 euro voor 3 ouwe beestjes, terwijl ik in 2014 maar 1 kwartaal belasting hoef te betalen voor elke motor Helaas moet je dan ook een minimale wa verzekering afsluiten en ben je per motor...
  24. bredebeier

    GRATIS: Motor vd eeuw verzameling

    Helaas alleen op papier :) Werd eind vorige eeuw bij het blad Motor toegevoegd als bijlage,vanaf het jaar 1898 t/m 2000 Heb wel de hele serie helemaal compleet, als niemand reageert gooi ik ze eind deze week in de oud papier bak ;) Opsturen wil ik ook nog doen....als de ontvanger 5 euro...
  25. bredebeier

    Aanhanger voor 2 motoren

    Vraagprijs : € nader te bepalen :) Is zonder oprij plaat, maar technisch nog goed , heb er net 2 zware bolletjes mee opgehaald O-) zonder verdere ellende Met aparte verlichtingsbalk, er zit ook bedrading op de kar zelf,maar geen verlichting. Voor de handige lasser/schilder/klusser...
Terug
Bovenaan Onderaan