Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: spyro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    T.K. gesl. aanhanger top kwaliteit!

    .
  2. S

    T.k. Suzuki ONK Dsbk racer

    Suzuki GSXR 1000 k5 RFO specificaties: Motorgedeelte/blok: - geblueprint. - Powercommander 3R - Full tit. Leovince system + db killer (E-keur). - Techtronics quickshifter. - Versnellingsbak gereviseerd. - Nieuwe 520 ketting+ tandwielen. -...
  3. S

    Racing for O.S.C.A.R. Sale!

    RACING FOR O.S.C.A.R. SALE!!! Aanhanger compleet met bikegrabs en tyre downs Racer Suziki gsxr 1000 met 1 reservekuip set/ruitje Set regenwielen incl. banden Pitkar(valtermoto)+ aggregaat (2200watt)(2stuks) Compressor + toebehoren Gereedschapskist compleet Bandenrek...
  4. S

    tk.Slipperclutch (sutter) Yam R1

    als nieuw (3 races)voor R1 2004/5 prijs 450 euro.
  5. S

    Plaats hier je foto's van race of the champions

    persbericht RFO. http://www.racingforoscar.nl/nieuws.php?id=70
  6. S

    Sale eind siezoen Dsbk

    Daar we volgend jaar met volledig nieuw materieel en tranportmiddelen/p.r. infrastr. en toebehoren van start gaan, komen na de laatste Dsbk race volgende items te koop: - Racer + extra. - gesloten aanhanger (ingericht) - Agregaten + valtermotopitboxkarren. - Compressor+ toebeh. -...
  7. S

    GEZ.cdi unit soes 1000 K5/6

    Dringend gezocht cdi unit(+ sleutel) voor soes gsxr 1000 K5/6 Als je een hebt, noem je prijs! ;)
  8. S

    T.k. velgen Honda 1000rr en Soes GSXR1000 K7

    Nieuwe velgen incl. schijven en tandwiel. Honda 1000RR 2007 en Suzuki gsxr 1000 K7. Prijs: 850 euro/set.
  9. S

    Racing for O.s.c.a.r. circuitdag

    *** 5 juli Racing for O.s.c.a.r. circuitdag *** In navolging van vorig jaar zal Racing for O.s.c.a.r. ook dit jaar weer een circuitdag organiseren. Op donderdag 5 juli zal dit plaatsvinden op het circuit van Zandvoort. De invulling van deze dag zal in de loop van de komende weken...
  10. S

    R1 ex Veneman

    Door Spyro op 14-01-2007 19:32 Bonjour, Te koop: Pieter zijn Racer (ex Veneman), wegens vertrek Zuid-Afrika Yamaha r1, 2000 ohlins voor en achter quickshifter racesteps race clip ons race rem- en koppelingshandel (plus extra set) dynojet kit knmv cup...
  11. S

    TK: set carbon wielen BST (Suzuki K5/6/7)

    verkocht 8-)
  12. S

    For sale : fasbag

    100 euro, geen veiling ;) Moet FASTBAG zijn O-)
  13. S

    Dainese Bora racepak te koop!!!

    Wegens nieuwe teampakken 10 maand oud /als nieuw nieuwprijs=1450 euro incl. rugprotector mf prijs 750 euro!!! maat 52 ( 75kg/1.80m)
  14. S

    Dainese racepak Bora te koop!!

    Wegens nieuwe teampakken 10 maand oud /als nieuw nieuwprijs=1450 euro incl. rugprotector mf prijs 750 euro!!! maat 52 ( 75kg/1.80m = my size)
  15. S

    Suzuki GSX-R 1000 (K5/6) DEEL2

    Start deel 2 (hier oude deel 1 Suzuki GSX-R 1000 '05 ) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
  16. S

    T.K. aanhanger 2 motoren

    als NIEUW, 1 1/2 JAAR OUD.(gegalvaniseerd) - klein rijbewijs - Neuswiel. - reservewiel ( alles 13 inch). - disselslot - gewijzigde verlichting incl. mistlamp ( van hoge kwaliteit). - extra bevestigingsogen bijgeplaatst. - beschermstrips op wielgoten. - beschikbaar 1 december breedte tussen...
  17. S

    Dainese combi/ jas/ boots/ fastbag!

    ¨Wegens " heb ik te veel" Dainese combi maat 50 = verkocht Dainese boots ( raceuitvoering met carb./titanium) maat 41= 100euro ( sportuitvoering met rubber) maat41= 50 euro Speedbag ( bagageunit inhoud 40 liter)= 100euro ter info: ben zelf 1.80m en 74 kg (past vanf 1,70/65kg...
  18. S

    Test Valencia SBK & SS (12/13-03)

    Rechtstreeks life timing op sbk site!! Laat de comments maar losbarsten ;)
  19. S

    SBK /SS Loisal ( qatar)

    http://212.104.10.19/ life timing Van verrassingen gesproken ofwel zijn ze niet goed wakker :?
  20. S

    verschil 600-1000 racer(4cyl) met 1000(2cyl)?

    Ben aan het onderhandelen voor een r1 of r6 (ex cup machienes). Komende van een 1000 - 2 pitter ( sp1) vraag ik me af : - hoe verschillend rijden die in vergelijk met m'n sp1? qua : bochtensnelheid Remmen Uitacceleratie Heeft iemand die stap gemaakt en heeft ervaring?(2 naar4pitter...
  21. S

    Assen crash : the weeks after!(mijmeringen)

    Beste collegae racers en vrienden, De zee aan tijd waarover ik gedwongen beschik heeft mij aan het denken gezet! Bij deze wil ik mijn relaas en ervaring met jullie delen, ook al is dit misschien de negatieve kant van het racen, het is realiteit en hoort er bij( maar ik wens het niemand toe). Het...
  22. S

    Francorchamps-Spa Bikersdays

    Wie is er allemaal op 21-22-23 mei en welke groep? Kom effe gedag zeggen ( en vergeet je nickname niet te vermelden). P.S ; ik rij op 22/23 -experts ( sp1,Grijs nr 63).
  23. S

    Training Catalunya 29-30-31/04 Day 3 ( final)

    7.30hr. Ontbijten, kijken naar het weer, nat maar het regent niet. *D 9.00hr. Right, de dagelijkse rituelen doorvoeren, we willen om 10.00hr het circuit op! 10.00hr. Shit, het blijft nat liggen ( temp. nog te koud en geen wind). Dus maar met de full wets van start!! 15 rondjes zonder...
Terug
Bovenaan Onderaan