Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BlueAngels
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BlueAngels

    YEC ecu of niet??

    Hallo, Ik heb een vraag nou wil ik weten of ik een YEC ecu in mijn r1 2005 heb zitten hoe kan ik dat zien. De kabelboom is wel van YEC De nummers die erin staan: F8T825 71 5VY 70 3Z03
  2. BlueAngels

    YEC ecu hoe kan ik dat zien!!!!

    Hallo, Ik heb een vraag nou wil ik weten of ik een YEC ecu in mijn r1 2005 heb zitten hoe kan ik dat zien. De kabelboom is wel van YEC De nummers die erin staan: F8T825 71 5VY 70 3Z03
  3. BlueAngels

    Aangehouden wegens niet officeel 25kw begrensd!!

    Zo ben ik vandaag aangehouden in mijn woonplaats! Er was een controle vlakbij, motoragent stond ergens achter. Zag mij en reed snel naar mij toe om mij staande te houden. Zelf reed ik rustig omdat het in de stad was. Nou hielt hij mij staande om mijn rijbewijs te zien, eenmaal gegeven en na...
  4. BlueAngels

    Iemand een gsxr 600 k1/k3 onderdelen

    Ik ben op zoek naar een koplamp voor een gsxr 600 k1/k3 Ook zoek ik nog de 2 luchttunnels (ram air) Omdat ik een schuiver heb gehad zijn bij mij de ophangingen af gebroken van de koplamp en de luchttunnel.
  5. BlueAngels

    Alpinestars Charger Race Overall

    Ik heb een Alpinestars leren overall merk Charger Te koop. Voor 700euro gekocht nieuw. Heb hem maar paar keer gedragen echt nog in nieuwstaat. Heb hem ongeveer 5 maanden geleden gekocht maar jammer genoeg eingelijk toch te klein :( Waar ik erg van baal. Het betreft maat 54 Zelf ben...
  6. BlueAngels

    Honda Repsol motorjas paar keer gedragen!

    Beste Mf'ers, Heb nog een na genoeg nieuw Honda Repsol leren motorjas! Slecht een paar keer gedragen ziet er nog als nieuw uit. Doe hem weg omdat ik hem nooit draag. Zit protectie bij elleboog, schouder en rug! Maat van de jas is XL. Voor een mooi bod gaat ie weg :9 Dat was het wel...
  7. BlueAngels

    Blueangels New here!

    Beste allemaal, Mijn naam is: Kevin Leeftijd: 17 jammer genoeg geen 18 '( Woonplaats: Purmerend Beroep: Metaal bewerker Hobby's: Motorrijden met pa, Brommer rijden, sleutelen! Wat rijd ik nou: Yamaha Tzr 50 2006 Hoop volgend jaar een Gsx-R600. Over mij: Ik ben Kevin en doe een...
Terug
Bovenaan Onderaan