Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lady-M
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lady-M

    BMW F 650 GS of Kawasaki Versys 650

    Sinds kort ben ik (weer) aan het rondkijken naar een motor. Manlief en ik delen nu een motorscooter en dat is best leuk, maar het is natuurlijk iets anders dan het échte motorrijden, al zullen de meningen daar misschien over verdeeld zijn. Omdat mijn jongste zoon aan het lessen is en zijn...
  2. Lady-M

    Motorscooter kopen

    Na jaren motor te hebben gereden, hebben mijn man en ik vorig jaar onze beide motoren verkocht (Kawa ER6N en Versys) omdat we niet zo vaak meer reden en de motoren te nieuw waren om zomaar in de garage te laten staan. Echt comfortabel waren ze niet, vooral de ER6 had een erg hard zadel en na...
  3. Lady-M

    Difi heren textielpak maat L

    Te koop: prachtig weinig gebruikt Difi heren textiel motorpak in de maat L. Geschikt voor heren van ongeveer 1.78 m en rond de 70 kg. Het pak heeft een zogenaamd 'air vent system' (zie foto's) wat ervoor zorgt dat je 's zomers lekker kunt doorwaaien. Uiteraard zitten in dit pak alle...
  4. Lady-M

    Te koop: originele uitlaat Honda VFR 750 F '95

    Ik heb hem nog liggen, de originele uitlaat van mijn VFR. In prima staat, geen schade. Wie wil hem hebben voor een zacht prijsje?
  5. Lady-M

    Kijk, zo rijden ze hier op een R1

    Maar met pak en helm ga je ook dood :P Groetjes van Lady-M uit een zonnig maar bloedheet Florida *D
  6. Lady-M

    Helm Streetfighter maat S (54)

    Te koop: helm 'Streetfighter' van Louis.de. Het is een kleine maat, af en toe gedragen door een van mijn zoons. Hij ziet er nog goed uit en is nooit gevallen of beschadigd. Doe een leuk bod en hij komt jouw kant op. Verzendkosten € 6,75
  7. Lady-M

    Monster Jam 2009

    Ik heb hier 2 kaartjes voor Monster Jam (Gelredome Arnhem) op zaterdag 26 september met pit party. Het evenement begint om 13.00 uur, maar je mag tussen 9.30 uur en 11.00 uur de baan op om kennis te maken met de berijders en om hun trucks van dichtbij te zien. Het gaat om zitplaatsen op de...
  8. Lady-M

    Welke crossmotor voor zoontje?

    Hallo allemaal, Mijn 11 jarige, jongste zoon wil dolgraag een crossmotor. Hij heeft het hier nu al een paar jaar over, maar tot nu toe hebben we er niet zoveel aandacht aan besteed. Nu hebben we hier in de buurt een club waar hij zou kunnen rijden en de buurjongen heeft een oom met een groot...
  9. Lady-M

    VRO Ladiesday 13 juni 2009

    Hallo dames, op 13 juni is er van de KNMV een VRO 1 Ladiesday op het circuit te Lelystad. Ik heb een paar jaar geleden al een keer een VRO 1 gedaan met mijn toenmalige VFR en nu ik een nieuwe motor heb (nu mét legale uitlaat ;) ) wil ik wel weer een VRO'tje doen. Ik heb ook al eens een Ladies...
  10. Lady-M

    Dit is mijn nieuwe motor!

    Hallo allemaal, vandaag heb ik mijn fonkelnieuwe motor opgehaald en mijn 14 jaar oude VFR ingeruild. Ik moest wel even een traantje wegpinken toen ik mijn VFR liet staan, maar er was al een geinteresseerde, dus misschien rijdt mijn ouwe trouwe binnenkort weer in de omgeving Alkmaar :] Ik...
  11. Lady-M

    Wat is het beste kettingsmeersysteem?

    Na een beetje op dit forum en het internet gezocht te hebben, weet ik dat er verschillende kettingsmeersystemen zijn. Ik zoek voor mijn nieuwe Kawasaki ER-6N een dergelijk systeem, want ik heb geen middenbok. Zo'n ding waar je het achterwiel in vast zet om de motor op te bokken (ik ben de naam...
  12. Lady-M

    Motopak dames Schuh Tourline maat 42

    Hallo dames, ik bied mijn lederen pak te koop aan, want ik ben zeker gekrompen, want het is me te groot geworden :? Ik ben 1.71m (lange benen) en weeg 61 kg. Sinds anderhalf jaar ben ik aan het spinnen geslagen en toen ik laatst eens op de weegschaal ging staan, merkte ik dat er zomaar wat...
  13. Lady-M

    Eerste foto's van mijn nieuwe motor!

    Gisteren een glimp opgevangen van mijn nieuwe motorfiets :P Nog zes nachtjes slapen en dan is ie voor mij *O*
  14. Lady-M

    Honda VFR 750 F 1995

    Te koop: Honda VFR 750 F uit 1995 Km stand bijna 74.000 km MRA vario touringscreen (originele aanwezig) Stalen remleidingen voor en achter Dynojet set met K&N filter Dynorun vermogensuitdraai aanwezig Corbin zadel (Gunfighter & Lady) Originele zadel aanwezig Micron raceuitlaat met super...
  15. Lady-M

    Communicatieset Kenwood

    Zo goed als nieuwe Kenwood communicatieset. Twee jaar geleden in Notter gekocht samen met onze Garmin Zumo. Bedoeld om onderling mee te communiceren tijdens het rijden, maar ik ben er veel te ongeduldig voor en heb geen zin om die rotzooi allemaal aan te sluiten voor het rijden. Het gevolg is...
  16. Lady-M

    Vogel mee op de motor

    Ja, ja echt waar _O- Vandaag met twee motoren en twee kinderen op pad, langs het Markermeer over de dijk. Ergens op een mooi plekje de motoren aan de kant gezet om neer te strijken aan het water en de jongens een frisse duik te laten nemen. Terwijl we naar het water lopen, schreeuwt de jongste...
  17. Lady-M

    Nou droom ik er ook al van

    Helaas mag ik de komende 4 weken niet rijden. Geen motorvoertuig besturen. Ik ben niet eens stout geweest ofzo, maar na een hartinfarct mag je volgens de wet 4 weken niet rijden. Het klinkt beroerd, hartinfarct, en dat is het ook wel, maar ik maak er verder niet zo'n punt van. Ik leef nog en heb...
  18. Lady-M

    CRT met VFR, gek?

    Eigenlijk heb ik wel zin in zo'n CRT circuitdag en toen ik gisteren het blad 'motor' van de KNMV binnenkreeg las ik dat er op 26 mei weer zo'n dag wordt georganiseerd, dus ik heb de bon ingevuld en hij ligt klaar voor verzending *D Nou zit ik net te denken: eigenlijk heb ik natuurlijk niet...
  19. Lady-M

    Harde wind; morgen op de motor of niet?

    Zouden jullie het doen, van Den Helder naar Nieuwegein op de motor met de te verwachten wind morgen? Er wordt hier aan de kust windkracht 6-8 verwacht en verder landinwaarts 4-5. Als ik met de auto ga, sta ik bij Badhoevedorp én bij Vinkeveen gegarandeerd in de file :( want ik moet om 9 uur in...
  20. Lady-M

    Stoere bink

    Zes jaar en eindelijk mocht hij dan voor 't eerst bij mama achterop de nieuwe motor 8-) Natuurlijk vond hij het ritje veel te kort duren, maar mama vond het wel mooi zo. Aan het begin van het jaar kon hij op de vorige VFR nog niet zo goed met zijn voeten bij de stepjes, maar dat was nu geen...
  21. Lady-M

    Kijk eens wat ik heb!

    Hier is ze dan. Vandaag opgehaald door de stromende regen en nu staat ze warm en droog in de garage. Nu nog poetsen en hopen dat het opklaart, want dan ga ik vanmiddag natuurlijk nog ff lekker :] Lady-M voelt zich vandaag een beetje jarig *D
  22. Lady-M

    Is dit nou een flip-up ruitje?

    MRA Vario-Touring-VFR750F Kost iets van 129 euro bij motozoom. Is dit aan te bevelen of zijn er juist mensen die er negatieve ervaringen mee hebben? (VFR750F 94-97,smoke,E-keur) Bovenaan de speciale MRA® Vario-Touringscreen zit een spoiler die met de hand qua hoek en hoogte al naar gelang...
  23. Lady-M

    Op slot

    Nu ik voor 't eerst een duurdere motor heb gekocht, vraag ik me het volgende af: de verzekering acht het voldoende dat ik de motor op slot zet met een ART goedgekeurd slot. Met andere woorden: als ik mijn Kryptonite schijremslotje gebruik, is mijn motorfiets verzekerd tegen diefstal. Nu lees ik...
  24. Lady-M

    Thermo ondergoed

    Omdat ik in de winter gewoon regelmatig wil blijven rijden (behalve als er pekel ligt) denk ik erover om thermo ondergoed te kopen. Nou keek ik bij Louis.de en daar heb je veel verschillende soorten, maar wat is nou het beste? Het meeste is volgens mij ook voor mannen en ik heb wel iets gezien...
  25. Lady-M

    VFR gekocht!

    Ja hoor, ik heb haar gevonden! Een prachtige VFR uit 1995 :] Na een proefritje op een Gixxer vorige week dacht ik dat ik zo'n muts was die eerst moest wennen aan zo'n nieuwe type motor, want die Gixxer liet ik maar liefst vier keer afslaan tijdens de proefrit :X en ik dacht dat ie kapot was...
Terug
Bovenaan Onderaan