Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Saik0
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Saik0

    GEZOCHT! Xl500R Koppelingsdeksel

    Bij deze, gezocht koppelingsdeksel voor een Xl500R, gat voor de kickstarteras moet 20,5mm zijn anders pastie niet :N (500S is 18mm) Groetjes Paul
  2. Saik0

    Yamaha SR500 1978 voor 400 euro!!

    Verkocht!!
  3. Saik0

    Voorband 100/90/18

    Hoi, ik zoek voor mijn guzzi v65 een voorbandje waar ik even mee door kan rijden. Heb geen geld om alles voor nieuw te vervangen maar ben toch een beetje afhankelijk van de motor.
  4. Saik0

    KLE 500 (zelfde blok als GPZ EN500 etc) *PLOK* acceleratie

    Hoi iedereen, ik ervaar tijdens het rijden eens in de paar seconden of om de seconde een tik of meer een soort plok. Je voelt het als jeje voet tegen het blok aan houdt, je hoort het ook maar alleen tijdens accelereren, als je het gas loslaat en de fiets op de motor laat afremmen hoor je...
  5. Saik0

    Zand in cilinderkop gevalen tijdens demonteren

    De meesten gaan zeggen, eerst schoonmaken dan demonteren, alleen zat dit op een plek waar ik niet bij kon zonder iets te demonteren. Ik kon wel janken toen ik het zag gebeuren. Maargoed, we zullen toch verder moeten, nu vraag ik me af wat de juiste aanpak is? Het hele blok eruit halen en alles...
  6. Saik0

    Aanschaf Enduro/Crossser

    Hallo allemaal, met de verkoop van mijn Fj600 ben ik op zoek gegaan naar een enduro/crosser. Een transalp leek mij een perfecte motor, maar helaas ligt dat boven mijn budget. Iets voor de toekomst wellicht. Als ik zo eens even rondkijk is het volgens mij zo (correct me if i`m wrong) dat de...
  7. Saik0

    Kettingset FJ/XJ600 >1992 T.E.A.B

    Wegens verkoop van de motor nog los te koop, nieuwprijs was destijds 150 euro, nu zijn ze overal te koop voor 129 ex verzenden. Bij mij te koop voor 100 euro incl verzenden of doe een goed bod!
  8. Saik0

    FJ600 met Grote Kuip! 350€

    Kenmerken Soort motor: Toermotor Bouwjaar: 1987 Kilometerstand: 50.401 km Motorinhoud: 600 cc Beschrijving De KM stand hierboven is omgerekend vanaf de MIJLEN stand van de teller, de mijlen stand is dus: 31318 FJ600 te koop, altijd starten en lopen! Onlangs bougies vervangen...
  9. Saik0

    Rekeningnr Axels Bike Shop heerhugowaard

    Heeft iemand een idee voor mij? Ik moet ze een bedrag overmaken voor wat onderdelen maar ik ben het rekeningnummer kwijt.
  10. Saik0

    Hallo allemaal

    Ik ben nieuw hier, dus even voorstellen. Ik ben Paul, 26 jaar oud, woon/studeer in Enschede, maar kom eigelijk uit Apeldoorn. Bezig met de laatste rijlessen voor mijn (eerste) motor examens. Sinds een week of twee in bezit van een FJ600 uit 1987: Stukje op gereden (naar huis want ja hoe...
Terug
Bovenaan Onderaan