Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 4019
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 4019

    Werkplaatsboek Kawasaki LTD 454 '86

    Gezocht een werkplaats boek voor een Kawasaki LTD 454 van bj'86 prijs n.o.t.k. of eventueel ruilen voor iets anders.
  2. 4019

    Kawasaki Police Engine guard/valbeugel

    Hoi, ik ben op zoek naar een chromen engine guard/ crashbar/valbeugel voor mijn Kawasaki Z1000 Police bj'86, mag wel beschadiging hebben, maar niet verbogen. prijs in overleg
  3. 4019

    Wegens ziekte voor 2 pers. motorrijvaardigheidscursus

    Wegens ziekte heb ik in de aanbieding 2 x een motorrijvardigheidscursus. Het is morgen al (26 maart) De normale prijs is 179,50 per persoon,maar omdat het zo kort dag is bied ik ze aan voor 100 euro samen,dus wie dit altijd al heeft willen doen en het te duur vind is dit je kans. Het is een...
  4. 4019

    Banden Yamaha XV 750

    Heeft iemand nog een setje gebruikte redelijke banden in de maat 3.50-19 of 100/90-19 voorband en/of 130/90-16 achterband liggen en wil ze tegen een schappelijk prijsje verkopen? Ik heb zo'n motor maar de banden zijn niet meer vertrouwd. Laat het maar weten of als je een zaak weet waar ze te...
  5. 4019

    Kawasaki kz1000 dynamorotor

    Ik zoek een Dynamorotor van een Kawasaki Z1000 (zit geloof ook op de LTD1000) Een waar de startkoppeling en tandwiel aan vastzit, er zitten 6 magneten in (waarvan bij mij enkele loszitten)
  6. 4019

    Remblokken vervangen van Kawa LTD 454

    Wie kan mij uitleggen hoe ik de remblokken van de Kawa 454 LTD van de remklauw af krijg?
  7. 4019

    Passen Tank+Buddy Virago op een XV750 SE?

    Weet iemand of een tank + Buddyseat van een XV 700 Virago op een frame van een XV 750 SE ?
  8. 4019

    kawasaki LTD chromen linker zijkapje

    Ik zoek een Linker chromen zijkapje onder de buddy met de tekst 454 LTD,wie heeft er nog een nette liggen?
  9. 4019

    Lig fiets ruilen voor lage motorfiets

    Ik zoek een lage zit motor voor mijn vrouw,type Virago,Shadow,LTD o.i.d Mag wel iets aanmankeren,alleen geen grote,dure mankementen. Ik heb hiervoor in de aanbieding eenZ.G.A.N. Driewiel ligfiets met 14 versnellingen,bagage box,kabelslot,km.teller. In zeer goede staat,opstappen en...
  10. 4019

    versnelling Virago XV700

    Heeft iemand ervaring met een virago die tijdens het rijden uit de 4e versnelling schiet ? En is dit eenvoudig te repareren of moet het blok dan gespleten worden.
  11. 4019

    even voorstellen

    Hallo allemaal,mijn naam is Arnold,ik rijdt nu 20 jaar motor en ben er daardoor ook vanzelf aan gaan sleutelen omdat ik alles graag zelf wil leren en kunnen op dit gebied(en op veel meer gebieden) Ik heb 20 jaar een Yamaha XJ650 midnight maxim gehad,maar ben sinds een half jaar de trotse...
Terug
Bovenaan Onderaan