Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sambucas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sambucas

    Honda CBR600F3 trekt slecht op na 3,5 jaar stilstaan

    Honda CBR 600 F3, na bijna 4 jaar vrijwel stilstaan: Voor het eerst gestart met startgas, heel onregelmatig toerental, vooral onderin, maar bovenin ook niet soepel. Na 5 kilometer rijden was het al een heel stuk beter en na 1 tank beetje losrijden en af en toe (met warme motor) ff flink...
  2. Sambucas

    Nette Kawasaki ZZR 600 D 1992 voor 800 euro!

    Nette Kawasaki ZZR 600 D uit 1992 - 33.000km - aangeboden voor 1000 > 900 > 800 euro. Start en rijdt uitstekend! Ik rij er nog iedere week min. 50 km op > geen enkel probleem! Net nieuwe keerringen op de voordempers. Net een nieuwe ketting gemonteerd. Net een nieuwe...
  3. Sambucas

    Honda CBR600F zw/rd/gl, te koop wegens emigratie €1450

    Deze heeft een kennis van me te koop. Hij moet eigenlijk deze week verkocht worden, dus grijp je kans! Deze motor heeft 2 jaar stilgestaan wegens verblijf in het buitenland. Voor die tijd altijd starten en lopen, nu niet meer en omdat ik wederom vertrek naar het buitenland wil ik hem wegdoen...
  4. Sambucas

    Kawasaki ZZR 250 te koop voor loop, sloop of onderdelen

    Ik heb een motor in de aanbieding voor sloop, reparatie of onderdelen. Het is een Kawasaki ZZR 250 uit 1992. Ik heb deze motor gekocht met een klein defect (olielekkage), waarbij ik ervan uitging dat ik het wel op kon lossen. Uiteindelijk heb ik de halve motor gereviseerd, met een nieuwe...
  5. Sambucas

    Motor start niet meer na motorrevisie (Kawasaki ZZR 250)

    Ik zit met het probleem van een niet startende Kawasaki ZZR 250 (2 cylinder, carb.). Dit verhaal heeft een historie, zie daarvoor hieronder. De startmotor trekt de motor probleemloos rond, maar wat ik ook probeer de motor slaat niet aan. (Geen enkele ontbranding merkbaar/hoorbaar.) Ik heb er...
  6. Sambucas

    Vreemde snerp in motorgeluid

    Eerst even een korte introductie: Ik en mijn vriendin willen op 2 Honda NX 250 motoren door Africa gaan reizen (Amsterdam - Kaapstad, via de Oost-kust). We willen over 2 weken vertrekken. Voor de ge-interesserden, we hebben een website: www.travelin.tk. We hebben 3 Honda NX 250 motors...
  7. Sambucas

    17 inch Honda achterwiel

    Hoi, Ik ben op zoek naar een 17 inch Honda spaak achterwiel met trommelrem, het liefst passend op een Honda NX 250 Dominator. Het liefst dus een 17 inch wiel met 36 spaken en een 111 mm doorsnede remtrommel. Achterwielen van een XR250, XR500 en oudere types XL600 Transalp zouden geschikt zijn...
  8. Sambucas

    Costumized Honda Shadow VT600 (1996, nog geen 12.000 km!)

    Met nog geen 12.000 km op de teller! Te koop aangeboden een betrouwbare nog in goede staat, Metallic Oranje Customized Honda Shadow VT 600 uit 1996. Inclusief 2 leren zijtassen. Het Chroom glimt je tegemoet!! *D Na jaren lang met plezier te hebben gereden op mijn choppertje :] , heb ik nu...
Terug
Bovenaan Onderaan