Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pruttelaap
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pruttelaap

    v(r)aag

    Heren, zoals in topic titel al staat aangegeven........het is ook niet zo heel belangrijk, maar wat is nu het verschil tussen een streetfighter en toch wel een behoorlijk aantal projecten alhier bij de brikken en klassiekers? lijkt mij dat het met de leeftijd te maken heeft, of toch niet...
  2. pruttelaap

    tandheugel pers(je)1ton en een slijp machine(tje)

    onderplaat stukje uit afgebroken, werkt verder prima €30,- hakkie takkie merk 120W, doet het prima €15,- samen €35,- en oja....worden niet opgestuurd, staan in zoetermeer
  3. pruttelaap

    Ducati 999 biposto testastretta 2003

    :W TKA ducati 999 bouwjaar 2003, huidige km stand ca 23000. Deze motor heb ik sinds 2009 in mn bezit en ik heb er sindsdien ca 6000 km mee gereden. De vorige eigenaar heeft de motor ingeruild op een andere fiets, en deze 999 bij Olijve in Assen in onderhoud gehad, ik heb de nota van de...
  4. pruttelaap

    Revival "R"

    Zal deze ook alvast maar plaatsen, zoals de titel al zegt, het gaat om een 1992 suzuki gsxR750--->met een 1127oliekoeler . Niks bijzonders dus. Dit wordt een beetje een tussendoor projectje, verder helemaal geen planning, ideeen of wat dan ook. Voorlopig eerst even met een 750 erin, later dan de...
  5. pruttelaap

    frame en andere delen GSX-R 1100 1991

    :W aangezien ik op het lumineuze idee ben gekomen om mijn 750 gsxr frame met een 1100 gsxr motor enz uit te rusten, een 7/11 zeg maar, heb ik in de aanbieding---> frame 1991 gsxR incl kenteken(is nu geschorst) compleet kuipwerk (helaas hoekje afgebroken) kont koplamp achterlicht...
  6. pruttelaap

    the "R" factor

    Ik wilde eigenlijk pas na de zomer aan dit project gaan beginnen, maar aangezien ik mezelf nogal snel verveel, ben ik alvast maar begonnen met het strippen..... De basis is een Suzuki GSX 1100 uit 1980 Als donor wil ik gedeeltelijk een oliegekoelde gsxr750 uit 92 gebruiken (voorvork...
  7. pruttelaap

    help! usd voorvork kawa zxr 750

    Hallo, ik heb vraag over een usd voorvork van een kawasaki zxr 750 j uit1992....het uit elkaar halen ging natuurlijk prima, maar het in elkaar zetten geeft problemen......Ik heb de keerringen vervangen, maar nu krijg ik bij het in elkaar zetten met geen mogelijkheid de bovenste bushing op de...
  8. pruttelaap

    kawasaki zxr 750 project 1

    hoi, zal me ff voorstellen, matt uit zoetermeer. heb voor erug weinug een zxr 750 uit 1992 kunnen kopen, gewoon een leuk oud ding en rijdt ook prima. Wil deze een beetje gaan verbouwen. Een beetje inspiratie alhier opdoen is natuurlijk nooit weg, en heb al heel veel moois gezien hier, dus...
  9. pruttelaap

    nieuw...

    tja nieuw? in ieder geval wel in het motor wereldje, ik ben matt, 42 jr oud uit zoetermeer en altijd al met auto's bezig geweest.....met zelf opgevoerde amerikanen gereden en geraced (nog steeds)...maar motorrijden heeft altijd al mijn interesse gehad en heeft altijd getrokken, het was er...
Terug
Bovenaan Onderaan