Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pefers
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Gestolen: Honda CBR 600 RR (2004/zwart/grijs)

    Geachte motor forummers, In de nacht van 12 op 13 januari is mijn motor gestolen -O- . Het betreft een Honda CBR 600 RR uit het jaar 2004 in de kleurstelling zwart-grijs. De kilometerstand stond op slechts 16,500 km. De motor had gouden rem-koppelingshendels en een zwart double bubble...
  2. P

    Gestolen: Honda CBR 600 RR (2004/zwart/grijs)

    Geachte motor forummers, In de nacht van 12 op 13 januari is mijn motor gestolen -O- . Het betreft een Honda CBR 600 RR uit het jaar 2004 in de kleurstelling zwart-grijs. De kilometerstand stond op slechts 16,500 km. De motor had gouden rem-koppelingshendels en een zwart double bubble...
  3. P

    Krakend remgeluid/rem anker Cbr 929

    Goedenavond, Ik heb een probleem waar ik wat advies over nodig heb. Mijn cbr maakt bij de rem een krakend geluid en wordt na 2 min rijden erg heet. Heb de remklauw gereviseerd en de alles schoongemaakt. Geluid is echter niet weggegaan. Het lijkt wel of het rem anker los zit en deze steeds...
  4. P

    GoPro Hero 3 Black met afstandbediening

    Geachte, Hierbij bied ik mijn gopro 3 hero black aan met bijbehorende afstandsbediening plus mountingplates. De go pro is in goede staat en alles functioneert naar behoren. Heeft twee typen achterkant (open en gesloten) waardoor onderwater filmen mogelijk is. De gopro is te bedienen met...
  5. P

    Uitvallen Honda CBR 929 (sc44) tijdens rijden

    Beste forumlezers, Heeft iemand een passende oplossing op het volgende probleem: Tijdens het rijden viel mijn motor uit nadat het olielampje + brandstoflampje ging branden. De motor 'viel' terug in toeren en de cockpitinformatie viel weg. Ook moest er volgens mij opnieuw druk opgebouwd...
  6. P

    Honda CM 450 C, Compatible Parts?

    Hey, Beste mensen, sinds kort een Honda CM 450 C aangeschaft. Helaas zijn de onderdelen niet in overvloed te verkrijgen, wat de prijs ook geen goed doet. Weet een van jullie welke onderdelen over het algemeen gelijk zijn aan deze motor? Zo kan ik alvast melden dat de remblokken van een...
Terug
Bovenaan Onderaan