Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Guzziking
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Guzziking

    Honda CB500FA

    Toch een apart topic over de 500F, de naked versie. Recent aangeschaft als ex-demo met net iets meer dan 600 km op de teller. Dit is een 2018 versie. Was meteen weg van de kleurstelling geel/grijs.
  2. Guzziking

    Suzuki V-Strom 250

    Hi :W Deze vorige week vrijdag opgehaald en inmiddels staat de teller al boven de 500 km. De Duc 620 Monster (meer dan 3 jaar in bezit gehad) die ik er op ingeruild heb, was me toch te beperkt voor het 'grab & go' gebruik. Ook niet geschikt voor de vele klinker-en- keienwegen hier...
  3. Guzziking

    Piaggio Liberty 125 3V

    Na de Honda Lead weer goed de smaak te pakken gekregen van het scooterrijden. Ik had natuurlijk ook al wat voorkennis, aangezien ik wat jaren terug al een Honda PS 150i heb gehad. Qua handigheid maakt een scooter gehakt van een motor, en ik had een ding nodig voor kort in de buurt met een...
  4. Guzziking

    Honda Lead gekocht

    Hallo scooteraars :W Weer begonnen aan een scooter! Had al een tijd terug een Honda PS 150i en die had ik eigenlijk nooit weg moeten doen. Zo'n ding is naast de motor (in dit geval een Duc 620 i) toch wel verrekte handig. Dus een kleine 2 weken geleden een Lead, 100cc en 7 pk gekocht...
  5. Guzziking

    Yamaha MT03 35 kw aangeschaft

    Cagiva Canyon 500 met 29 kw bleek toch te hoog op de poten te staan, en door de crisis vind ik het ook niet meer nodig om er een Honda PS 150i naast te blijven rijden. Allebei ingeruild op een MT03 8-) Was al bekend met het 'oude' 660 blok door mijn vroegere Yamaha SZR 660 die ik 5 jaar...
  6. Guzziking

    Honda Pes 150 (PS 150 i)

    Lang gewacht stil gezwegen, Nooit gedacht toch gekregen gekocht :) Vanmiddag heb ik hem vanuit Doetinchem naar Enschede :] Heerlijke eerste rit over 70 kms :} Oktober 2009, 850 kms op de teller ( als camper-scoot ingezet). Voor minder dan de helft van de nieuwprijs (en zonder de...
  7. Guzziking

    Honda CRF 250 L ook voor NL?

    Leuk ding, zelf mijn motor-carriere begonnen op een XL 125 S *D Zal zelfde blok wel onder hangen als van de CBR 250R. Honda bevestigt de CRF250L voor Europa
  8. Guzziking

    KTM-topic, wat te verwachten!

    KTM is goed bezig met de 'lichte' modellen. Hopen dat ze ook naar NL komen, betaalbaar zijn, en van goede kwaliteit. Met de vormgeving zit het wel snor 8-) !
  9. Guzziking

    Verkopen 2011 +/- 15% Scooter

    Hier de motor-verkoopcijfers over 2011. Schat dat ongeveer 15% motorscoot is. Lijst lijkt me niet helemaal correct, omdat er vast ook wel Sym/Kymco/oosterse scoots verkocht zijn. Of die zijn meegenomen in de snor/bromfiets-lijsten...
  10. Guzziking

    Voor als je een heel klein pikkie hebt..

    Op het randje, maar: HET IS WEER VRIJDAG !!! Nog iemand hier een bijzondere uitlaat?
  11. Guzziking

    Moto Guzzi Breva 750ie 2004

    Beste MFers, Door omstandigheden probeer ik langs deze weg mijn fijne Guzzi te verkopen. Specs: Bj 2004, met bijna 12000kms op de klok, maar wordt steeds gebruikt. 2e eigenaar, gekocht met 5000 kms begin 2011 bij de Guzzi-dealer. Motor is toen geserviced, en voorzien van een nieuwe...
  12. Guzziking

    Hoeveel motoren bezit de gemiddelde MF-er

    Tis weer vrijdag, dus Guzziking zal maar weer eens de troll, cq IBTL-sjaak uithangen ;) Op het Guzzi-forum heb ik dit onderwerp ook al eens aangekaart, en toen bleek dat de gemiddelde Guzzi-rijder, heel wat andere bikes in zijn schuur heeft staan (alle merken kom je er wel tegen). Natuurlijk...
  13. Guzziking

    Gilera GP 800 Wat een beul !!!

    Kwam dit filmpje tegen van dit Scooter-monster. Heb even met de chronograaf meegeklokt. 0-100 4 seconden :} 0-200 18 sec. }) Geweldig! :Y
  14. Guzziking

    Vespa S 125 serie, ervaringen?

    Hallo scootisti, Denk dat de kans niet groot is, want zie hier meestal de wat zwaardere scoots voorbij komen, maar heeft iemand ervaringen met de Vespa S 125 serie? Ik heb mijn oog laten vallen op de S 125 Sport. Ivm lengte van 1.70 en lastig, iets korter linkerbeen ingevolge een heupbreuk...
  15. Guzziking

    Harley imago, waar gaat dat heen?

    Beste Forumers, In de lokale krant hier stond zaterdag een heel artikel over gemeenten, inmiddels een stuk of 10) die allemaal Harley-motor evenementen af hebben geblazen ivm te verwachten problemen. Het gaat dus dan vaak om rivaliserende motorclubs. Er is/zijn ook al een evenement/en geweest...
  16. Guzziking

    Hoe zuinig is jouw tot 25 KW bike

    Beste tot 25 kw ers, Altijd maar die topsnelheid en acceleratie ;) Laten we het eens over één van de grote voordelen hebben van het tot 25 kw rijden. De verbruikscijfers! Belangrijk met het oog op de hoge brandstofprijzen en soms/vaak smalle beurzen van tegenwoordig. Ik begin...
  17. Guzziking

    Zeldzame Suzuki in retro-look

    Een kameraad kocht vandaag een hele leuke fiets. Zeer zeldzaam hier te lande, en deze helemaal. Van 1999 met 1800 (!!!) km op de teller. Heeft 10 jaar stil gestaan. Suzuki TU 250X Volty, met 250cc 1-cilinder en 20 pk.
  18. Guzziking

    Gehoortest na +/- 400000 km zonder oordoppen

    Beste mensen, ik zeg wat ik doe, en ik doe wat ik zeg. Nav mijn eerdere topic: ''Akrepeerovic uitlaat en oordoppen'' heb ik een gehoortest uit laten voeren. In dit topic (met cynische ondertoon natuurlijk }) ) werd mij duidelijk door veel reageerders te verstaan gegeven, dat oordoppen tegen...
  19. Guzziking

    Akrepeerovic-uitlaat en oordoppen

    Het valt mij op dat veel lui die lawaaitoeters monteren zelf niet van hun eigen geluid willen profiteren en oordoppen indoen. Wat is dit toch voor contradictie :? Vroegah zag je bijna nooit iemand met oordoppen, en ook ondergetekende heeft in bijna 30 jaar motorrijden nog nooit één oordop...
  20. Guzziking

    Te koop Yamaha YX 600 Radian vaste pr. €750

    VERKOCHT !!! Ivm aanschaf zwaardere toermotor: Nog een goed rijdende 1991 Radian (mini-Max) met 22100 mijl (35000km) op de teller. -Vorig jaar september olie en oliefilter vervangen. -Banden/ketting/tandwielen in goede staat -Slechts lichte gebruikerssporen ondanks de leeftijd...
  21. Guzziking

    Wie heeft info over Gilera MRX125 begin jaren 90 ?

    Ik overweeg dit te kopen als vervanging van één van mijn motoren. Die ik heb zien staan is zo goed als nieuw. Heeft iemand er ervaringen mee? Hoe zit het met de onderdelenlevering, zit het blok onder andere modellen (Piaggio ed)? Onderhoud doen bij de brommerhandel, omdat daar de meeste...
  22. Guzziking

    Nog 2-takt deskundigen aanwezig hier?

    Mensen, ik ben van plan een kleine 2-takt aan te schaffen ter vervanging van/naast mijn andere motoren, als 'in de buurt flitser'. Nu zag ik ergens een Gilera MXR 125 uit begin jaren 90 die zo'n beetje 'nieuw' is. Heeft iemand enige ervaring met zo'n motor, zijn hier nog voldoende onderdelen...
  23. Guzziking

    Moto Guzzi v35III met 750 Nevada blok

    VERKOCHT !!! Wegens beeindiging hobby door gezondheidsomstandigheden te koop 1986 V35 III met 1998 Nevada blok dat ongeveer 40000 gelopen heeft. juni 1986 dus bijna belastingvrij en € 40 verzekering per jaar -Complete bedrading is in 2009 vervangen -wielen en achterbrug in 2009...
  24. Guzziking

    Moto Guzzi V35 Imola II uit 1986 met weinig kms

    Wegens beeindiging hobby wegens gezondheidsredenen, te koop deze zeldzame karakterfiets uit juni 1986 dus bijna belastingvrij. -13500km maar wordt nog gebruikt -import juni 2008, komt uit verzameling -mooi origineel met nieuwe metzeler banden ong. 1000 km gereden (rekening) -nieuw...
  25. Guzziking

    De nieuwe cbr 250 r van Honda gezien?

    In maart komt Honda met deze 250 cc 1 cilinder watergekoelde 4 klepper met 26 pk. Wat ik er van begrijp gaat ie zonder abs ongeveer € 4200 kosten. Het verbruik moet tegen de 1 op 27 liggen. Made in Thailand.[br][br]De nieuwe cbr 250 r van Honda gezien?
Terug
Bovenaan Onderaan