Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RampeStamp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RampeStamp

    Leren motorbroek Evolution (Maat 50 lang)

    Iemand nog intresse in een leren motorbroek van Evolution ? Standaard zitten hier geen kneesliders op, maar bij deze dus wel. Deze kan geritst worden aan elke leren/textiele Evolution motorjas, alsmede Rukka en nog verscheidene andere merken (hangt van de rits af uiteraard) De maat is 50...
  2. RampeStamp

    Onderdelen CBR600F PC25 ('92)

    Bij deze wil ik even weten of er intresse is in verschillende onderdelen van me oude motor. Deze motor heeft allemaal: - hyperpro veren (voor/achter) [20k gebruikt] - zero gravity bubble ruitje smoke-versie - laser uitlaat carbon (street-legal), helaas wel wat krassen - Stalen...
  3. RampeStamp

    HyperOptics probleem

    Ik heb sinds begin dit jaar hyperoptics op me vizier zitten. Zeker op het begin ideaal. De laatste tijd alleen (valt me op bij laaghangende zon), merk ik dat de hyperoptics niet meer zo goed (lees: niet) meekleurt als er zon op staat. Hebben hier meer problemen last van ?! Of zijn er trucks om...
  4. RampeStamp

    Koprollen, niet aan te raden met de motor

    Nou...ik heb het weer eens voor elkaar. Gister naar school toe, presentatie om 15u. Moest er om 13u zijn omdat er 5 presentaties zouden zijn. Ben dus 2 straten voor de school, moest ik remmen. BLOKKEREN me voorremmen, en me voorvering was dus al volop in gebruik (omdat ik inderdaad al aan het...
  5. RampeStamp

    Mobilisten in de file

    Wat ik vandaag weer meemaakte, ik snap er niets van. Iedere auto (A8->A10) was gewoon sociaal. Linkerstrook rijders reden aan de linkerkant, rechterstrook rijders aan de rechterkant, en gigantische ruimte voor mij in het midden :Y *O* Dit was maandag wel anders, toen was het precies...
  6. RampeStamp

    Shoei helm maakt bak herrie

    Ik had dus op de Motorbeurs afgelopen jaar een mooie Shoei Raid 2 gekocht (lekker felle kleuren ;) ). Nu gebruik ik hem eigenlijk sinds een paar weken, omdat ik nog geen fogcity erin had zitten. Nu ik deze erin heb ben ik hem fanatiek aan het gebruiken. Alleen viel het me op dat hij (ondanks de...
  7. RampeStamp

    Remvloeistof lekkage

    Tja... Kom ik daar vandaag op me werk aan. Zie ik allemaal zwarte vloeistof op me kap zitten. Dus ik kijken waar het vandaan komt. Zie ik dat me vloeistof-reservoir gelekt heeft. Een paar weken geleden heb ik nog gekeken of hij vol genoeg zat en of het niet zwart zag. Maar de vloeistof zag er...
  8. RampeStamp

    Kuip reparen (branden?)

    Nou..ik heb wel weer een vraagje.... (deze moet ik namelijk even stellen van mevrouwtje ongeduld: Schetterbekkie) Ik ben haar motor (NTV) uit elkaar aan het halen. Ze heeft daar dus een kuip ooit opgezet, maar is ondertussen ook een paar keer op haar snuffer gegaan (handig he?) Maar nu wil ik...
  9. RampeStamp

    Accu laad niet bij met licht!

    Hey techneuten hier ! Ik heb nog steeds een probleem met m'n motor. Alles op 1 ding na is nu gerepareerd. EN dat is het bijladen van de accu. Feiten: - Er zit een nieuwe accu in. - Met licht uit en motor aan (5000 toeren) geeft de dynamo/regulator 13,8 volt - Met stadslicht aan en motor aan...
  10. RampeStamp

    Stroomschema CBR 600f

    Heeft iemand misschien een stroomschema liggen van een CBR600F van 91'-'94 ? Moet namelijk hier en daar iets doormeten, en dat gaat een stuk sneller met een schema erbij |( Heb al proberen te zoeken, maar kan helaas niets (duidelijks) vinden.... Ik weet dat er in de eigenaarsboekje een...
  11. RampeStamp

    Schetterbekkie's koffie-leuten

    Voor de mensen die zin hebben in een ritje richting Arnhem op zondag 28 december, bij Schetterbekkie is koffie (of thee natuurlijk) te krijgen. Koffie-leuten is ergens tussen 12.00 en 17.00 (kijk maar ff ;) ) Vlakbij de Duitse grens...leuk als je zin heb in een zondagsritje! Als je zin...
  12. RampeStamp

    Happering bij hoge toeren

    Even een vraagje aan de kenners onder ons. Ik (met m'n CBR600F) heb last van happeringen bij een hoog toerental. Vooral als ik hem opentrek merk ik boven de 9000 toeren dat hij overslaat, alsof er een tandje op het tandwiel wordt overgeslagen. Wie weet waaraan dat kan liggen en hoe ik dit op...
  13. RampeStamp

    Ongeluk A8 (met motorrijder)

    Rij ik net over de A8, zijn er 2 banen afgesloten. Ik denk, nou een ongelukje. En inderdaad, verderop allemaal politie en zelfs een traumahelikopter op de weg. Rij ik verder door de chaos, zie ik daar ook een motor liggen :S Zover ik zag een naked bike, met blauwe tank. In de snelheid gok ik op...
  14. RampeStamp

    Met regen in koekblik

    Ik vroeg me af hoeveel mensen nou (omdat het regent), toch maar wel in hun koekblik stappen ipv op de motor. Bang om nat te worden denk ik zelf altijd. Maar het viel me gewoon vanmorgen op dat er buitengewoon veel auto's en vrij weinig motoren op de weg reden. Vertel....waarom pak je toch maar...
  15. RampeStamp

    XML/Hottopic

    Hey leute, FF een vraagje. Kan 1 van jullie het volgende fixen: - start -------------------------------------------------------------------------- Whitespace is not allowed at this location. Error processing resource 'http://www.motor-forum.nl/forum/activetopics.xml'. Line 455, Position 33...
  16. RampeStamp

    Witte lijnen

    Beetje jammer weer. Wanneer letten (vooral de beginnende motorrijders) nou eens op de witte lijnen (en putdeksel O-) ) als het nat is. Vanmorgen dus weer een motorrijder onderuit gegleden bij Krommenie (A8). Helaas was het ook nog zo, dat nadat ik gestopt was (was net ff eerder gebeurt), de...
  17. RampeStamp

    Je link Flow

  18. RampeStamp

    Goeienavond

    Hey mensen, Hier post ik dan ook maar een keer. Heb al een aantal keertjes rondgekeken, maar eigenlijk nooit echt wat gepost. Wel gezellig actief forum hier. En ook menig aantal mensen uit de buurt zag ik (Castricum, nabij Alkmaar) Zelf rij ik een CBR600F, en hoop binnen 2 jaar een VFR of een...
  19. RampeStamp

    Schijf-slot kapot

    Ik had een vraagje voor de nog wakkere mensen onderons. Ik kom net vrolijk thuis van me werk, zet ik m'n schijfslot er thuis op. Loopt het sleuteltje vast, argh ! Maarja, ik kreeg hem dus ook niet meer erin of eruit. |( Nu moet ik dus het slot doorzagen.....(wordt weer vroeg m'n bed...
Terug
Bovenaan Onderaan