Grotere Tank vt600

Dodo099

Rookie
11 jul 2006
12
0
Nieuw-Vennep
Hallo mensen

Wie kan mij helpen aan een grotere tank? Het gaat om een tank voor een Honda Shadow VT600 uit 1990. Ik heb hem nu een jaar en word gek van dat vele tanken, als we een tour tocht maken. Tevens ben ik op zoek naar een hardtail achterkant voor die zelfde motor, iemand ideen waar ik die kan vinden.

Groetjes, Hans
 
of helemaal verbouwen, of zo laten, op een originele vt staat een grotere tank toch niet,



of gewoon span monteren en gas gaan rijden (en grotere acceradius en zuiniger)
 
Door die dubbele framebuis is een grotere tank eigenlijk niet te doen.. heb er wel es een harley tank opgezet, ja het functioneerd maar het ziet er niet uit
 
Als je tassen hebt zou je ook nog een kleine jerrycan mee kunne nemen (5L ofzo), hoef je iig geen rekening te houden met je beperkte actieradius als het gaat om het uitstippelen van een route...(en dan niet je jerry-can boven de uitlaat hangen, zie het verschroeide zadeltassen forum ik bedoel topic...)

Maar een grotere tank kan ik je afraden, zoals de andere heren al zeiden, ziet er niet uit, en wie mooi wil zijn moet helaas vaak tanken...in dit geval.
 
Laatst bewerkt:
ik ben bezig met het verbouwen van een shadow uit 88 vt1100 alles lekker breed, 170 achterwiel spaaks, maar goed, ik dwaal af..

heb dus zelf een tank van een special american vt1100 uit 98 gemonteerd:P
past inderdaad niet, door de dubbele framebuis, beetje goeie rock aan, uitdeuksetje dr bij.. en rammelen, de binnenkant netjes in gaan kloppen, mis nu ongeveer een litertje denk ik ...maar past wel perfect :-D

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan