open pijpen honda shadow vt750C2

sleeër

MF veteraan
16 jan 2008
6.892
1
Hey,

ik denk dat hier toch meer mensen komen dan in het gevraagd en gezocht gedeelte, dus:

Gezocht: Open uitlaten voor mn Honda Shadow VT750C2 uit '99.
Ik ben zelf fan van highway Hawk double wall exhausts, maar alternatieven zijn welkom. Ik vind die schoorsteen wat ze uitlaat noemen geen gezicht. Het geluid is ook maar tam, je hoort de nokkenas ketting er nog bovenuit komen (en die ketting is in orde =). Graag tegen een zacht prijsje, wil aan de budget kant blijven.

Kreeg overigens een aanbod op Silvertail K02 pijpen. Nooit van gehoord en heb enige informatie kunnen vinden. Iemand hier ervaring mee? Ze zouden legaal zijn, dus zal wel niet echt zwaar klinken? Zijn die met afneembare Demping/dB killers?
 
ik heb er geen ervaring mee, wel goede verhalen over gehoord. Ze schijnen aan de tamme kant te zijn, maar dat heb je bijna altijd met legale uitlaten. De vormgeving vind ik geslaagd, al heb ik ze nog nooit IRL gezien. Wat moet dat nou kosten?
 
Die silvertail kon ik via krijgen dus voor een zacht prijsje. Ik heb er inmiddels van afgezien. Ga toch liever voor open pijpen.

Savage, je hebt overigens een PB'tje terug.
 
Zo, zoektoch (hopelijk) voorbij. Cobra lo-boy shotguns besteld uit Amerika. Nu maar hopen dat ik geen rare toeslagen krijg en alles nejes aankomt.
 
Gisteren binnen ! 25 juni besteld, dus twee dagen later dan mijn post. Er kwam iets tussen.
Geheel netjes volgens het boekje gegaan. Ziet er overigens netjes uit. Inlaat gedeeltjes komen met hitteschilden wat ik niet wist. De pijpen zelf hebben dempers, die je er met een schroefje uit kan halen. Volgens mij is het de naam demper niet waard overigens. Zover ik kan zien zit alle montage materialen; schroeven, clamps, beugels etc aanwezig. Handleiding is niet zo best beschreven, vooral de tekeningen laten nog wat fantasie nodig hebben, maar ik kom er wel uit.