Harley Rally Leopoldsburg 2008...wie gaat?!?

Roelibaldi

MF veteraan
1 okt 2005
18.750
9
Belgicistan
Tja...de titel van het topic zegt al genoeg!!!

Op 25, 26 en 27 juli is in Leopoldsburg (België) weer de HarleyRally...elk jaar ontzettend gezellig en duizenden motoren!!!

Dus....wie gaat....welke dagen of het hele weekend!?
 
Dit is het programma Jeronimo:

Program
vrijdag / Friday / freitag 25/7/08
14.00 - opening of the rally 2008
18.00 – 22.00 Bikini Bike wash “our bikini girls clean your bike at arrival”
19.30 – 20.10 Main stage : SOLE REMAINS (rock)
21.00 - 22.30 Main stage : THE DOGS (the doors tribute band)
23.30 – Main stage : KOYLE (on popular demand rock untill you drop)
01.00 – 03.00 DJ
03.00 - obligatory closing time

zaterdag / saturday / samstag 26/7/08
08.00 - 11.00 ontbijt - breakfast - fruhstuck opening of the bar
15.00 – 17.00 600 bikes on 50Km tour 1 drink & 1 snack free
17.00 – 19.00 animation : topless – oben ohne
16.00 - 17.30 main stage : HIGH LEVEL (rock)
18.00 - 19.45 Main stage : SHIFTING GEAR (all round covers)
20.30 – 22.30 Main stage : SHAKE THE SNAKE (NL)
21.00 - 24.00 animation vuurspuwers/feuerschlucker
23.00 – 23.30 animation striptease
23.45 – 24.00 animation Fireworks-vuurwerk-feuerwerk
24.00 – Main stage : STEWART BARNES BAND (rock & roll, bleus)
01.00 - 03.00 DJ
03.00 - obligatory closing time


zondag / Sunday / sontag 27/07/08
08.00-11.00-ontbijt - breakfast - fruhstuck opening of the bar
spek en eieren – bacon eggs – speck und eier
13.00 – closing of the rally 2008
 
Iemand die ik ken beweert dat een kamaraad van hem heeft verteld dat ze zijn r1 die hij daar op de weide parkeerde overgoten hebben met benzine en hebben laten uitbranden... wat ben ik blij dat ik een harley heb, van loyaliteit gesproken ^^
 
Iemand die ik ken beweert dat een kamaraad van hem heeft verteld dat ze zijn r1 die hij daar op de weide parkeerde overgoten hebben met benzine en hebben laten uitbranden... wat ben ik blij dat ik een harley heb, van loyaliteit gesproken ^^


tzal wel een bullshit verhaal zijn maar toch :P
 
Iemand die ik ken beweert dat een kamaraad van hem heeft verteld dat ze zijn r1 die hij daar op de weide parkeerde overgoten hebben met benzine en hebben laten uitbranden... wat ben ik blij dat ik een harley heb, van loyaliteit gesproken ^^

Totdat jij je harley bij een Yamaha gangbang party neerzet =)
 
Dit is het programma Jeronimo:

Program
vrijdag / Friday / freitag 25/7/08
14.00 - opening of the rally 2008
18.00 – 22.00 Bikini Bike wash “our bikini girls clean your bike at arrival”
19.30 – 20.10 Main stage : SOLE REMAINS (rock)
21.00 - 22.30 Main stage : THE DOGS (the doors tribute band)
23.30 – Main stage : KOYLE (on popular demand rock untill you drop)
01.00 – 03.00 DJ
03.00 - obligatory closing time

zaterdag / saturday / samstag 26/7/08
08.00 - 11.00 ontbijt - breakfast - fruhstuck opening of the bar
15.00 – 17.00 600 bikes on 50Km tour 1 drink & 1 snack free
17.00 – 19.00 animation : topless – oben ohne
16.00 - 17.30 main stage : HIGH LEVEL (rock)
18.00 - 19.45 Main stage : SHIFTING GEAR (all round covers)
20.30 – 22.30 Main stage : SHAKE THE SNAKE (NL)
21.00 - 24.00 animation vuurspuwers/feuerschlucker
23.00 – 23.30 animation striptease
23.45 – 24.00 animation Fireworks-vuurwerk-feuerwerk
24.00 – Main stage : STEWART BARNES BAND (rock & roll, bleus)
01.00 - 03.00 DJ
03.00 - obligatory closing time


zondag / Sunday / sontag 27/07/08
08.00-11.00-ontbijt - breakfast - fruhstuck opening of the bar
spek en eieren – bacon eggs – speck und eier
13.00 – closing of the rally 2008


Dank je wel Trash :}


Sowieso is het buiten het programma om ook erg goed toeven op een van de tientallen terrassen...gewoon beetje mensen en bikes kijken.... :Y


Ik ga zelf vrijdagavond even kijken en ook zaterdag de hele dag zo'n beetje....zondag denk ik dat ik andere plannen heb!
 
Iemand die ik ken beweert dat een kamaraad van hem heeft verteld dat ze zijn r1 die hij daar op de weide parkeerde overgoten hebben met benzine en hebben laten uitbranden... wat ben ik blij dat ik een harley heb, van loyaliteit gesproken ^^
Ach...ik hoorde een tijd geleden dat ze iemand in elkaar geschopt hadden op een kinderboerderij...maar om nu de kinderboerderij als gevaarlijk te bestempelen?!

En er zijn in het verleden wel eens soortgelijke incidenten geweest, maar de laatste jaren komt dat niet tot nauwelijks voor! En als je er bij in overweging neemt dat er duizenden mensen en motoren op af komen, is het verhoudingsgewijs gezien een erg rustig en gemoedelijk gebeuren!
 
Iemand die ik ken beweert dat een kamaraad van hem heeft verteld dat ze zijn r1 die hij daar op de weide parkeerde overgoten hebben met benzine en hebben laten uitbranden... wat ben ik blij dat ik een harley heb, van loyaliteit gesproken ^^


Ik heb van iemand gehoord dat hij iemand kent die gehoord heeft dat iemand aan zijn vriendin verteld heeft dat ze van een kennis van haar de broer zijn v-rod in de fik gestoken hebben.

Verhaal kan ik niet volgen.Dat van het affikken van die v-rod wel. _O-
 
En.. Was het wat?
:Y

Elk jaar vette shit daar....vele mooie motoren en een goede sfeer!

Heb zelf wel een schuiver gemaakt op een olievlek, maar gelukkig geen schade aan de motor...wel een schaafwond op mijn been omdat de motor daarop gevallen was! Maar op zich veel mazzel gehad, zeker als je bekijkt dat ik geen helm op had, een T-shirt en een spijkerbroek! *O* :]


@ Geronimo: ik zie dat jij ook iets doet in de muziekscène?! Ik kan helaas op deze PC geen muziek beluisteren maar zal dat zeker thuis eens doen! Misschien kunnen we eens contact hebben en eens samen ergens optreden?! Check maar eens http://www.myspace.com/sleazydreams
 
Laatst bewerkt:
Hey Roel,
Gelukkig geen schade, zo te horen.. (zelf heb ik vanaf zaterdag na anderhalf jaar weer een bike; heb een mooie ACE 750 Shadow op het oog..)
Het enige dat ik 'in de muziek' doe, is wat freelance promotiewerk, freelance radiowerk, plugging in een cafeetje in de buurt en een eigen festival besturen.. Klinkt goed jouw werk; de bandnaam klinkt me bekend in de oren. Ga jullie zeker eens checken!
Ciao, Ron.
 
Het was vrijdag al zeer druk met het aanrijden richting leopoldsburg. Ben door Valkenswaard gekomen en dat was voor 60% motoren wat er rondtufte richting belgie.
 
Hey Roel,
Gelukkig geen schade, zo te horen.. (zelf heb ik vanaf zaterdag na anderhalf jaar weer een bike; heb een mooie ACE 750 Shadow op het oog..)
Het enige dat ik 'in de muziek' doe, is wat freelance promotiewerk, freelance radiowerk, plugging in een cafeetje in de buurt en een eigen festival besturen.. Klinkt goed jouw werk; de bandnaam klinkt me bekend in de oren. Ga jullie zeker eens checken!
Ciao, Ron.
Hey Ron...laat me maar wat weten als je het echt iets vindt! Zeker als je nog ergens plekken weet waar we kunnen spelen! We hebben zeker oren naar een festivalletje!!!

Groetjes en veel plezier met de ACE!!! :]






@ Iedereen: zijn er nog mooie foto's gemaakt door MF-ers?!
 
Het was vrijdag al zeer druk met het aanrijden richting leopoldsburg. Ben door Valkenswaard gekomen en dat was voor 60% motoren wat er rondtufte richting belgie.
't Was inderdaad al behoorlijk druk op de vrijdagavond....het leek soms bijna net zo druk als voorgaande jaren op de zaterdagmiddag (= de topdag)
 
Terug
Bovenaan Onderaan