Tassen voor VT1100

no-mind

Rookie
26 jun 2008
26
0
Binnenkort hoop ik m'n eerste motor te kopen; een VT1100.

Er moeten nog een paar zadeltassen op en omdat ik net begin met motorrijden ben ik erg op zoek naar informatie (wat niet altijd meevalt).

Ik heb eigenlijk 2 vragen hierover:

1) Klopt het dat het niet uitmaakt welke zadeltassen je koopt als je maar de juiste beugels/afstandhouders koopt voor jouw type bike?

2) Zijn er winkels waar ze een ruime keuze hebben in zadeltassen? Ik had al wel de site www.motortassenshop.nl gevonden maar ik zou het toch wel fijn vinden om de tassen in het echt te zien voordat ik tot aanschaf over ga.

Alvast bedankt voor reacties! :)
 
Hoi.
Kijk ook eens op www.motortassen.nl daar wordt ook aangegeven voor welk type motor ze geschikt zijn en hebben ook tasafhouders. En je kan er op afspraak langs gaan om ze te bekijken. Succes
 
Ik heb nog twee zadeltassen liggen die ik dubbel heb gekocht. Ik ging afgelopen weekend met mn zoontje camperen en had tassen nodig. Had van 1 persoon niets gehoord maar kreeg ze toen alsnog binnen. Zijn dus niet gebruikt.
 
Ik heb nog twee zadeltassen liggen die ik dubbel heb gekocht. Ik ging afgelopen weekend met mn zoontje camperen en had tassen nodig. Had van 1 persoon niets gehoord maar kreeg ze toen alsnog binnen. Zijn dus niet gebruikt.

Probleem is alleen dat ik nog geen motor heb.. ;)

Ben me wel aan het orienteren waar ik allemaal op moet letten en ik hoop eind deze maand een VT1100 te kopen. Ik kom dan nog even op je terug om te kijken of je ze nog hebt.

Nog even voor de duidelijkheid (ben newbie, sorry); het klopt dat je gewoon alle zadeltassen kunt gebruiken als je maar de juiste zadeltashouders hebt voor je motor?
 
Ja klopt. Houd wel rekening met de hoogte van de tas en de afstand tot je uitlaatdemper. En als je een bijrijder hebt moet die natuurlijk ook nog lekker bij de voetsteunen kunnen.

Trouwens die site die genoemd wordt voor tassen is wel prijzig. Om dan ook maar aan reclame te doen zou ik een kijkje nemen bij www.elsware.nl Heb je voor weinig een paar tassen. Tasenbeugels kosten bij haar 38 Euro. tassen vanaf 49 Euro. Heb daar laatst een paar afgekeurde tassen gekocht voor 35 Euro. Naadje los (van de tas) maar boeit mij niet. Als het maar functioneel is.
 
kijk eens bij www.motorman.eu of gewoon op www.marktplaats.nl. Tassen en beugels in overvloed. Ik weet niet waar je woont , maar ik heb nog nieuwe beugels liggen voor de VT1100. Kun je voor weinig overnemen, want de VT is weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan