honda black widow voor mijn vrouw

Prozac_Jack

MF'er
20 jul 2008
100
0
zoersel
honda cbx pro link 1981 geruild voor honda Black Widow 2002,,zelfs onder harley fanaten 1 van de mooiste japanse Harley's

full
*O*
 
tja, van die prachtige klassieker,die heeft lange tijd te koop gestaan, zelf op de hollandse zespitter site, ik dacht dat voor een machine als deze 100%in orde € 6000 niet overdreven was
de garage werd wat overvol dus.......... de widow vind je rond de € 4700.
Dat de ene wat triestig word en de ander wat vrolijker,goed zo anders was het eenheidsworst.
Zelf rijd ik night rod special, maar na +- 3 weken geleden 4 by passes te heben gekregen, is de zithouding op de widow momenteel beter voor me.
Nu heb ik nog een originele klassieker staan , nl. gsx 1100 1981, je zou hem gratis moeten weggeven niet dus, blijf ik met rijden.
 
idd is 't vaak duur kopen en aan de straatstenen niet kwijt kunnen brrrr

die black widow is een leuke sportster wannabee, have fun d'ree!
 
tja, van die prachtige klassieker,die heeft lange tijd te koop gestaan, zelf op de hollandse zespitter site, ik dacht dat voor een machine als deze 100%in orde € 6000 niet overdreven was
de garage werd wat overvol dus.......... de widow vind je rond de € 4700.
Dat de ene wat triestig word en de ander wat vrolijker,goed zo anders was het eenheidsworst.
Zelf rijd ik night rod special, maar na +- 3 weken geleden 4 by passes te heben gekregen, is de zithouding op de widow momenteel beter voor me.
Nu heb ik nog een originele klassieker staan , nl. gsx 1100 1981, je zou hem gratis moeten weggeven niet dus, blijf ik met rijden.


Voordeel is wel weer dat die Honda's nooit kapot gaan. ;)
 
Toen ik nog een motor zocht, was mn eerste keus een black widow. Nu ik zo een half jaar later terug kijk vind ik het maar niets.

Misschien krijg ik toch nog smaak =)
Veel plezier ermee, je vrouw dan. Dat moet wel lukken lijkt me zo.
 
Nou even los van je eigen smaak, de stijl en de looks, en het feit dat je misschien liever een Street Bob :9 of iets dergelijks had gekocht: zijn er hier lezers die een Black Widow hebben, en die er qua techniek en rijden ontevreden over zijn? :/

Meesje.
 
Nou even los van je eigen smaak, de stijl en de looks, en het feit dat je misschien liever een Street Bob :9 of iets dergelijks had gekocht: zijn er hier lezers die een Black Widow hebben, en die er qua techniek en rijden ontevreden over zijn? :/

Meesje.

ik heb toch al wat motoren onder de kont gehad, dit ding rijd volgens mij zalig, draait mooi, en is laag, => madam heeft korte benen. Haar vorige motoren waren, shadow 750, supermagna 750, gsxr 750 slingshot en nu dit, ik krijg ze er niet meer af !!
Jammer dat ie niet in 1300 cc ofzo te verkrijgen is, zou ik wel lusten.
Zelfs na kilometers bollen kan je je hand zo op een cylinder leggen, dat moet ik bij m'n watergekoelde HD niet doen.
 
Ik hoor ook niets anders dan goede dingen, enige nadeel is dat je er van moet houden en dat, net als eigenlijk alle shadows, het ontwerp zo gejat is.
 
Ik hoor ook niets anders dan goede dingen, enige nadeel is dat je er van moet houden en dat, net als eigenlijk alle shadows, het ontwerp zo gejat is.

tja, ik kom net van ocassiemotoren goossens in oelegem belgie, het eerste wat je opvalt is dat het VOL Harleys staat, alleen ,zijn het er geen.
 
GRappige is wat je nu vaak van Harley liefhebbers hoort dat Harley de japanse merken gaat kopieren anno 2008.
Zoals ik al zei, was ik toen ik nog een motor zocht ook geinteresseerd in een widow. Overigens spirit in nederland genaamd ivm de ascociatie van de weduwe van Tongeren. Maar nu ik zo terug kijk, zijn er toch wel wat dingen wat ik niet zo mooi vind. Vooral de risers op het stuur vind ik erg lelijk. Evenals de trompet lopende pijpen.
 
GRappige is wat je nu vaak van Harley liefhebbers hoort dat Harley de japanse merken gaat kopieren anno 2008.
Zoals ik al zei, was ik toen ik nog een motor zocht ook geinteresseerd in een widow. Overigens spirit in nederland genaamd ivm de ascociatie van de weduwe van Tongeren. Maar nu ik zo terug kijk, zijn er toch wel wat dingen wat ik niet zo mooi vind. Vooral de risers op het stuur vind ik erg lelijk. Evenals de trompet lopende pijpen.


hmmm dat is eigenlijk alleen met de XR1200, maar die is dan ook speciaal voor de Europese markt ontwikkeld. Volgens mij loopt HD nog steeds voor, zij zijn de eersten die met een ontwerp als de Rocker-serie en de CrossBones komen.
Deze discussie schijnt ook nogal gevoerd te zijn rondom de FXR, het frame werd als "te Japans" gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan