m,n eerste motor!!!

bluesman1950

Rookie
19 mrt 2008
3
0
Kan iemand mij helpen met het maken van een verstandige keus?
na veel zoeken en lezen op internet,blijven er voor mij een 3tal motoren over.
t.w. Honda Shadow VT 1100/Suzuki intruder 800 en de Kawasaki Vulcan 750.
wat ik zoek is een tweedehands bike, bouwjaar zo rond 1991/94
dus graag jullie gebruikers ervaringen!!!

bluesman :? :? :?
 
Precies

Of ...

Vraag jezelf: Wil ik een Honda of een Suzuki of een Kawasaki rijden.
Zodra je dat weet, ben je eruit!
Ook de kleur doet ertoe, een rode Honda gaat sneller als dan een gele Suzuki natuurlijk


Verder al wat rondgezocht op Vulcan Shadow Intruder als onderwerp?
Zoeken

Deze exact zelfde vraag stelden al tig mensen voor jou :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik denk inderdaad dat een rode 1100 sneller zal zijn dan een gele 800. Maar is dat voor choppers relevant? Uiteindelijk wordt alles toch mat-zwart.

Ik denk verder dat deze vraag inderdaad al heel vaak is beantwoord en dat het standaard antwoord van proefritten toch wel de essentie raakt. Zeker als je de keuze al zo ver beperkt hebt.
 
Ik zou een groene nemen!
Serieus, ik zit erover te denken om de mijne groen te spuiten.
 
net als mijn koekblik :?
appeltjes groen
full
 
Wat een ouwehoer site!!!!!!!
Een nieuwkomer voelt zich hier direct thuis(WouterKTM is de enige die een normale reactie geeft)
Jullie worden bedankt,maar ik zoek het verder zelf wel uit.

Bluesman
 
Niet zo serieus opvatten, meteen. Deze vraag komt enkel zo vaak voor, dat je toch verwacht, dat iemand echt even zelf de zoekknop gebruikt. Bovendien gaat iedereen uiteraard roepen, dat zijn motor het beste is.

Ga gewoon proefrijden en vertel dan je ervaringen / wensen en we zullen je een serieus antwoord geven :Y
 
Geachte Bluesman1950,

Na het lezen van dit topic en uw bovenstaande reaktie, moet mij even iets van het hart.

Regelmatig komen er mensen voorbij die denken dat deelname aan het motor-forum een geheel vrijblijvende aangelegenheid is. Als waren ze op een site van bv. Google of voor mijn part Postbus 51.
De mensen die echter op uw vraag reageren zijn echte levende personen (ja ja) en niet 1 of andere computer die een reaktie genereerd.
Deze personen worden niet gedwongen om te reageren op uw vraag (voorzover ik weet). Zij doen dit dus voor hun plezier, waardoor de reakties nu eenmaal een enigzins lichtvoetig karakter krijgen.

Een reaktie terug uwerzijds wordt op prijs gesteld, hierdoor kunt u aangeven dat u het waardeert dat mensen op uw vraag reageren.
Neem bijvoorbeeld uw vorige topic, u stelt een vraag waarop een discussie ontstaat.
Het wordt dan zeer gewaardeerd als u vervolgens ook in deze discussie participeert, waardoor u blijk geeft werkelijk geinteresseert te zijn.
Echter geen enkele reaktie van u, jammer.

Verder is het zo dat uw vraag (in min of meer soortgelijke vorm) gemiddeld misschien wel elke 2 weken hier voorbij komt. Dat kunt u misschien niet weten, want u bent nieuw hier.
Het gevolg is echter dat er een soort, wat ik zelf noem 'Peter en de Wolf-effect' ontstaat, mensen zijn op den duur geneigd niet meer serieus te reageren.
Dit had echter door u zelf ondervangen kunnen worden door (en daar gaan we weer) actief deel te nemen aan het forum en dus de zoek-functie te gebruiken.

Zo, ik ben het kwijt. Hopenlijk kunt u er wat mee.
Begrijp me overigens niet verkeerd, deze reaktie is niet bedoeld om u af te zeiken ofzo.

Rest mij als laatste nog uw directe vraaag;
Alledrie de fietsen zijn gewoon goed. Blijft over de looks, de zithouding en het motor-karaktar van de specifieke fietsen die u noemt.
Dit zijn alle drie echter persoonlijke dingen, die u zelf moet ervaren.
Dus het antwoord op uw vraag is allang gegeven; proefrijden.


Zo, zo denk ik erover. :W
 
Laatst bewerkt:
Dropje je bent geweldig :}
mooi gezegd *O*
En wat hr Bluesman betreft, kijk en vergelijk, luister naar je hart
 
Geachte Bluesman1950,

Na het lezen van dit topic en uw bovenstaande reaktie, moet mij even iets van het hart.

Regelmatig komen er mensen voorbij die denken dat deelname aan het motor-forum een geheel vrijblijvende aangelegenheid is. Als waren ze op een site van bv. Google of voor mijn part Postbus 51.
De mensen die echter op uw vraag reageren zijn echte levende personen (ja ja) en niet 1 of andere computer die een reaktie genereerd.
Deze personen worden niet gedwongen om te reageren op uw vraag (voorzover ik weet). Zij doen dit dus voor hun plezier, waardoor de reakties nu eenmaal een enigzins lichtvoetig karakter krijgen.

Een reaktie terug uwerzijds wordt op prijs gesteld, hierdoor kunt u aangeven dat u het waardeert dat mensen op uw vraag reageren.
Neem bijvoorbeeld uw vorige topic, u stelt een vraag waarop een discussie ontstaat.
Het wordt dan zeer gewaardeerd als u vervolgens ook in deze discussie participeert, waardoor u blijk geeft werkelijk geinteresseert te zijn.
Echter geen enkele reaktie van u, jammer.

Verder is het zo dat uw vraag (in min of meer soortgelijke vorm) gemiddeld misschien wel elke 2 weken hier voorbij komt. Dat kunt u misschien niet weten, want u bent nieuw hier.
Het gevolg is echter dat er een soort, wat ik zelf noem 'Peter en de Wolf-effect' ontstaat, mensen zijn op den duur geneigd niet meer serieus te reageren.
Dit had echter door u zelf ondervangen kunnen worden door (en daar gaan we weer) actief deel te nemen aan het forum en dus de zoek-functie te gebruiken.

Zo, ik ben het kwijt. Hopenlijk kunt u er wat mee.
Begrijp me overigens niet verkeerd, deze reaktie is niet bedoeld om u af te zeiken ofzo.

Rest mij als laatste nog uw directe vraaag;
Alledrie de fietsen zijn gewoon goed. Blijft over de looks, de zithouding en het motor-karaktar van de specifieke fietsen die u noemt.
Dit zijn alle drie echter persoonlijke dingen, die u zelf moet ervaren.
Dus het antwoord op uw vraag is allang gegeven; proefrijden.


Dit is een automatisch gegenereerd bericht en is derhalve niet ondertekend

O-)
 
In maart had heer bloesman ongeveer dezelfde vraag al gesteld.Aantal reacties maar geen respons van de bloesman.
 
Als je niet zo'n sleutelaar bent,zou ik de vulcan750 al laten afvallen. Heb er zelf ook een gehad Heb zelfs het hele blok er uit moeten halen , om de dynamo te vervangen.(kwaaltje van de 700 en 750). Ook hebben deze blokken last van heel veel mechanische herrie. (distri kettingspanners zijn niet tegen hun taak opgewassen.)
Een Vulcan 800 kan ik je wel aanraden,ook gehad en nooit geen probleem mee gehad.


Succes met zoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan