Open Pijpen op een shadow VT600

Dat zijn nou die pijpen die ik bedoel Ton, echter deze zaten er al op, ik loop me wezenloos te zoeken naar het merk, maar er staat niets op :?
 
lijken ze op deze
full



Cobra Slashcut Classic - VLX 600 (88-UP)
 
klopt Ton +Cobra Heat Shield Assembly , dus ze lijken veeeeel dikker dan ze zijn
zie de foto
Lijken mij vrij dure jongens :Y
full
 
ik heb de prijzen gevonden in $

Competition Accessories | Clarksville IN

Cobra Slashcut 1 5/8 inch Drags (88-UP)
Middleweight cruisers, it has to be said, sometimes get no respect, being overshadowed by larger-displacement stablemates. Cobra's ...

Part Number: BLV1261
MSRP: $319.95 Price: $287.96
--------------------------------------------------------------------------------

11. Cobra Fatty Shotgun - VLX (88-UP)
Middleweight cruisers, it has to be said, sometimes get no respect, being overshadowed by larger-displacement stablemates. Cobra's ...

Part Number: BLV1461
MSRP: $329.95 Price: $296.96
 
Laatst bewerkt:
Wij denken dat het deze zijn Vance & Hines Cruzers - Honda VLX 600 Price: $344.66 :Y

Die cobra jongens zijn te iel, die Vance & Hines hebben de juiste proporties
Anders komen jullie maar eens kijken, de koffie staat altijd klaar
:Y
cruzers-vlx2_200.jpg
 
Laatst bewerkt:
Cobra en Vance& Hines hebben naar mijn weten hun naam op de pijp staan. Tenminste op foto's, andermans pijpen en de mijne staan de naam erop. Misschien niet de highway hawk pijpen ?
 
heb vroeger wel eens een shadow 600 gehad met orginele pijpen.
daar heb ik gewoon met een beitel een bezemsteel en weet ik niet wat de binnen dempers weggehaald. Dan krijg je ook een te gek geluid en de motor liep zonder verder afstelling nog gewoon goed. Goedkoop en mooi!

Met mijn Honda CB hetzelde gedaan. Effect hetzelfde.

 
Laatst bewerkt:
ik vind het allemaal belachelijk veel geld voor een paar stukken buis,


Vind ik ook.
Ook zo overpriced iets: forward controls. Of wat dacht je van een dynojet kit. Set naalden, sproeiers en een 1-2 mm boortje in een plastic doosje. Afdek kapjes idem dito. Van chroom: dubbele prijs. Is het nog belabberde chroom ook nog. Is het ook nog eens lelijk chroom. Eigenlijk alle motor onderdelen vind ik belachelijk overpriced.

En toch haal ik het. Ik ben al blij dat ik een neiging heb naar zo min mogelijk meuk op de motor. Als ik zie wat anderen aan chroom besteden....pfwwee... :X
 
Wij denken dat het deze zijn Vance & Hines Cruzers - Honda VLX 600 Price: $344.66 :Y

Die cobra jongens zijn te iel, die Vance & Hines hebben de juiste proporties
Anders komen jullie maar eens kijken, de koffie staat altijd klaar
:Y
[afbeelding]

Wat n geld he....,maar mooi meegenomen als ze r op zitten !
Ik heb ooit eens n setje open pijpen op de Magna gezet van Laser,maar weer terug gegeven aan de dealer.
Ze pasten voor geen meter,waren veel te iel n takkeherrie en 600 euro :X ,heb toen m,n eigen dempers voorzien van zelfgemaakte binnendempers.
Die onder de VLX zitten zien er goed uit,en n lekker soundje !
Ps ben op de Megameeting zondag jij ook ?

Groeten Magnamannetje
 
Laatst bewerkt:
Wat n geld he....,maar mooi meegenomen als ze r op zitten !
Ik heb ooit eens n setje open pijpen op de Magna gezet van Laser,maar weer terug gegeven aan de dealer.
Ze pasten voor geen meter,waren veel te iel n takkeherrie en 600 euro :X ,heb toen m,n eigen dempers voorzien van zelfgemaakte binnendempers.
Die onder de VLX zitten zien er goed uit,en n lekker soundje !
Ps ben op de Megameeting zondag jij ook ?

Groeten Magnamannetje

Ga eerst proberen oppas te regelen voor onze 8 honden en 2 kindjes, en als dat lukt komen we ook, maar echt zeker weten doen we het niet
en als we komen dan komen we met de magna (vrouw nog bezig met de A) en de magna zit natuurlijk veeeeeeel beter (achterop) :]

groetjes van ons
 
Terug
Bovenaan Onderaan