Dresda Honda 750

grazi seniori di freno. En dan nog wat, als je me probeert te bellen doe dat dan gewoon als ik thuis ben (bel anders even vantevoren). Had je nog terug gebeld maar je telefoon stond uit volgens mij. Kun je de vorkpoten meenemen naar Hardenberg?
_O- ik wist niet zeker of het antwoordapparaat nou aanstond of niet ! zal wel een hoop gebrabbel geweest zijn ja ;)

Ik kom naar hardenberg, dus kan ze voor je meenemen !
 
En bedankt....en dan nog even een bijzondere gebeurtenis hier. Het moet iemand van het forum geweest zijn aangezien dit de enigste plaats is waar ik heb lopen schooien om een voorvork. Vanmorgen kom ik in de schuur en er blijkt dat iemand gisteravond tijdens mijn afwezigheid een 550 voorvork heeft neerezet! Geen idee wie het geweest is maar als diegene zich wil melden dan graag! Evengoed enorm dank voor zoveel medeleven
 
En bedankt....en dan nog even een bijzondere gebeurtenis hier. Het moet iemand van het forum geweest zijn aangezien dit de enigste plaats is waar ik heb lopen schooien om een voorvork. Vanmorgen kom ik in de schuur en er blijkt dat iemand gisteravond tijdens mijn afwezigheid een 550 voorvork heeft neerezet! Geen idee wie het geweest is maar als diegene zich wil melden dan graag! Evengoed enorm dank voor zoveel medeleven
:} kijk dat is een goede aktie van ... ?? dat horen we vast snel, ..gooi ik mijn onderpootjes weer de schuur in !
 
Het grote mysterie is al opgelost, kreeg zojuist een telefoontje: "hejj´m´alvundn´n? ( of ik hem al gevonden had dus). Ik was gister bij een kennis die ook meegegaan was naar Spa, had gewoon nog een complete voorvork op zolder liggen en leest dus waarschijnlijk stiekem mee
 
inderdaad, daar moeten er meer van wonen hier op ´t Odoornerveen. Even resume, de stand van zaken. Frame is dus volgende week klaar. Vandaag de beide blokken die hier lagen eens opengetrokken en volgens mij zit ales d´r in wat d´r in hoort. Kwestie van nieuwe kettingen, lagers,pakkingen en zuigers en weer in elkaar zetten. Tank breng ik begin november weg (centenkwestie) zodat ik met de kerstvakantie eens het rijwielgedeelte in elkaar gaan zetten. Het blok doe ik volgend jaar ook om de eerder genoemde reden. Al met al gaat het sneller dan verwacht al zal ik vast nog wel een paar dingetjes tegenkomen natuurlijk. @ Heer Vijs: weet u de kleurcode van de r5 nog zo uit uw blote pentium? Denk dat het wel die kant op moet, mevr Rocket was dr namelijk ook mee eens en wie ben ik om haar tegen te spreken ;)
 
Nou Rockert, dat weet de heer Vijs ff niet! :N

Ik heb hier nog een busje met restant staan. Gekregen van Theo Terwel om evt kleine beschadigingen bij te kunnen werken.

op het etiket staat:

Fleet Nederland
PAARS-METALLIC MOTOR
Kleur volgens staal 131253
Terwel.

Weet niet of je hier wat mee kunt. Je kunt iig Terwel eens kontakten, dan zal het kunnen lukken.

Groet

:W
 
Vandaag het frame, achterbrug en wielen opgehaald. Dit weekeinde is mevr Rocket even er even tussenuit dus kan ik lekker beetje opschieten. Afgelopen week de tank, zitje en kuip een beetje opgeschuurd en met een spuitbusje in de primer gezet. Ik probeer hem op de wielen te krijgen voor 4 oktober zodat ze mee kan naar Hardenberg. Het¨poedercoatbedrijf heeft enorm strak werk afgeleverd, mooie glans, en geen rare sinaasappelvlekken of wat dan ook. Was dus iedere cent waard...me happy :] Morgen nog wat andere onderdelen links en rechts ophalen zodat de achterbrug er losjes ingezet kan worden zodat ik kan opmeten welke shims ik nodig heb.
 
Laatst bewerkt:
toch nog wat gedaan vandaag
full
 
rockert: ziet er fantastisch uit !!!! :} :} :9 :9 ..heb je je blok ook al een klaar of goed op weg ermee ?? wanneer gaan de polyester delen naar de spuiter ??
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de complimentados. Blok is verre van klaar. Ik heb deze week het blok van Mark eindelijk opengekregen (leek wel vastgelijmd) en het binnenwerk ziet er nog prima uit, beter dan hetgeen wat ik eerst daarvoor gedacht had. Spuitwerk zal iig na 4 oktober worden. Ik hoop wat centen van Hardenberg over te houden en kan dat dan weer leuk uitgeven bij de man met de spuit
 
Ik lees net, dat ik nog ff korting moet bedingen. Anders geef jij alles weer aan verkeerde dingen uit! B|

_O-

:W
 
lukt niet, uw aankoop is al meeberekend in de financiering van dit geheel...excuses voor het creëeren van enige ijdele hoop ;)
 
Laatst bewerkt:
Het zou ook jammer zijn als alles precies zou gaan zoals je gedacht had. Omdat ik hem te hoog op de poten vond staan besloot ik de vorkpoten een 3 cm door te steken...staat veul mooier! Enkel komen de tellers nu wel in de knel....gaan we even een nachtje over slapen. De originele Dresda kuipen waren veel hoger dus hadden bij de tellers veel meer speling. Ik heb nu 0,5 cm tussen teller en ruit, naar voren kan ik ook niet of ik zou de kuip verder naar voren moeten zetten en dat is nu net juist wat ik niet wil...Zal er wel op uit komen dat ik een kleine sjopper km teller aanschaf en deze naast de centrale toerenteller plaats....eigenlijk beetje jammer dus eerst even een andere optie verzinnen (proberen)....mischien is er een honda four met een kortere voorvork?
 
Laatst bewerkt:
Anders, als laatste optie, bedenk ik me nu net, kort ik de voorvork in....oftewel laat ik doen dan. Een vriend van me deed dat met zijn zijspan. Hier met Mevr Rocket als beginnend bakkenist
full
 
zit een beetje te surfen...kom ik dit tegen. Volledig of topic maar vindt het wel lekker, al zou ik de voorvork ook een stuk inkorten denk ik :9~
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan