verbreden achterzijde intruder

teus1

MF'er
2 sep 2008
54
0
veenendaal
Hallo,

wat ik weten wil is het mogelijk om de achterbrug met kadan te verbreden voor een dikke achtervelg circa 225 / 235 of iets dergelijks

heb nu een vs800 met een 1400 achterbrug en wiel maar wil breder .

is dit mogelijk ?? of is het te kostbaar

alvast bedankt

teus
 
Hee Teus, ik denk dat het een mooie manier is om van je zwarte geld af te komen. Zal hard gaan. Ik ben nou eigelijk ook wel benieuwd. Niemand hier een antwoord op? Het wordt vaker gedaan, maar hoe?
 
Home


Ik weet dat deze meneer een intruder heft gebouwd met een MEGA achterwiel er in dus hij zal het wel weten ;)


[me="w84me"]had het vanochtend al gepost maar die is verloren gegaan begreep ik :([/me]
 
je weet dat je het hierbij hebt over een ingreep van 2500+ euro? Waarschijnlijk meer richting de 3500+ euro voor zover ik weet...
 
Is mogelijk maar kost tussen de 3500 en 5000 euri afhankelijk hoe breedt je wil gaan, 300 band is haalbaar, maar doe dan bij een 1400, dan kun je gaan tot een 330 band
 
Is mogelijk maar kost tussen de 3500 en 5000 euri afhankelijk hoe breedt je wil gaan, 300 band is haalbaar, maar doe dan bij een 1400, dan kun je gaan tot een 330 band


TS gaf aan dat zijn motor al voorzien is van een VS1400 achterkant, dus waarschijnlijk is dat hier ook wel mogelijk?
 
Teus, kijk eens op marktplaats, motoren en dan (kijk ik zelf altijd ff naar) wildstar intoetsen.
komt er een lijst van motoren en onderdelen. Daar staat een mega band met achterbrug tussen, € 2800,00 volgens mij. Dat is (volgens de advertentie) inclusief montage en aanpassingen. Zit daar zelf ook aan te denken, alleen vraag ik me af of je dan nog behoorlijk kan rijden. Groeten Alex
 
Teus, kijk eens op marktplaats, motoren en dan (kijk ik zelf altijd ff naar) wildstar intoetsen.
komt er een lijst van motoren en onderdelen. Daar staat een mega band met achterbrug tussen, € 2800,00 volgens mij. Dat is (volgens de advertentie) inclusief montage en aanpassingen. Zit daar zelf ook aan te denken, alleen vraag ik me af of je dan nog behoorlijk kan rijden. Groeten Alex
wat denk je nou zelf :?
 
Oke ik hoor dus verschillende bedragen,

ben afgelopen zaterdag bij br customs geweest daar zeiden ze dat met mijn achterbrug ik kan gaan tot een wielmaat 17"x 200 sportband zonder probleem als ik breder wil moet er een homecomeet tussen het kadan worden geplaatst maar dat schijnt vaak problemen te geven.
zo dus naar een 200 kost mijn een band / velg 17" en het spaken hiervan €.975,=
is dit het waard ipv nu een 170 band ? en is dit alles of krijg ik meerdere problemen ?
 
Oke ik hoor dus verschillende bedragen,

ben afgelopen zaterdag bij br customs geweest daar zeiden ze dat met mijn achterbrug ik kan gaan tot een wielmaat 17"x 200 sportband zonder probleem als ik breder wil moet er een homecomeet tussen het kadan worden geplaatst maar dat schijnt vaak problemen te geven.
zo dus naar een 200 kost mijn een band / velg 17" en het spaken hiervan €.975,=
is dit het waard ipv nu een 170 band ? en is dit alles of krijg ik meerdere problemen ?


je krijgt er al een aardig dikkere look van, dus ik zeg doen. Een vrij goedkope oplossing met mooi effect. Er is alleen vrij weinig ruimte onder het spatbord, dus dat zou ik meteen vergroten, lekker korte kont van maken
 
heb ik reeds gedaan kont is lager / breder
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan