Harley Davidson VRSCDX Nightrod Special

Dat heeft ook te maken met afstelling, hoeveelheid vloeistof, slijtage van de schijf en de blokken. Een beurt bij mijn brommer geeft al een wereld van verschil.
 
ik moet zeggen dat volgens het reservoir er nogal veel vloeistof inzit en jah nieuwe motor he... ik zou het niet erg vinden moesten ze iets minder snel pakken omdat de kans op een wiel dat blokkeerd minder wordt... mss aan de service manager vragen om er wat minder in te doen of maakt dat niet zoveel uit?
 
Even oma aan de kant zetten. Mooi motor maar ik kijk er net zo naar als naar een V-max. Mooi stuk techniek. Ook in mijn ogen heeft dit niks met een Harley te maken. Er is zeker een markt voor en een slimme zet van Harley om hem op de markt te gooien.
Ik hou het bij m'n shovel, loopt trouwens ook altijd!!!
 
Even oma aan de kant zetten. Mooi motor maar ik kijk er net zo naar als naar een V-max. Mooi stuk techniek. Ook in mijn ogen heeft dit niks met een Harley te maken. Er is zeker een markt voor en een slimme zet van Harley om hem op de markt te gooien.
Ik hou het bij m'n shovel, loopt trouwens ook altijd!!!


hmmm na een tijdje Evo vind ik de TwinCam ook een erg fijn blokje. V-Rod is een erg mooie motor, maar voor mijn gevoel (en daar draait het om, de ratio zegt iets anders) kan hier net zo goed HoKaSuYa op staan. Niettemin een ernstig gave en erg goed rijdende motor :9~ :9~
 
op die luchtgekoelde blokken zoals de evo kan ook evengoed honda of suzuki staan. waar gaat die discusie over? als je nu zegt dat op een revo blok evengoed "porsche" kon staan dan volg ik volledig. overigens worden alle revo onderdelen in amerika vervaardigd met uitzondering van de cilinderkoppen die uit duitsland komen.
 
op die luchtgekoelde blokken zoals de evo kan ook evengoed honda of suzuki staan. waar gaat die discusie over? als je nu zegt dat op een revo blok evengoed "porsche" kon staan dan volg ik volledig. overigens worden alle revo onderdelen in amerika vervaardigd met uitzondering van de cilinderkoppen die uit duitsland komen.


daarom zeg ik ook; voor mijn gevoel. Ik heb niet het gevoel erbij, zoals ik dat bij een Shovel, Evo of TwinCam wel heb.
 
op die luchtgekoelde blokken zoals de evo kan ook evengoed honda of suzuki staan. waar gaat die discusie over? als je nu zegt dat op een revo blok evengoed "porsche" kon staan dan volg ik volledig. overigens worden alle revo onderdelen in amerika vervaardigd met uitzondering van de cilinderkoppen die uit duitsland komen.

Savagepielk bedoelt dat een vrod in niks op een harley lijkt.Zet je op een shovel honda zegt iedereen dat er iemand een honda sticker op die Harley geplakt heeft.
Zet je diezelfde sticker op een vrod dan valt niemand iets op.Het staat de motor tevens zeer goed.
 
Laatst bewerkt:
het lukt gewoon geen enkel merk om zoiets inmekaar te zetten buiten harely (blijkbaar)

de powertrain ontwikkelt door porsche maw duitse degelijkheid.
en al de rest door harley en je kan zeggen dat het geen typische harley is en daar ben ik het helemaal mee eens maar om te zeggen dat hij meer op een honda lijkt?

het lijkt helemaal niet op een honda, nog op een model van eender ander merk.
dat is zoals een cbr rijder die zegt dat een goldwing geen honda is omdat hij niets met een cbr gemeen heeft...

overigens harley heeft wel andere atypische modellen zoals de vr1000 bv
 
Savagepielk bedoelt dat een vrod in niks op een harley lijkt.Zet je op een shovel honda zegt iedereen dat er iemand een honda sticker op die Harley geplakt heeft.
Zet je diezelfde sticker op een vrod dan valt niemand iets op.Het staat de motor tevens zeer goed.
hoe jij op een v-rod reageert,zou je haast denken dat je er van droomt.
maar blijf maar lekker op die ouwe shit rijden,and keep on dreaming mate.
 
Dan maar ouwe shit. Dit geeft tenminste nog een gevoel. Dat gevoel is vooral na de evo ver te zoeken. let wel: de v-rod is een mooie machine maar had ook Honda op kunnen staan qua uiterlijk. Als je dit gevoel niet hebt zal je het ook nooit snappen hoevaak we het ook proberen uit te leggen.
 
mensen, wat een haat en nijd! Murph, jij slaat de spijker op z'n kop.

het is een mooie motor, absoluut, maar inderdaad minder typisch Harley dan andere modellen, doordat hij technisch wat Japanser lijkt. Niets mis mee, maar mijn hart gaat er gewoon minder hard van kloppen dan van een Shovel, Evo of TwinCam (nee, voor velen hoort die al niet meer in het rijtje thuis, voor mij wel).
Om nou absoluut te blijven hangen in Shovels is ook weer niet goed, dat is gewoon verleden tijd, vervangen door iets moderners (nb: lees dit niet als "iets beters"!), maar ze in ere houden is wel super mooi natuurlijk

en waar het allemaal op uitkomt; over smaak valt niet te twisten!
 
Dan maar ouwe shit. Dit geeft tenminste nog een gevoel. Dat gevoel is vooral na de evo ver te zoeken. let wel: de v-rod is een mooie machine maar had ook Honda op kunnen staan qua uiterlijk. Als je dit gevoel niet hebt zal je het ook nooit snappen hoevaak we het ook proberen uit te leggen.

Dat heet ook wel eens nostalgie.
:)
 
hoe jij op een v-rod reageert,zou je haast denken dat je er van droomt.
maar blijf maar lekker op die ouwe shit rijden,and keep on dreaming mate.

Dromen van een vrod. :?
Dromen doet men meestal van onbereikbare dingen.Weinig onbereikbaars aan een vrod.
De winkels staan er vol van. :W :Y
 
Laatst bewerkt:
een ding hebben die levende fossielen allemaal gemeen, vroeg of laat sterven ze uit onder druk van de vooruitgang hehe
 
Valt nog te bezien.Moet je kijke hoeveel shoveltjes van tussen de 40 en 25 jaar oud er nog rond rijden.
Dingen blijven mooi.Zijn altijd liefhebbers voor te vinden.Dat zal met de v rod anders lopen.Doe worden na een aantal jaren weer gerecycled tot colablikjes en tandenborstels.
 
Laatst bewerkt:
allereerst zit je de hele tijd te zeiken murpf,dus ik dacht ik zeik een keer terug.
wat een shovel betreft,heb ik ook gehad.
vond ik echt helemaal dik in orde.maar je kan niet ontkennen dat je er regelmatig aan moet sleutelen.vond ik allemaal leuk.en als dat je ding is ,kan ik het wel mee vinden.
maar als je ombekommert veel kilometers wil maken(starten en rijden) kies je voor wat nieuwers en ja naar mijn mening beters.
ik hoor regelmatig hier ieder zijn smaak,respecteer dat dan ook.
elke keer als het over een v-rod gaat kom je weer met die opmerkingen van je.
dat doen andere toch ook niet over jou shovel.
en voor wat het waard is .ik denk dat de v-rod en met name de vrscdx de redding is voor harley en dat over tig jaren er met net zoveel passie over gesproken word als over jou shovel.
 
Euh...is toch een forum dit.Mag je toch zeggen wat je van iets vindt?
Ik vindt dat ding dus 6x niks .Dan zeg ik dat.
Wat mijn shovel betreft.Ik hoor al 20 jaar niks anders dan kritiek op dat ding.Moet je tegen kunnen
Hd gaat me best wel een beetje aan het hart.En dan geef ik mijn mening over wat ik een produkt vind dat niet in het harley rijtje thuishoort.

Heb ook al gezegd dat ik het ding op zich niet eens zo verkeerd vind.Maar heeft in mijn ogen een verkeerde merknaam.
 
Laatst bewerkt:
Euh...is toch een forum dit.Mag je toch zeggen wat je van iets vindt?
Ik vindt dat ding dus 6x niks .Dan zeg ik dat.
Wat mijn shovel betreft.Ik hoor al 20 jaar niks anders dan kritiek op dat ding.Moet je tegen kunnen
Hd gaat me best wel een beetje aan het hart.En dan geef ik mijn mening over wat ik een produkt vind dat niet in het harley rijtje thuishoort.

Heb ook al gezegd dat ik het ding op zich niet eens zo verkeerd vind.Maar heeft in mijn ogen een verkeerde merknaam.


laten we er Buell op zetten :+
 
Valt nog te bezien.Moet je kijke hoeveel shoveltjes van tussen de 40 en 25 jaar oud er nog rond rijden.
Dingen blijven mooi.Zijn altijd liefhebbers voor te vinden.Dat zal met de v rod anders lopen.Doe worden na een aantal jaren weer gerecycled tot colablikjes en tandenborstels.
Mag ik uw glazen bol eens lenen om de echt belangrijke zaken in het leven te voorspellen?
 
Mijn glazen bol zegt dat de dag dat iedereen het hier over eens is, gelijk valt met de dag dat er wereld vrede is. NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan