XV920

muts

Rookie
4 feb 2005
21
0
zevenaar
Hallo luitjes , Heeft iemand een tip om op een XV type een enkele carburateur plaatsen of tewel aan 1 zijde van de motor ? wel eens gezien of gehoord , Graag info hierover . Wat of welke type carburateur ?????
 
huh waarom dat loopt zo'n daar beter op dan.
weet wel hoe ik een t120/140 blok naar enkele carb moet ombouwen.want daar is gewoon eenspruitstukje voor te krijgen(bonneville had twee carburateurs en een tiger maar 1
enige voordelen :het lijkt minder rommelig en beide cilinders krijgen altijd precies de gelijke hoeveelheid mengsel +je bent van dat eeuwige gelijkstellen af.
vraag me af of dat voor een twin zoals een virago ook opgaat?
 
Ik vind het optisch mooier eventueel met enkele kegel model filter , Maar het moeilijke is dat de inlaat poorten niet tegen over elkaar staan zoals bij harley, Dus ik moet een inlaat spruitstuk maken waarvan 1 cilinder Misschien eerder benzine krijgt ??? omdat de inlaat van de 2de cilinder verder zit , Dus het word geen inlaat in een Y vorm maar 1 korte en een langer stuk ,als jullie begrijpen wat ik bedoel. Met misschien een carb, van een Sportster 1000cc ?? of een 883cc beide Harley
 
Hoi daar

Als je nog twijfelt bekijk dan ook deze site eens,zo`n setje is ook te koop maar erg duur. Ik zelf ga voor eigen maak met de tijd en gebruik hiervoor èèn van de bestaande carb`s net zoals drpiston dit beschrijft want hem lukte het ook..
http://kjsmotorcycleworks.com

Groetjes
 
Hoi Muts

Jouw project is deze reeds in je bezit ?
Ik vraag dit omdat ik zie dat er aparte kroonplaten op gemonteerd zitten,is dit eigenmaak zoja heb je tekeningen toevallig?
 
Kijkt makkelijker zo:
full
 
Hallo lui, een berichtje van Muts , Het is een late reactie maar toch. Hoeveel rake de voorvork heeft weet ik niet , Maar dat ik niet in 1 keer kan draaien weet ik wel zeker, De voorvork heb ik met balhoofd platen zaten al bij elkaar en pasten in 1 keer goed op mijn motor , En de balhoofdplaten zijn van gewichten gemaakt uit een archief kast door een hobbyist,
 
Is dat nog gelukt om een xv920 op 1 carb te laten lopen.

En zoja hoe is dit dat gedaan. Ik wil mijn xv920 ook volledig ombouwen en 1 carb lijkt mij ook wel mooi.

Dus wat heb ik nodig, wat moet ik maken of laten maken en hoe ging het afstellen
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan