BMW Sport Boxer Topic (deeltje negen ; and counting...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

...Ron...

MF veteraan
8 nov 2006
30.919
1.523
Facebook
OPENINGSPOST *O*




Het BMW Sport Boxer Topic (deel negen ; and counting)

...en aan deel 9, zijn dus 8 andere delen vooraf gegaan...

deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10



...voor de liefhebbers van LageLanden-boxer-race-spul : www.hartenjager.com ...


...24 uurs van LeMans ; 16e plek !...

062bdb1b1053861895aebdad4816f023


Meer foto's van de BMW R 1200 S HP BMW Motorrad Motorsport Boxer 2007 » 8/16



De leveranciers bieden meestal spullen aan voor diverse BMW modellen, dus de links zullen voor de meeste sport-boxer rijders bruikbaar zijn. De deelnemers zullen per motortype worden ingedeeld. Voor de R1100S bestaat al een verhaaltje. Als er mensen zijn met een ander type en daar een kort verhaaltje over kwijt willen in de startpost, mail me dan even.

Bij de S meeting kwamen altijd wel zo'n 25 mensen opdagen. Ik hoop dat het er nu (nog) meer worden met meer verschillende motortypen.

Ik hoop dat we er met zijn allen weer een enorm (leuk, gezellig, informatief en leerzaam) topic van mogen maken.

Welkom allemaal !

De R1100S

R1100S leesvoer ;)

Motoren en Toerisme, augustus 1998 (rij-impressie)
Motoren en Toerisme, september 1998(reistest)


De R1100S is een eigenzinnige sportieve motor. Met zijn 100 PK aan de krukas geen PK pakhuis, maar door het in een breed toerengebied inzetbare koppel van om en nabij de 100Nm is het toch een prettige krachtpatser die het menig ultra-sportmachine knap lastig kan maken. Het boxerblok geeft de motor karakter. Dat is niet te beschrijven, dat moet je proberen. Er is gekozen voor een aparte voorwielophanging. De BMW Telelever. Deze voorwielophanging werkt aan de onderzijde met een fusee, is afgeveerd door een apart veerelement, de telescopen worden enkel gebruikt voor de geleiding. Hierdoor stuurt de motor messcherp, comfortabel, zeer stabiel en duikt ze nauwelijks tijdens het remmen. De motor is dan ook volledig in zijn element in snelle bochten. De aandrijving wordt verzorgd door een 6-bak met relatief lange overbrengingen. De 6 wordt ingelegd op illegale snelheden. De achterwielaandrijving wordt verzorgd door een cardanas van het type "Paralever". Dit cardan heeft een reaktiestang waardoor er geen hinderlijke gas- en remreakties in de achterwielophanging ontstaan. Met minder dan 225 kilo op de weegschaal is het een van de lichtste BMW's.

De zit op de motor houdt het midden tussen sport en tour, afhankelijk van de uitvoering en samenstelling. Zowel lange als korte mensen zitten lekker op de S. Af fabriek kan er voor 2 stuurvarianten gekozen worden. De comfort-optie is 4 centimeter hoger en heeft een iets boller ruitje voor de windbescherming. Optioneel is een sportpakket dat je kan herkennen aan de gele schroefveren in de demperunits, de stuurdemper en de iets hoger staande achterkant (kortere reaktiestang cardan). De motor is te voorzien van BMW touring koffers. De brede koffers zijn kleiner te maken met smallere (city)deksels. Natuurlijk zijn ook verwarmde handvatten leverbaar, van het type vingerroosters (stand 2) ;) Optioneel is de motor uit te rusten met ABS. Vanaf modeljaar 2003 is de 3e generatie gekomen. Een deelintegraalsysteem dat met de voorrem ook deels de achterrem bedient. Een zeer nuttige en goed werkende accessoire.

Aankoop en aandachtspunten
De R1100S is een redelijk storingsvrije machine. De cilinders en zuigers zijn in hoge mate slijtvast. Ik ken een geval waarbij de "Big-ends" waren uitgelopen (krukas lagers), maar dat was een machine die op het circuit gebruikt werd en redelijk aangepast was. Problemen die ond bekend zijn geworden van de S op kilometers:

De gasklephuizen slijten rond de gasklep-stang. Hierdoor trekt de motor "valse lucht" en raakt de injectie in de war. Horten en stoten is het gevolg van het wisselende en niet optimale mengsel van benzine en lucht. De motor loopt te arm.

Van de koppeling kunnen de spiebanen uitbreken bij S-jes tot 2000. Rond die tijd is daar een modificatie op gekomen met een koppelingsplaat met sintermetalen slijtvlakken. Deze zou sterker zijn en dit probleem niet meer hebben. Van diezelfde modellen gaat de oliekeerring van de versnellingsbak en krukaskeerring nog wel eens een beetje lekken. Inspecteer je S dus aan de onderzijde op olielekkage: Olie tussen blok en versnellingsbak (naadovergang aan RECHTERzijde achter gasklephuis). Een lekkende cardan bij het wiel kan duiden op een versleten "aandrijfklok".

Er zijn mensen die de versnellingsbak kapot hebben gekregen. Lomp schakelen ligt BMW niet zo.

Verder kan het overkoken van de accu leiden tot een beschadigde kabelboom.

De R1200S
De R1200S is de opvolger van de R1100S. Maar daarbij zijn wel enkele consessie's gedaan. Als we de R1100S naast de R1200S zetten valt ons het volgende op:
De R1200S heeft het nieuwere krachtigere en smallere blok. Deze levert 20% meer prestaties tegen een 10% geringer gewicht. De voorwielophanging is zo goed als gelijk gebleven, de achterwielophanging is veranderd en is nu van hetzelfde type als de R1200GS en K1200S. De motor oogt fors sportiever, maar de zit is comfortabel. De motor is vrij kort waardoor je niet overdreven rechtop zit. Tegenwoordig heeft de motor ook (af-fabriek) mogelijkheden voor een kofferset. Het ABS systeem is uitschakelbaar en het remsysteem onbekrachtigd.

Al met al een sportievere, krachtigere, lichtere motor.

Waar onderhand ook al wat aftermarkt spullen voor verkrijgbaar zijn
Uitlaten:
Laser

Akrapovic

200706df332d837aa162492b7c738106

9a7fbb73fa10e152876139965e33dad8


czondag14mei2006aR1200Sl.jpg



Dit topic
Dit topic is opgezet door enthousiasme dat bestaat voor de boxer-motor. Er zijn enorm veel accessoires en aanpassingen mogelijk om je motor te personaliseren en te optimaliseren. Ik heb geprobeerd om dit enigszins in kaart te brengen in deze startpost. Daarnaast kunnen we hier van elkaar leren. Zo zijn nieuwkomers, racende R1's met tips ( Peter @ R1 ;) ) een aspirant kopers van harte welkom met vragen en tips.

Plaats je bevindingen, accessoires, je stoerste sport-boxer foto's en links. Heb je een sport-boxer en ben je nog niet opgenomen in de lijst ? Post het even, dan zet ik je erbij.
r0300964.jpg


Accessoires

ermax: home
Boxerstyle
Recchia-motos
Bikes.sjbmw
Suburban-machinery
Ascycles
Scherb-s.de
Metisse.de
Hattech.de
Pack-Parts
R1100Sgoodies
Boxer-Performance
Wunderlich
Ilmberger Carbon
Madmix
Nippynormans
Van Harten
BBP
Hobbyist
Alphatechnik
Knfilters
Wuedo
Hesa-motorsport.de
Jaeger-motorsport
Metisse


Tuning

www.techlusion.us
www.tovami.com
www.metisse.de
www.bbp.homepage.t-online.de
www.fuelinmoto.com.au
www.ebl-motorpower.de
www.rbracing-rsr.com

...en een niet onbelangrijke tegenwoordig : www.m-tec.org (vooral op 1200 gebied)

8e63486d6765f13c4d596ebb45acb835






Uitlaten

Edelstahlauspuff - Titanauspuff - Rahmenbau - Motorrad - Leistungsmessung
Suspended Domain
Staintune

9e290e62d20b5182d9d65ec9596272f1


Two Brothers Racing - TBR - Exhaust Systems
Zach
HATTECH | Ihr Spezialist für Auspuffanlagen
remus-racing.com
. . : : : VAN DER LINDE SYSTEMS : : : . .
~



Veren en dempers

[url=http://www.hyperpro-services.nl/cgi-bin/index.pl]Hyperpro

Combi-kit.jpg




WP Suspension |
Front_Spin.jpg




Wilbers
WP ? HK Suspension
http://technoflex-suspension.net/
Öhlins
Öhlins-Rooske Suspension Service


Banden,accu's en onderhoud:

0f74a21d57e237e4a0c278e0545b9800

Gummert, ow nee... BredeBeier :+
Sabra Geldermalsen
Reifenversand Duitsland
http://www.mamut.com/AFS_Motorparts
Accushop.nl - Auto accu, Boot accu, Motor, Semi tractie,Start accu

Reviews R1100S

Boxer review (Belgisch)
BMW Motorcycles: Reviews, Prices, Photos and Videos - Motorcycle.com

Overige R1100S links

S-Boxer
Micapeak Register
Bockie's S site
http://www.cfranz.it/
http://www.s-boxer.lu/
http://www.zeggel.de/seite1.htm
BM Bikes, BMW Motorcycle Information
STRATO

Boxercup

Katja-Poensgen
Boxerteam

5a961da2336de765d00c384415c821e0


Tips and tricks

Onderstel:
Neem als je een normaal onderstel hebt de reaktiestang van een R 1100 GS ipv. een alu-reaktiestang. Deze is dezelfde lengte als die van het sportonderstel maar veel goedkoper. Ziet er identiek uit als de origineel plaatstalen trekstang. Ik betaalde er bij Van Harten 25 euro voor. Volgens zeggen gaan de stuureigenschappen er enorm op vooruit.

Xenon op een R1100S
Vervang de H1 dimlicht lamp door een HID lamp (Xenon)


Navi/communicatie op de motor

https://www.aspidshop.com/export/store/default.php
Home | Touratech Österreich
WayPoint
Dykutrustning & Dykning på nätet | Dykbutik Online - SPORTEXTREME | Dykbutik på nätet - Sportextreme
http://www.globalpositioningsystems.co.uk/
http://www.gps.tv
Expansys
http://www.mo2bike.nl (ook evenementen e.d.)
baehr tec GmbH - Touren in Perfektion

4bde60a0e46c26b4b8846d72a4def917


Race & circuit

Motorsportschool Zolder
http://www.circuit-de-folembray.com/
Circuit de Croix en Ternois | Circuit automobile en Picardie
OWCUP
http://www.adac-motorsport.de/index.php?display=news&id=1601&rubrikid=37&kategorieid=3&direct=1


Opknappen, modden en renoveren:

Micro-fiches !

R1100S Owners

Mandarin (als er staat 0000 ; dan is het bouwjaar niet bekend)

01. 0000 Arrewald
02. 1998 (foto) S-portfahrer
03. 1999 C-Bass
04. 1999 (foto) DirkB
05. 1999 pat1100s
06. 1999 MarcoR1100
07. 1999 luka
08. 2001 SeatsnifferDre (verkocht ?)
09. 2001 Koentjuh

Nachtschwarz uni

10. 0000 blackburn
11. 0000 BMWILLEM19
12. 0000 Charley
13. 0000 Rolf
14. 0000 MrBeemer
15. 0000 Patriesss
16. 0000 PSP
17. 1998 S-je
18. 1999 Wapster
19. 1999 simple
20. 1999 goldbmw (goudkleurige velgen)
21. 2000 bredebeier
22. 2004 JPM78

Marakhesrot of Leuchtrot

23. 0000 BomSan
24. 0000 (foto) S muis
25. 1998 Monocilinder
26. 2000 Fazerrr sjors
27. 2001 RobTWo

Pazifikblauw + Alpinweiß (sommige met rood erbij)

28. 0000 Boxer Replica
29. 0000 Boxer-twin
30. 0000 bulleke
31. 0000 S je
32. 0000 BCRMick
33. 0000 (((boxer)))
34. 0000 (foto) Bugboy
35. 2003 paulus56
36. 2003 Jor
37. 2004 d'Ouwe
38. 2004 TopBox

Titangrau-metallic + Mandarin

39. 0000 (foto) afterburn
40. 2003 Freez

Titansilber-metallic

41. 0000 silver R1100S
42. 0000 Bozzma
43. 2004 (foto) SQR (Van Harten Special)

Nachtschwarz uni + Dakargelb 2

44. 2001 (foto) lichthuis
45. 2001 Poortwachter
46. 2002 dolorfin
47. 2002 (foto) Joker 14


DIVERSE KLEUREN / BOUWJAREN

48. 0000 (foto) girlR1100S : Frostblauw
49. 0000 R@VEN : zilver & rood
50. 0000 BMadW David : Mandarin + Titansilber
51. 0000 (foto) gpz_decoy : Mandarin + Titansilber
52. 2001 (foto) BosB : Phoenixgrau (zie evt ook : http://debmwr1100s.hyves.nl/ )
53. 2001 vaertlander : zilver & zwart


ONBEKENDE KLEUR

54. 0000 menno geertsma : kleur onbekend
55. 2000 Mrlten : kleur onbekend
56. 0000 slidePaT : kleur onbekend (verkocht?)
57. 2005 Arrow : kleur onbekend

SPECIAL

58. 0000 suz rgv 800 : naked

NOG ZOEKENDE

59. Obivion ;)

VH-1 HARTENJAGER
60. (foto) Wobbert






R1200S Owners

BMW-R1200S-Motorcycle-thumb.jpg


titansilber-metallic / magmarot uni

01. : 0000 AndyK aka Tuono
02. : 0000 Baudelet
03. : 0000 wolty
04. : 2006 (foto) RoLoo
05. : 2007 (foto) TenCats
06. : 2007 (foto) Beemer

weißaluminium-metallic matt

07. : 0000 (foto) Mr_Sloo
08. : 0000 Winner61
09. : 0000 (foto) S-bimmer

nachtschwarz uni

10. : 0000 toot
11. : 0000 Karoshi
12. : 0000 ZarD
13. : 2006 Mavtri
14. : 2007 (foto) dayrider

leuchtgelb-metallic

15. : 0000 (foto) zert
16. : 2007 Frake

17. : 0000 timmadball
18. : 2007 grijs/zwart (foto) minics
19. : 2007 rood/zwart (foto) glk (Van Harten Special)


...dan nog een keer de geplaatste foto's op een rijtje : mag U hier klikken... ;)



bmwkleurtjes.jpg


Bovenstaand ; de (af fabriek) beschikbare R1200S kleuren.








HP2 Megamoto Owners

bmw-hp2-megamoto.jpg


01.devogel






R1200S HP2 Owners

BMWHP2A.jpg



De HP2Sport ; BMW haar (vooralsnog) laatste wapenfeit op sportief boxergebied. Het frame heeft als basis het R1200S frame, echter zonder dat in het oog springende (aluminium) achterframe.
Het carbon zitgedeelte, incl. ophanging van de uitlaat is nagenoeg zelfdragend ; evenals het kuipwerk rondom de koplamp.
Daar waar de R1200S nog een compleet 'kuipframe' heeft, is het bij de HP2Sport dus zelfdragend.

Vanwege dus dat zelfdragende 'achterdeel' ; is het meenemen van een duo op een HP2 Sport derhalve ook niet mogelijk. De vraag rijst ook gelijk : wil je wel een duo mee op een HP... :N (en dat rijmt ook nog...)

Op motorisch vlak verslaat de HP2Sport de R1200S met nog eens (nominaal) 11 PK meer. Honderddrieendertig dus, i.p.v. 122.

Waar de R1200S pas leuk begint te lopen vanaf zo'n 6500 toeren, zit het koppel van de HP2 Sport al op zijn maximum bij een lager toerental, dan bij de R12S. En dat is best (ook weer) verrassend, gezien de hard-core sportmotor die het toch eigenlijk moet zijn.

Het blok is tevens minder breed dan bij de andere 1200 boxer-modellen, en de grote verrassing zit 'm eigenlijk aan de binnenkant.

Compactere verbrandingskamers, hogere compressie, terug naar 1 bougie per cylinder, en als allergrootste verrassing : dubbel bovenliggende nokkenassen !
Een unicum bij de BMW-boxermotor.

Uiteraard is er t.o.v. de 'gewone' R1200S veel meer aangepast.
De gasklephuizen zijn bijvoorbeeld anders van vorm, de aanzuigbuizen naar het luchtfilter toe zijn een maatje groter, het uitlaatsysteem is anders vormgegeven, en hoewel het basisblok (bij een vierpitter zou je spreken van het onderblok...) van de HP hetzelfde lijkt als bij de R12S, is ook dat niet gelijk !

Het complete kuipwerk is van carbon, de velgen zijn de gesmede, lichtgewicht exemplaren uit de HP-serie, en het zichtbare aluminium van voetsteunen en kroonplaat, is fraai freeswerk.
Zelfs de klepdeksels zijn gemaakt van het ultralichte carbon !

Al met al ; een behoorlijk exclusieve boxer, met een al even exclusief prijskaartje.
De levertijden waren & zijn enorm lang, en de enig geleverde af-fabriekskleur was/is blauw in combinatie met wit.

BMW-traditie-getrouw ; is de HP2 Sport ook leverbaar met (uitschakelbaar) ABS, en zg. quickshiftschakeling (opschakelen bij hoge toeren, zonder de noodzaak zelf de koppeling te hoeven bedienen, en zonder zelf gas terug nemen !)

Ten opzichte van de R1100S en de R1200S heeft de HP2 Sport als eerste sportboxer standaard een compleet digitaal dashboard.



01. 2009 (foto) Stampertje_35
02. 2009 Laser (Van Harten Special)


Leesvoer 1 : HP2 Sport
Leesvoer 2 : HP2 Sport



een paar technische gegevens


R1100S :

- cilinderinhoud : 1085 CC
- boring x slag : 99 x 70,5 mm.
- vermogen : 98 PK bij 7500 toeren per minuut
- koppel : 97 Nm bij 5.750 toeren per minuut
- gewicht : 208 kilo droog
- gewicht : 229 kilo rijklaar


R1200S :

- cilinderinhoud : 1170 CC
- boring x slag : 101 x 73 mm.
- vermogen : 122 PK bij 8250 toeren per minuut
- koppel : 112 Nm bij 6800 toeren per minuut (fors hoger toerental dan bij de R1100S)
- gewicht : 190 kilo droog (18 kilo lichter dan de R1100S)
- gewicht : 213 kilo rijklaar


HP2 Sport :

- cilinderinhoud : 1170 CC
- boring x slag : 101 x 73 mm.
- vermogen : 133 PK bij 8.750 toeren per minuut
- koppel : 115 Nm bij 6000 toeren per minuut (fors lager (!) toerental dan bij de R1200S)
- gewicht : 178 kilo droog (12 kilo lichter dan de R1200S, en 30 verschil met de R1100S)
- gewicht : 199 kilo rijklaar





Activiteiten


(G)S-ExpRess 30april - 03mei 2009

11.jpg


Wat kost dat nou... zo'n leuk uitje over de grens???[/url]
 
Laatst bewerkt:
...tsss...nou zitten we in de toermotoren sectie... ; hebben wij weer...
 
Laatst bewerkt:
...contact gezocht met 'Bolski' of het verplaatst kon worden, en tuurlijk mag je meelezen...
 
Ik neem aan dat dit bedoeld wordt?
Toermotoren > Sport
Overigens kan je dit beter met een topicreport (driehoekje rechtsboven) aanvragen, want direct aan een mod kan soms wel eens heel erg lang duren als ie een paar dagen of weken niet online is.
 
WAT!? Zeg Roloo, dat je zelf nou zo'n RT man bent, wil niet zeggen dat je de rest van ons naar dat niveau moet verlagen! ;) _O- O-)
 
Deel negen ! Present ;)
(gelukkig nu op de goeie plek:) )
Vanmiddag nog ffies plaatje(s) erbij plakken zo voor op de openingspagina ...
(gaat nie vanaf hier!?)
................................

Oude liefde roest niet ...
full

Oud en nieuw
full

Daar waar het hoort ...
full

Ook op asfalt
full

Toekomst muziek ...
full
 
Laatst bewerkt:
...heren & dames...

...als topic-starter en als administrateur zijnde ben ik dol (...) op lijstjes...
...stel U staat niet in het onderstaande lijstje, en U wilt dat wel graag, trek even aan de topic bel, dan krabbel ik U in de startpost ertussen...


...R1200S owners lijstje...



R1200S Owners

01. AndyK aka Tuono
02. Boxershort (nu op Harten Jager K1200S)
03. Winner61
04. RoLoo
05. MadCowBazz
06. Karoshi
07. hjr1100s (nu op 2x Yamaha)
08. Toot
09. Baudelet
10. timmadball
11. glk
12. TenCats
13. Mr_Sloo
14. Laser (sorry ; heb zijn user-nummer niet) :$
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Laatst bewerkt:
...zo heel zwart/wit kijken wij hier niet Djuro !...

...glk was tot voor kort bijvoorbeeld een overtuigd 4-cylinder-BMW man...
...maar hij hing hier vaak in de vorige boxertopics rond...

...postte af en toe wat nietszeggende dingen...

...raakt dan toch de weg kwijt...
...begint toch oog voor de sportboxer te krijgen...

...sommige mensen praten nog een beetje op hem in, of geven hem boxergerelateerde cadeautjes...
...en zie daar ; sinds een paar dagen geleden heeft de 4-cylinder een enorme schop gekregen, en staat er nu een pronkende sportboxer naast het bed van diezelfde glk...




Kopievanr19oktober2008d-1.jpg



:W
 
Laatst bewerkt:
...zo heel zwart/wit kijken wij hier niet Djuro !...

...glk was tot voor kort bijvoorbeeld een overtuigd 4-cylinder-BMW man...
...maar hij hing hier vaak in de vorige boxertopics rond...

...postte af en toe wat nietszeggende dingen...

...raakt dan toch de weg kwijt...
...begint toch oog voor de sportboxer te krijgen...

...sommige mensen praten nog een beetje op hem in, of geven hem boxergerelateerde cadeautjes...
...en zie daar ; sinds een paar dagen geleden heeft de 4-cylinder een enorme schop gekregen, en staat er nu een pronkende sportboxer naast het bed van diezelfde glk...



Dan wil ik ook wel in het lijstje, zal vanavond wel even een foto posten. Ik moet nu klussen in het nieuwe huis.
 
Ik ben er ook.
Vandaag de eerste foto's maken, wordt vervolgt


Roloo, bedankt voor het openen van dit topic
 
Djuro wil ook in een lijstje...

Dan wil ik ook wel in het lijstje, zal vanavond wel even een foto posten.
Ik moet nu klussen in het nieuwe huis.

...done !...
...je hebt je eigen regeltje gekregen in de openingspost...


...nu wel beloven dat binnen afzienbare tijd de R/R vervangen wordt door een sportboxer natuurlijk... :X
 
Goeiemorgen allemaal!

Wat een mooie dag om weer eens te balen van het feit dat je motor in de winterstalling staat... |( :(
Maar ik heb jullie weer gevonden ;)

@RoLoo:
Mijn fiets staat dan wel in de stalling, maar hij is nog wel van mij .
M.a.w: Mag ik in de ownerslijst??? PLEEEAAASEEEE??? :W
 
Roloo, kun je mijn naam even aanpassen?
De oude naam van voor de wijziging staat er nog in...
 
Goeiemorgen allemaal!

Wat een mooie dag om weer eens te balen van het feit dat je motor in de winterstalling staat... |( :(
Maar ik heb jullie weer gevonden ;)

@RoLoo:
Mijn fiets staat dan wel in de stalling, maar hij is nog wel van mij .
M.a.w: Mag ik in de ownerslijst??? PLEEEAAASEEEE??? :W

Winterstop :N Het is potdorrie de afgelopen maanden mooier weer als in m'n "zomer" vakantie... :X

Gelukkig kun je hier in ieder geval nog lezen over motorrijden.. :]
 
...kep je ook (nu het nog kan... :X) in de 'ownerslijst' gezet Skip !...
 
Eindelijk heb ik het dan toch gehaald Ron! *O* Voorlopig nog steeds een tevreden R1200R "owner" btw, en als ik zo naar buiten kijk dan komen er vandaag weer een aantal kilometertjes bij vrees ik :] .

Ben ook al weer weken het internet aan het afstruinen om te kijken wat er nu in de schuur/garage moet komen als de R ooit weg gaat want helamaal zonder gemotoriseerde tweewieler gaat het toch echt niet worden denk ik.
Fietsjes die nu op de shortlist staan:
BMW K1(zo lelijk maar maar tegelijk zo gaaf)
BMW K1100RS
Overjarige nieuwe Aprilia Pegaso 650 Strada
Vespa GTS 300 Super
Yamaha X-Max 250
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan