Shovelhead gekocht

er komt mettertijd ook gewoon een liftje hoor,
het gaat me er nu gewoon om of het kwaad kan om de motor op deze punten te ondersteunen.


is ook niet leuk voor je rug als je elke keer die motor moet optillen en dan met je voet
snel zo'n assteun eronder moet schuiven.
is nog best zwaar.
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog.koop een heftafel.Goed voor je rug.Want die shovel gaat je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sleuteluurtjes kosten.dat heb je met dat spul.
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog.koop een heftafel.Goed voor je rug.Want die shovel gaat je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sleuteluurtjes kosten.dat heb je met dat spul.


heb helaas geen ruimte voor een heftafel,
heb ook geen schuifpui dus kan de motor ook niet in de huiskamer op een heftafel zetten.

ik overweeg wel om te verhuizen vanwege dit feit.


:)
 
ik betaalde voor een hydraulische "harley-krik" ( zo'n rode zijwaartse hef-constructie aangedreven door een potkrikkie met een trappertje ) 75 euries !! helemaal nieuw !, en op zwenkwieltjes met rem !!
Er kwam geloof ik iets van 5 euro bij voor het aan huis afleveren met een klein vrachtwagentje Die dingen werken perfect ! ( made in china ) :Y
 
gefeliciteerd! *O* *O* *O*

enuh het is wel een echte hoor! ik zie toch echt olie onder het blok zitten :Y
je HD voelt zich gewoon nog niet thuis bij jou en wilt zijn plek nog niet markeren :N
gewoon lekker doorknutselen en je krijgt vanzelf een zwarte vloer.. *O* *O*

de mijne moest ook eerst ff wennen maar liet vanzelf zijn liefde zien toen de olieaftapslang (mooi voor scrabble :/ ) scheurde -O- -O-
 
gefeliciteerd! *O* *O* *O*

enuh het is wel een echte hoor! ik zie toch echt olie onder het blok zitten :Y
je HD voelt zich gewoon nog niet thuis bij jou en wilt zijn plek nog niet markeren :N
gewoon lekker doorknutselen en je krijgt vanzelf een zwarte vloer.. *O* *O*

de mijne moest ook eerst ff wennen maar liet vanzelf zijn liefde zien toen de olieaftapslang (mooi voor scrabble :/ ) scheurde -O- -O-


zo een stond er 2 weken terug ook bij willem been,
was tijdens het rijden ook een olieleiding gesprongen.

6 bussen remmenreiniger later zat er nog steeds genoeg olie over de motor verspreid om de eerstvolgende 20 jaar niet meer te roesten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan