Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? (Wieke tingels 25)

Status
Niet open voor verdere reacties.
je maakt het nog moeilijker |(

Rotaxmax: 2x (zwart-set lange +set korte)
Sheldon: 1x (rood-set korte))
Joske: 1x (blauw)
Ska-man: 1x (zwart)

kleuren.jpg

bon, om t nog veel ingewikkelder te maken:

de titax kunnen ook met andere kleur heveltjes ja, maar alleen op bestelling. standaard zijn ze rood op alle kleuren hendel behalve de rode uiteraard, dan zijn ze zwart.
en de titaxen kunnen ook in opklapbare versie nu, maar dan zijn ze wel duurder, 15 euro per hendel.

en ook titanium kleur hendels is er nu, maar ook 10 euro duurder per hendel.

ik voel nu al dat ik hier weer hoofdpijn ga door krijgen vrees ik... zucht

Ik wil de blauwe zoals op sheldon zijn fotoke, met zo een grijs hevelke. :)
 
Laatst bewerkt:
oud, ma nog steeds grappig



ik zou ook crashen haha |(

pff weer interessante dag opt werk gehad. dat ma vlug zeven uur is en we weer naar huis kunnen. Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van de wieke tingels hunne moto al op winterstalling gezet hebben? De mijne normaal dit weekend ;( . Heb wel al 'n paar ideetjes om mij mee bezig te houden, nu nog wat kapitaal ergens vinden 8-)
 
ik zou ook crashen haha |(

pff weer interessante dag opt werk gehad. dat ma vlug zeven uur is en we weer naar huis kunnen. Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van de wieke tingels hunne moto al op winterstalling gezet hebben? De mijne normaal dit weekend ;( . Heb wel al 'n paar ideetjes om mij mee bezig te houden, nu nog wat kapitaal ergens vinden 8-)

Niks winterstalling, als k in t weekend eens tijd vind en t is toevallig relatief droog dan rijden maar :Y


ps: als ge kapitaal vind wilde mij dan een tip geven waar k moet zoeken om dat ook te vinden :+
 
Laatst bewerkt:
|( |( |( |( |( |( |(


allez vooruit, binnen n jaar of 5 zijn we allemaal moslim....
die obama heeft de ruggegraat van n rotte prei, en het stevige karakter van n weekmossel.... dat gaat leuk worden.

Gaat ni gebeuren, ik zou da nooit toelaten :N

Ik snap trouwens nog altijd de link niet tussen Obama en moslims, maar dat ligt ongetwijfeld aan mijn jeugdige naïviteit...
 
Iemand die lid van de duikclub was heeft enkele jaren geleden bij het laatste bezoek van Bush aan Belgie als veiligheidsagent in één van de volgwagens uit zijn caravaan gezeten toen die door Brussel reed. Hij heeft ons eens beknopt uitgelegd hoe die beveiliging allemaal in elkaar zat en dat is echt niet normaal.

Heel die reisroute is tot op de seconde uitgerekend met sluipschutters op het dak en verschillende backup-teams die altijd standby staan.

Idd, als het zo gemakkelijk zou gaan was Bush al lang door zelfmoordterroristen vermoord.

Obama kan enkel vermoord worden (met hulp) van binnenuit. Weet niet of ze dat nog gaan riskeren. De president is in de VS nog altijd een symbool en op dit moment is een (nieuwe) crisis wel het laatste wat ze daar kunnen gebruiken. Ach ja, never say never maar het is te hopen van niet...
 
Gaat ni gebeuren, ik zou da nooit toelaten :N

Ik snap trouwens nog altijd de link niet tussen Obama en moslims, maar dat ligt ongetwijfeld aan mijn jeugdige naïviteit...

Zijn grootvader van Keniaanse zijde was wel moslim en Obama heeft zijn opa's naam in zijn doopnaam: Barack Hussein Obama
 
ik zou ook crashen haha |(

pff weer interessante dag opt werk gehad. dat ma vlug zeven uur is en we weer naar huis kunnen. Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van de wieke tingels hunne moto al op winterstalling gezet hebben? De mijne normaal dit weekend ;( . Heb wel al 'n paar ideetjes om mij mee bezig te houden, nu nog wat kapitaal ergens vinden 8-)


winterstalling....????
:N

Anders moet ik op den velo naar het werk.... |(
Ikzelf rij elk jaar gewoon door.....
mits het sneeuwt (maar dit gebeurd niet zo gauw aan de kust)
 
*O* *O* Titax actie *O* *O*

bij 10 setjes 160 euro per set
bij 15 setjes 150 euro per set

Rotaxmax: 2x (zwart-set lange +set korte)
Sheldon: 1x (rood-set korte-omklapbaar)
Joske: 1x (blauw-set lange, liefst met grijs heveltje)
Ska-man: 1x (zwart- set korte)
Evil kim: 1x (zwart- set korte-omklapbaar)

tellerstand momenteel 6 setjes

kleuren.jpg

je kan ook nog kiezen tussen lange en korte (32mm korter)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Hallo,

Ik had deze topic nog niet gezien maar bij deze: Ik ben dus ook ene Belg :)
Men naam is Gwenny in het echte leven en rij met een Triumph Street Triple.
Voor de rest als ge vragen hebt over mij moet je het maar vragen.
Deze jongen is alleen wel benieuwd wanneer de volgende rit gepland is?

Groeten,

Trippelke

ohja nog vergeten te vermelden dat ik uit de limburg kom 8-)


*O* *O* Welkom Trippelke *O* *O*
het is maar goed dat we een T.S. in opleiding hebben,
want ik was het rats vergeten :X
Ik lees dat je ook gekleurde remhendels zoekt.....
zeg een kleur, en ik zet je in het lijstje :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan