X11-lijst op het MF

Status
Niet open voor verdere reacties.

InSiDeOuT

Die hard MF'er
7 mei 2003
293
0
België
Naar aanleiding van al die lijstjes maak ik ook maar een lijstje voor de X-eleven's onder ons. :P
Zal vermoedelijk een lang lijstje worden vermist we toch met velen zijn, niet? :X

Heb wat zitten rondsnorren en deze zijn boven water gekomen:

mezelf :9
beuker
x-eleven
Frosty Lovejoy
Geforce
X11-dude
Red X11
tinod (laatste post: 4-6-2003)
X11-tim (laatste post: 29-8-2003)

Allé, we zijn al met zen zeven! :)

Dit is alvast de mijne:

full
 
Laatst bewerkt:
ieder begin is moeilijk Henkes.
Toch, misschien zou ie – net als bij de Monsters – er verstandig aan doen om eerst al een kleine inventarisatie te maken van X-11's op MF. Dan kommuh ze wel.

nb; hebbie die Pers nog? Hoe zou het toch komen dat die beesten altijd zo razend kijken? alsof het allemaal mijn schuld is ofzo
 
Hatsee mayonaise......een x11 thread.
Ik was een poosje afwezig hier(druk in me huissie aan het werk)en ik zie dat inside de motor weer helemaal klaar heeft.
Alle schade helemaal verholpen inside???
Hoe klinken de uitlaten by the way???
Mijn x11 heeft de laatste weken alleen de binnenkant van de schuur gezien vanwege tijdgebrek en koelere weer in de lage landen hier.

Zoals ik al eerder poste hier wordt er in 2004 het een en ander versleuteld aan de honda.
ackropovic 4 in 1 race systeem,powercommander en k&n luchtfilter setje,bagster en sliders.
ook staat er een circuitdag in de planning op Assen.....maar wanneer is nog niet helemaal duidelijk.
Genoeg te doen dus.........ben wel enorm benieuwd hoe het 4 in 1 uitlaatsyteem klinkt op de x11.
 
Hé beuker, fijn dat je nog ies langskomt! :P
Allé we zijn al met zen tweetjes nu. :)

Tja de X11 staat nog niet helemaal op punt.
Tank is nog gedeukt, voorste spatbord gescheurd, en de radiatorkappen zijn nog geschaafd.
Probleem is dat ik nu krap bij kas kom te zitten.
Heb vorige week mijn auto in de vangrails geplant.
Weet nog niet hoeveel kosten daar zullen aan zijn. :( (als ie nog te herstellen valt)

Die MIG pijpkes klinken zalig.
Lekker zwaar geroffel, geen jankpijpen. En de buren kunnen er mee leven (als ik tenminste geen kwartier sta warm te draaien op den hof) })
Die bagster die ik erop heb, vind ik wel aangenaam rijden.
Zitten zo'n kussentjes in aan de knieën, verhindert het schuiven tijdens het remmen.
En voor die sliders ga ik ook eens kijken.

Ben trouwens op zoek naar een ander voorspatbord. Zo eentje:
52987

52985


Jij toevallig geen idee waar je zo'n dingen kunt kopen?

Heb je toevallig geen piccie van je X11 om in ons topic te plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
Ben trouwens op zoek naar een ander voorspatbord. Zo eentje:
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Jij toevallig geen idee waar je zo'n dingen kunt kopen?
Mag ik me als VMaxeigenaar er ff mee bemoeien?

Koop een "Fighters" Magazine ( de Duitse uitgave ) daar staan een aantal leveranciers van dat spatbord in.

Mocht je daar niet aan kunnen komen, laat het me dan weten ( max@nitromax.nl ) kijk ik het blad wel na en plaats de internetadressen hier.



Wij Vmaxrijders zijn zo slecht nog niet ;)
 
Leuk, eindelijk een X11 lijst op het forum. Er zijn er volgens mij helemaal niet zoveel, helaas!
Mijne staat al een paar weken stil, de tank ligt bij de spuiter. Heb de fiets laten omvallen bij het weghalen van de paddockstand,grrrr. Iemand was zo behulpzaam geweest om alvast de jiffy in te klappen.
Gelukkig wordt het voor een zacht prijsje hersteld, alleen moet ik dus wel een beetje geduld opbrengen.

Ik hoop dat er nog meer x11 bijkomen.
 
Hé er komt nog een X11 rijder boven water.
Welkom x-eleven!
Tja fietsje laten vallen is wel wa minder hé.
Hopelijk is ie vlug hersteld.

@Nitromax, bedankt voor de tip, zal morgen eens bij de krantenboer langsgaan.

Oh ja en dat V-max-rijders nog zo slecht niet waren wist ik wel al hoor, maar die X4-rijders, das een ander geval. :P ;)
 
Mag ik me als VMaxeigenaar er ff mee bemoeien?

Koop een "Fighters" Magazine ( de Duitse uitgave ) daar staan een aantal leveranciers van dat spatbord in.

Mocht je daar niet aan kunnen komen, laat het me dan weten ( max@nitromax.nl ) kijk ik het blad wel na en plaats de internetadressen hier.



Wij Vmaxrijders zijn zo slecht nog niet ;)

Is inderdaad typisch een Duits voorspatbordje... Kijk eens bij http://www.mgm-bikes.de (www.mgm-bikes.de)

Ook X4-rijders zijn zo slecht nog niet... :+
 
Die sliders zitten gewoon in het accesoires pakket van honda.
Van die kleine witte teflon doppen(net skateboardwieltjes) en niet van die ongeloofelijke krengen van valbeugels die je ook wel eens ziet.

Ik zal wel eens weer wat foto's schieten zodra de fiets weer eens van stal komt en al helemaal als de race modificaties gaan plaats vinden oa op de dynobank.

groetjes en allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.......zonder brokken aan jezelf of de motor.
 
Ik zal wel eens weer wat foto's schieten zodra de fiets weer eens van stal komt en al helemaal als de race modificaties gaan plaats vinden oa op de dynobank.

Weet je al waar je fiets op de Dynobank gaat? Meen me te herinneren dat je ook in hte immer pitoreske Almere woont... Ben eigenlijik wel nieuwsgierig wat zo´n X-11 doet...
 
Weet je al waar je fiets op de Dynobank gaat? Meen me te herinneren dat je ook in hte immer pitoreske Almere woont... Ben eigenlijik wel nieuwsgierig wat zo´n X-11 doet...
de x11 is al eens op de bank geweest bij mobu motors in Enkhuizen waar ik voorheen ook mijn yamaha's liet tunen.
de standaard waarden zijn nu 126 pk aan het wiel bij 105 nM(ook aan het wiel)
Voor een standaard x11 waren dit prima resultaten.
de grootste vermogenswinst zal ik halen uit het uitlaatsysteem...de powercommander en k&n filter zullen daartoe uiteraard ook aan bijdragen maar zullen er meer opzitten om de boel wat mooier rond te laten draaien.
Vanuit de fabriek, mede door de strenge emissie eisen,staat geen een sproeier goed afgesteld en loopt het blok door het gehele toerengebied vaak te arm en of weer te rijk.
Eerdere ervaringen van mij met getunde motors zijn alleen maar positief en zelfs het brandstof verbruik was gunstiger na modificatie dan voorheen.
Op de yamaha xjr's die ik gehad heb scheelde het echt vele km's per tankbeurt plus een enorme vermogenswinst.

De x11 zal naar inschatting van zowel mij als de mannen van mobu motors een vermogenswinst gaan opleveren van een pk'tje of 12 tot 15.......eerst meten en dan geloven.
Zodra er gesleuteld gaat worden post ik alles met foto's hier :9 .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan