Hier word ik stil van..

Nou vooruit dan maar, VT (shadow)van Honda, de concurent voor de Harley in America.

Erg betrouwbaar en, ik vind het een mooie motor, zeker als je prijs en kwaliteit vergelijkt.

En na een rondje ijselmeer zitten alle onderdelen er nog op.


BTW, ik zeg niet dat ik Harley niet mooi vind, tuurlijk zijn ze mooi, maar ik vind ze veel te duur.

Even een vergelijking, Harley, beetje knappe motor, 15.000,00 en meer.

VT1100, beetje knappe motor gemiddeld 4.000,00

Ik zie het verschil in prijs niet erg, nooit een harley gehad maar wel eens op gereden.

Dat is wat ik bedoelde.
 
Nou vooruit dan maar, VT (shadow)van Honda, de concurent voor de Harley in America.

Erg betrouwbaar en, ik vind het een mooie motor, zeker als je prijs en kwaliteit vergelijkt.

En na een rondje ijselmeer zitten alle onderdelen er nog op.


BTW, ik zeg niet dat ik Harley niet mooi vind, tuurlijk zijn ze mooi, maar ik vind ze veel te duur.

Even een vergelijking, Harley, beetje knappe motor, 15.000,00 en meer.

VT1100, beetje knappe motor gemiddeld 4.000,00

Ik zie het verschil in prijs niet erg, nooit een harley gehad maar wel eens op gereden.

Dat is wat ik bedoelde.

Je bent echt niet op de hoogte.

Een beetje knappe HD kost echt geen 15 mile.
Verder kun je zo'n Honda niet eens met een HD vergelijken.
Is hetzelfde als een Cubaanse longfiller vergelijken met een Nederlandse poeiersigaar.
Ze zijn allebei bruin maar daar houdt de vergelijking ook op.
 
Je bent echt niet op de hoogte.

Een beetje knappe HD kost echt geen 15 mile.
Verder kun je zo'n Honda niet eens met een HD vergelijken.
Is hetzelfde als een Cubaanse longfiller vergelijken met een Nederlandse poeiersigaar.
Ze zijn allebei bruin maar daar houdt de vergelijking ook op.

van allebei krijg je kanker
allebei komt rook uit
allebei zijn zwaar bestookt met accijns....


ik zie wel meer vergelijkenissen :+
 
...we zijn er weer....de harley-jappen discussie... :Z :z
Whats new?
Dat model; die cross bones...die is nieuw.....
En verzanden jullie nog maar een paar forums verder in jullie verhelderende discussie... :W :W

En ik ben heeeel tevreden met mijn Intruder M800.....
Maar zal ik nu weer gaan opmerken dat hij toch niet die zware klappen maakt..?
NO....NO.....NO.....nee dus.
niet doen. :N :N :N
 
Ik wil Harley niet afkraken, want dat zou ik niet menen, maar ik vind wel dat je met een Honda VT 1100 meer waar voor je geld krijgt.
Maar nou ben ik wel nieuwsgierig wat dat grote verschil in motors dan is, ik vind mijn VT namelijk net zo goed rijden als de gemiddelde Harley, (ff de hele dure jongens daargelaten waarschijnlijk)
En ook eigenlijk net zo mooi, het verschil is het naampje op de tank.
Het is hetzelfde als met bijvoorbeeld merkkleding, het zit net zo lekker en je doet er net zo lang mee, maar dat Tshirt op de markt is toch een stuk goedkoper, maarja daar staat geen Nike op he.

PS
Murph,
Over die prijs heb je wel gelijk, een vergelijkbare motor van Harley zit tussen de 6000 en 8000.
 
Laatst bewerkt:
Nou vooruit dan maar, VT (shadow)van Honda, de concurent voor de Harley in America.

Ik ga niet in discussie over Harley of wat voor merk ook, moet ieder lekker zelf uitzoeken, boeit me niet zo eigenlijk. Verder ken ik de VT-serie uiteraard ook.

Maar wat ik me nog steeds afvraag; wat is een VT100 :? Want die ken ik niet :?



P.S.; je ziet het niet he?
})
 
Laatst bewerkt:
Na jaren van Honda rijden had ik genoeg gespaard om naar Harley over te stappen. Mijn eerste proefrit brak ik bijna binnen 10 minuten af, zo groot was het verschil met de Honda. Ik begrijp niet dat je zegt dat je geen verschil merkt. Een wereld van verschil. Ik heb gereden op Kawa customs (van 800cc tot de 2 liter), Suzuki's, Yamaha Dragstar en geen ervan komt zelfs maar in de buurt van de experience op een goede Harley. Heb ook grafharleys gereden die stampten als een rodeostier, maar als hij goed ingereden is, kan echt geen enkele andere custom op tegen het HD-gevoel. Ik dacht ook dat je gek moest zijn om een Harley te kopen: zoveel geld voor alleen die naam op de tank. Tot ik er zelf een reed.... Nog steeds is het belachelijk veel geld voor twee wielen, twee cylinders, wat gebogen buizen met een zadel en een stuur. Dus misschien zit daar het verschil niet in, maar in die niet weg te poetsen smile op je gezicht als je een HD rijdt.
 
Na jaren van Honda rijden had ik genoeg gespaard om naar Harley over te stappen. Mijn eerste proefrit brak ik bijna binnen 10 minuten af, zo groot was het verschil met de Honda. Ik begrijp niet dat je zegt dat je geen verschil merkt. Een wereld van verschil. Ik heb gereden op Kawa customs (van 800cc tot de 2 liter), Suzuki's, Yamaha Dragstar en geen ervan komt zelfs maar in de buurt van de experience op een goede Harley. Heb ook grafharleys gereden die stampten als een rodeostier, maar als hij goed ingereden is, kan echt geen enkele andere custom op tegen het HD-gevoel. Ik dacht ook dat je gek moest zijn om een Harley te kopen: zoveel geld voor alleen die naam op de tank. Tot ik er zelf een reed.... Nog steeds is het belachelijk veel geld voor twee wielen, twee cylinders, wat gebogen buizen met een zadel en een stuur. Dus misschien zit daar het verschil niet in, maar in die niet weg te poetsen smile op je gezicht als je een HD rijdt.

het zijn vooral je laatste paar regels die het goed samenvatten :}
 
Na jaren van Honda rijden had ik genoeg gespaard om naar Harley over te stappen. Mijn eerste proefrit brak ik bijna binnen 10 minuten af, zo groot was het verschil met de Honda. Ik begrijp niet dat je zegt dat je geen verschil merkt. Een wereld van verschil. Ik heb gereden op Kawa customs (van 800cc tot de 2 liter), Suzuki's, Yamaha Dragstar en geen ervan komt zelfs maar in de buurt van de experience op een goede Harley. Heb ook grafharleys gereden die stampten als een rodeostier, maar als hij goed ingereden is, kan echt geen enkele andere custom op tegen het HD-gevoel. Ik dacht ook dat je gek moest zijn om een Harley te kopen: zoveel geld voor alleen die naam op de tank. Tot ik er zelf een reed.... Nog steeds is het belachelijk veel geld voor twee wielen, twee cylinders, wat gebogen buizen met een zadel en een stuur. Dus misschien zit daar het verschil niet in, maar in die niet weg te poetsen smile op je gezicht als je een HD rijdt.

Die gasten kijke toch altijd zuur.
 
Ik ben het absoluut met je eens dat een goede Harley geweldig rijdt, maar die big smile heb ik ook op mijn Honda, mischien iets minder breed als op een fatboy, maar toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan