Motorxtra opgedoekt??

Niet helemaal waar :N

Motorxtra heeft nou niet bepaald een goeie naam bij circuitrijders (lees HELEMAAL NIET :X)

Motorxtra is op zijn zachts gezegd voorheen erg laks geweest
sinds vorige jaar trok dat eigenlijk ,tenminste zo heb ik het ervaren ,eindelijk bij
Alleen toen zag je dus al dat er weinig mensen meer kwamen

waar normaal bij bv MSL een dagje Zandvoort (met mooi weer dan) behoorlijk is afgeladen kwam Motorxtra niet eens meer aan de helft

Is het jammer :
ja ,ergens wel ,motorxtra had verdomd lekkere wijven in het managment *D
daarnaast nee ,hij is te laks geweest en dat ie nou :W mag doen is zijn eigen fout geweest

Ben natuurlijk geen circuitrijder, zou komisch uitzien met een 22 jarige Harley *D
waar ik meer opdoelde was de formule "Zelfsleutelen"; maar daar hoef ik je dan geen tekening bij te maken. :X
Zou zelf nooit durven te zeggen dat iemand te laks is geweest om daardoor zijn eigen bedrijf om zeep te helpen. Kan zoveel oorzaken hebben. Nogmaals ken betr. niet en ben er uiteraard ook nooit geweest. '(
 
Tot jou reactie had ik nog niet gelezen ,sorry :$

Ik denk dat het een 1 + 1 som is :
ze hebben een bepaalde reputatie opgebouwd die nogal gammel was dus minder mensen willen nog via hun rijden met als eindresultaat dat je verlies draait met circuitdagen in plaats van winst

Daarnaast had Motorxtra ook nog een winkel/garage ,hoe die was weet ik niet ,geen ervaring mee :N

PS :
Lijkt mij persoonlijk best kicke om een Harley KDend door de Tarzanbocht te zien komen :9
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat er nogal gegist wordt naar het waarom dus een reactie van mijn kant lijkt me wel op zijn plaats :)
Na 8 jaar MotorXtra te hebben gerunt ben ik tot een paar conclusies gekomen.
MotorXtra was door mij bedoelt als kenniscentrum waar ik mijn kennis kon verkopen, in de praktijk bleek steeds weer dat mensen liever hebben dat ik de reparaties voor hun deed.
Het gevolg hiervan was dat ik 40 uur per week aan motoren aan het sleutelen was, nu is dat op zich niet verkeerd maar met een werkplaats zoals ik die heb met al die prachtige faciliteiten zoals een spuitcabine, testbank en alle mogelijk tools is het geen haalbare kaart om in mijn eentje de vaste lasten op te brengen.
De keren dat iemand daadwerkelijk zelf kwam sleutelen waren op een hand te tellen en daardoor niet rendabel.
Verder had ik een aantal geweldige workshops, niet alleen over technische zaken maar ook over rijtechniek tot aan wat er zich tussen de oren afspeelt tijdens het rijden.
De belangstelling voor deze workshops was altijd minimaal, met heel veel moeite lukte het om 10 man bij elkaar te krijgen die bereid waren om te betalen voor kennis, achteraf altijd positieve reacties maar vooraf leek het op trekken aan een dood paard om mensen te werven.
Conclusie is dus dat het oorspronkelijke concept niet aan wilde slaan en dan verlies je met de jaren vanzelf de motivatie om door te gaan.
Wat betreft de evenementen, dit heb ik vanaf 1993 gedaan en na 15 jaar heb ik dat wel gezien, het is een enorme hoeveelheid werk maar wat mij opviel was vooral dat het steeds meer met me deed wanneer er een zwaar ongeval plaats vond.
De beschuldigingen dat het slecht georganiseerd was zijn in mijn optiek voor wat betreft de laatste 3 jaar onterecht, er waren steeds een aantal mensen die oude koeien uit de sloot bleven halen waardoor het ons bleef achtervolgen, beetje jammer.
Ik ga me voor de toekomst met verschillende zaken bezighouden, een van die zaken is een nieuwe website voor beleggers: www.beursxtra.nl (hoe toevallig:)) en ook zal ik nog wel het een en ander met motoren gaan doen.
Daarnaast ben ik aan het broeden op een vernieuwend concept voor motortrainingen maar daar ga ik pas in 2010 mee starten.
In ieder geval bedank ik via deze weg alle klanten voor de klandizie van de afgelopen jaren en mochten ze op zoek zijn naar een nieuwe plek voor hun onderhoud dan kan ik ze de Zot van harte aanbevelen.
 
Punt


Bedankt voor de opheldering! Lijkt me duidelijk :) .

Succes met al je werkzaamheden in de toekomst!
 
@Motorxtra

Gaan jullie verder nog iets doen met Track Traning of gaan die jongens zelf circuitdagen organiseren of bij andere organisatoren aanhanken :?

Is eigenlijk wel iets wat ik me heb zitten afvragen de laatste dagen sinds ik weet dat jullie gestopt zijn :Y

Ken de jongens van TT best goed namelijk :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat er nogal gegist wordt naar het waarom dus een reactie van mijn kant lijkt me wel op zijn plaats

Hm... jammer dat je jouw droom uiteindelijk niet hebt kunnen waarmaken. Wat er ook gebeurd is en wie z'n schuld dat ook was, dat is altijd triest. Los daarvan zul je er financiëel ook nog allerlei gevolgen van hebben.
Des te vervelender als mensen gaan gissen over wat er nou precies fout is gegaan.

Ik ken je niet, ben ook nooit bij je zaak geweest, maar wens je evengoed alle succes voor het vervolg.
 
Ik zie dat er nogal gegist wordt naar het waarom dus een reactie van mijn kant lijkt me wel op zijn plaats :)
Na 8 jaar MotorXtra te hebben gerunt ben ik tot een paar conclusies gekomen.
MotorXtra was door mij bedoelt als kenniscentrum waar ik mijn kennis kon verkopen, in de praktijk bleek steeds weer dat mensen liever hebben dat ik de reparaties voor hun deed.
Het gevolg hiervan was dat ik 40 uur per week aan motoren aan het sleutelen was, nu is dat op zich niet verkeerd maar met een werkplaats zoals ik die heb met al die prachtige faciliteiten zoals een spuitcabine, testbank en alle mogelijk tools is het geen haalbare kaart om in mijn eentje de vaste lasten op te brengen.
De keren dat iemand daadwerkelijk zelf kwam sleutelen waren op een hand te tellen en daardoor niet rendabel.
Verder had ik een aantal geweldige workshops, niet alleen over technische zaken maar ook over rijtechniek tot aan wat er zich tussen de oren afspeelt tijdens het rijden.
De belangstelling voor deze workshops was altijd minimaal, met heel veel moeite lukte het om 10 man bij elkaar te krijgen die bereid waren om te betalen voor kennis, achteraf altijd positieve reacties maar vooraf leek het op trekken aan een dood paard om mensen te werven.
Conclusie is dus dat het oorspronkelijke concept niet aan wilde slaan en dan verlies je met de jaren vanzelf de motivatie om door te gaan.
Wat betreft de evenementen, dit heb ik vanaf 1993 gedaan en na 15 jaar heb ik dat wel gezien, het is een enorme hoeveelheid werk maar wat mij opviel was vooral dat het steeds meer met me deed wanneer er een zwaar ongeval plaats vond.
De beschuldigingen dat het slecht georganiseerd was zijn in mijn optiek voor wat betreft de laatste 3 jaar onterecht, er waren steeds een aantal mensen die oude koeien uit de sloot bleven halen waardoor het ons bleef achtervolgen, beetje jammer.
Ik ga me voor de toekomst met verschillende zaken bezighouden, een van die zaken is een nieuwe website voor beleggers: www.beursxtra.nl (hoe toevallig:)) en ook zal ik nog wel het een en ander met motoren gaan doen.
Daarnaast ben ik aan het broeden op een vernieuwend concept voor motortrainingen maar daar ga ik pas in 2010 mee starten.
In ieder geval bedank ik via deze weg alle klanten voor de klandizie van de afgelopen jaren en mochten ze op zoek zijn naar een nieuwe plek voor hun onderhoud dan kan ik ze de Zot van harte aanbevelen.
Veel succes met je nieuwe plannen!
 
Ik zie dat er nogal gegist wordt naar het waarom dus een reactie van mijn kant lijkt me wel op zijn plaats :)
Na 8 jaar MotorXtra te hebben gerunt ben ik tot een paar conclusies gekomen.
MotorXtra was door mij bedoelt als kenniscentrum waar ik mijn kennis kon verkopen, in de praktijk bleek steeds weer dat mensen liever hebben dat ik de reparaties voor hun deed.
Het gevolg hiervan was dat ik 40 uur per week aan motoren aan het sleutelen was, nu is dat op zich niet verkeerd maar met een werkplaats zoals ik die heb met al die prachtige faciliteiten zoals een spuitcabine, testbank en alle mogelijk tools is het geen haalbare kaart om in mijn eentje de vaste lasten op te brengen.
De keren dat iemand daadwerkelijk zelf kwam sleutelen waren op een hand te tellen en daardoor niet rendabel.
Verder had ik een aantal geweldige workshops, niet alleen over technische zaken maar ook over rijtechniek tot aan wat er zich tussen de oren afspeelt tijdens het rijden.
De belangstelling voor deze workshops was altijd minimaal, met heel veel moeite lukte het om 10 man bij elkaar te krijgen die bereid waren om te betalen voor kennis, achteraf altijd positieve reacties maar vooraf leek het op trekken aan een dood paard om mensen te werven.
Conclusie is dus dat het oorspronkelijke concept niet aan wilde slaan en dan verlies je met de jaren vanzelf de motivatie om door te gaan.
Wat betreft de evenementen, dit heb ik vanaf 1993 gedaan en na 15 jaar heb ik dat wel gezien, het is een enorme hoeveelheid werk maar wat mij opviel was vooral dat het steeds meer met me deed wanneer er een zwaar ongeval plaats vond.
De beschuldigingen dat het slecht georganiseerd was zijn in mijn optiek voor wat betreft de laatste 3 jaar onterecht, er waren steeds een aantal mensen die oude koeien uit de sloot bleven halen waardoor het ons bleef achtervolgen, beetje jammer.
Ik ga me voor de toekomst met verschillende zaken bezighouden, een van die zaken is een nieuwe website voor beleggers: www.beursxtra.nl (hoe toevallig:)) en ook zal ik nog wel het een en ander met motoren gaan doen.
Daarnaast ben ik aan het broeden op een vernieuwend concept voor motortrainingen maar daar ga ik pas in 2010 mee starten.
In ieder geval bedank ik via deze weg alle klanten voor de klandizie van de afgelopen jaren en mochten ze op zoek zijn naar een nieuwe plek voor hun onderhoud dan kan ik ze de Zot van harte aanbevelen.


Bijzonder goede en nette reply :} :}

Hoe het ook is, je hebt het gedaan en een boel bijgeleerd.
Succes met de volgende projecten.
 
Ik zie dat er nogal gegist wordt naar het waarom dus een reactie van mijn kant lijkt me wel op zijn plaats :)
Na 8 jaar MotorXtra te hebben gerunt ben ik tot een paar conclusies gekomen.
MotorXtra was door mij bedoelt als kenniscentrum waar ik mijn kennis kon verkopen, in de praktijk bleek steeds weer dat mensen liever hebben dat ik de reparaties voor hun deed.
Het gevolg hiervan was dat ik 40 uur per week aan motoren aan het sleutelen was, nu is dat op zich niet verkeerd maar met een werkplaats zoals ik die heb met al die prachtige faciliteiten zoals een spuitcabine, testbank en alle mogelijk tools is het geen haalbare kaart om in mijn eentje de vaste lasten op te brengen.
De keren dat iemand daadwerkelijk zelf kwam sleutelen waren op een hand te tellen en daardoor niet rendabel.
Verder had ik een aantal geweldige workshops, niet alleen over technische zaken maar ook over rijtechniek tot aan wat er zich tussen de oren afspeelt tijdens het rijden.
De belangstelling voor deze workshops was altijd minimaal, met heel veel moeite lukte het om 10 man bij elkaar te krijgen die bereid waren om te betalen voor kennis, achteraf altijd positieve reacties maar vooraf leek het op trekken aan een dood paard om mensen te werven.
Conclusie is dus dat het oorspronkelijke concept niet aan wilde slaan en dan verlies je met de jaren vanzelf de motivatie om door te gaan.
Wat betreft de evenementen, dit heb ik vanaf 1993 gedaan en na 15 jaar heb ik dat wel gezien, het is een enorme hoeveelheid werk maar wat mij opviel was vooral dat het steeds meer met me deed wanneer er een zwaar ongeval plaats vond.
De beschuldigingen dat het slecht georganiseerd was zijn in mijn optiek voor wat betreft de laatste 3 jaar onterecht, er waren steeds een aantal mensen die oude koeien uit de sloot bleven halen waardoor het ons bleef achtervolgen, beetje jammer.
Ik ga me voor de toekomst met verschillende zaken bezighouden, een van die zaken is een nieuwe website voor beleggers: www.beursxtra.nl (hoe toevallig:)) en ook zal ik nog wel het een en ander met motoren gaan doen.
Daarnaast ben ik aan het broeden op een vernieuwend concept voor motortrainingen maar daar ga ik pas in 2010 mee starten.
In ieder geval bedank ik via deze weg alle klanten voor de klandizie van de afgelopen jaren en mochten ze op zoek zijn naar een nieuwe plek voor hun onderhoud dan kan ik ze de Zot van harte aanbevelen.

Hmm ik wist niet dat motorextra zoiets was. Misschien had meer reclame wel gewerkt. Ik moet binnenkort een grote beurt uitvoeren, wil dit eigenlijk wel zelf doen, is daar nog een mogelijkheid voor?
 
Laatst bewerkt:
Ik wist ook niet dat zoiets bestond. Ik had/heb zeker belangstelling voor ergens zelf lekker sleutelen. Jammer maar iig succes met de plannen.
 
Hmm ik wist niet dat motorextra zoiets was. Misschien had meer reclame wel gewerkt. Ik moet binnenkort een grote beurt uitvoeren, wil dit eigenlijk wel zelf doen, is daar nog een mogelijkheid voor?

Probeer het eens bij:

Bikers Place Leidschendam
Oude Middenweg 241 D
2491 AH Den Haag
Tel:06-41332006 / 070-3175335
 
Slechte tijd om te beginnen met een 'beleggings'-onderneming/concept/whatever.
Wellicht dat hedgefunds uitkomst bieden? Ik zie weinig nieuwe toetreders tot de beurs. (weinig klanten dus)
Anyway, veel succes. Jammer dat motorxtra haar deuren sluit. Kwam professioneel en geinformeerd over (2x geweest :+ )

Edit:
Ik lees net dat je cursussen over opties etc gaat geven. Wellicht dat je nog goede boeken hiervoor zoekt?
Genaamd: Principles of Corporate Finance.
Geschreven door: Richard A. Brealey, Stewart C. Myers, Franklin Allen (het boek wordt in de economische sector vaak Brealey Myers genoemd).

In dit boek komen de voordelen van verschillende (financierings-/) belegginsmanieren naar voren. Verschillen in NCW en kasstromen en wanneer het keerpunt komt per optie. Goed om je in te verdiepen, wil je met opties/ dividenden gaan werken :P

(heb nog 20+ van dit soort boeken, maar dat terzijde)
 
Laatst bewerkt:
Succes, maar nu iets met beleggen :N :N

Juist wel, denk ik.
De nieuwe goudkoorts gaat vroeg of laat echt wel weer toeslaan. Als je dan al wat bekendheid hebt opgebouwd..... vroeger ging ook nooit iemand naar goud zoeken in een omgeving waar nog nooit iets gevonden was, maar in Klondike was hetzo druk dat ze geen stap konden zetten zonder een ander op de voeten te staan.

Niets mooier als een gat in vraag-en-aanbod gedicht te hebben voordat de vraag het gat gecreëerd heeft, toch ??
 
Juist wel, denk ik.
De nieuwe goudkoorts gaat vroeg of laat echt wel weer toeslaan. Als je dan al wat bekendheid hebt opgebouwd..... vroeger ging ook nooit iemand naar goud zoeken in een omgeving waar nog nooit iets gevonden was, maar in Klondike was hetzo druk dat ze geen stap konden zetten zonder een ander op de voeten te staan.

Niets mooier als een gat in vraag-en-aanbod gedicht te hebben voordat de vraag het gat gecreëerd heeft, toch ??

Ik denk Baksteen even geduld, nu nog niet.
 
Jammer Sander '(

Ik ben een paar keer bij je wezen sleutelen en op de testbank geweest en had je pas nog gebeld om met mijn nieuwe racer langs te komen maar toen was de bank stuk ( of had je al geen zin meer ?).
Je hebt me ook een paar keer leuk gematst en heb toen als tegenprestatie nog een jaartje met je stickers rondgereden, tot de crash... :P

Bedankt man en succes !
full
 
wel leuk zoon forum,
jammer genoeg dat er dan mensen zo de grond in worden geduwd dat ze er bijna niet meer uit kunnen komen.
aantijgingen die onterecht zijn moet je dan maar elke keer zien te weer leggen.
vraagt veel veerkracht en inspanning.
je ziet hetzelfde gebeuren bij verkopende mf-ers zueren zeiken dat het duur is of er is iets mis mee... of van stuur een pm-etje met je laagste prijs en dan daarna nog zeuren.
forum's zijn helaas niet altijd ff leuk.

Sander veel succes in de toekomst.
zo ook de vele verkopende partijen van motoren onderlen etc veel succes en geduld
 
wel leuk zoon forum,
jammer genoeg dat er dan mensen zo de grond in worden geduwd dat ze er bijna niet meer uit kunnen komen.
aantijgingen die onterecht zijn moet je dan maar elke keer zien te weer leggen.
vraagt veel veerkracht en inspanning.
je ziet hetzelfde gebeuren bij verkopende mf-ers zueren zeiken dat het duur is of er is iets mis mee... of van stuur een pm-etje met je laagste prijs en dan daarna nog zeuren.
forum's zijn helaas niet altijd ff leuk.

Sander veel succes in de toekomst.
zo ook de vele verkopende partijen van motoren onderlen etc veel succes en geduld


Wie weet,misschien kan jij het forum leuker maken. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan