Rijvaardigheid voorde HD rijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
mannen, denk niet zo slecht van Brave Borst.
het is best wel een originele poging om weer eens motor te kunnen rijden.

helaas voor BB rij ik geen HD.

Gelukkig maar,bedoel je.

Eindelijk iets leuks op choppertopic _O-

BB(de enige echte) *D
 
Hey Brothers,

Ik wil in de zomer enkele van jullie vrouwen rijvaardigheidstrainingen geven. Het kost helemaal niets en na afloop krijg je een patch. Ik heb dit zelf gedaan in zuid-afrika en wil die kennis nu doorgeven.

Helaas heb ik zelf nog geen vrouw, dus als iemand er 2 heeft ben ik erg dankbaar. ( niet zo'n heel zware )

Het is alleen niet voor Harley rijders, want daar heb ik zelf geen ervaring op...en zeg nou zelf..een beetje vent rijd niet op een Harley.

Het stopt als we met z'n 5 en zijn. Zorg wel dat je een tent en slaapzak heb, want we maken er een ruige week van.

See Ya All..

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
In ieder geval is het aantal actieve posters op dit deel van MF aardig omhoog gegaan deze week ! =)
 
Helaas is mijn Harley vorige week uit elkaar gerammeld anders was ik zeker mee gegaan. :Z :?
 
Laatst bewerkt:
Hey Brothers,

Ik wil in de zomer enkele van jullie rijvaardigheidstrainingen geven. Het kost helemaal niets en na afloop krijg je een patch. Ik heb dit zelf gedaan in zuid-afrika en wil die kennis nu doorgeven.

Helaas heb ik zelf nog geen motor, dus als iemand er 2 heeft ben ik erg dankbaar. ( niet zo'n heel zware )

Het is alleen voor Harley rijders, want daar heb ik zelf de meeste ervaring op...en zeg nou zelf..een beetje vent rijd niet of op een Harley.

Het stopt als we met z'n 5 en zijn. Zorg wel dat je een tent en slaapzak heb, want we maken er een ruige week van.

See Ya All..

Ja wil graag mee en heb 2 van deze harley.s (niet zo heel zwaar)dus jou probleem is ook opgelost :')
:]
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan