Controle lampjes in het zicht zetten

tja, dan zit er niks anders op dan die flikkerlichten maar weer terug te plaatsen op mijn WS uit 2004.








:+
 
Een off-topic vraagje(gezien de laatste discussie :) ): als je op een motor voor de genoemde data van 1996 knippers plaats(de mijne is van '81), moeten deze dan zowel aan voor en achterzijde zijn geplaatst?
Ik wil namelijk alleen stuureindknippers :Y
 
Laatst bewerkt:
niets moet.
(slechts de consequentie dragen, dat dan weer wel)
Nou als je iets installeerd, moet het denk ik wel werken 'volgens de regels'.
Of mag je bijvoorbeeld ook je knippers in je voetsteuntjes verwerken ;) :)


Hoe bedoel je dat laatste precies?
Qua zicht oid?
Nou het is een breed stuur en de knippers zijn te zien van voor en van achteren.
Zogenaamde bullseye knippers :)
 
als je zonder knipperlicht rijdt, zoals ik, dan moet je ook de consequentie daarvan nemen.
een consequentie kan zijn: een boete.
een ander kan zijn: na staandehouding motor op het bureau tonen met opgeschroefde flikkers.

nou goed, het zij zo.
maar voorlopig rij ik nu 4 jaar zonder, inderdaad gewoon de klauw uitsteken.
 
Een off-topic vraagje(gezien de laatste discussie :) ): als je op een motor voor de genoemde data van 1996 knippers plaats(de mijne is van '81), moeten deze dan zowel aan voor en achterzijde zijn geplaatst?
Ik wil namelijk alleen stuureindknippers :Y


Ja. Alleen voor is niet genoeg.

Of je neemt 'Kellermannetjes' (en een breed genoeg stuur) die geschikt zijn om voor & achter te schijnen (E-keur).
 
als je zonder knipperlicht rijdt, zoals ik, dan moet je ook de consequentie daarvan nemen.
een consequentie kan zijn: een boete.
een ander kan zijn: na staandehouding motor op het bureau tonen met opgeschroefde flikkers.

nou goed, het zij zo.
maar voorlopig rij ik nu 4 jaar zonder, inderdaad gewoon de klauw uitsteken.
O, op die manier :) :]

Ja. Alleen voor is niet genoeg.

Of je neemt 'Kellermannetjes' (en een breed genoeg stuur) die geschikt zijn om voor & achter te schijnen (E-keur).
Ze komen op een 1mtr breed highway hawk-stuur.
http://www.motozoom.nl/producten/Bulls-Eye-2008-knipperlicht-Special-Edition-10033899.html (klikkerdeklik)

Geen E-keur zo te zien O-) :]
 
Laatst bewerkt:
@ gijs: is waar, maar als je door een bocht rijd en je moet tegelijker tijd je tengels uitsteken, rijd dat niet egt lekker...maar wel bedankt voor deze heerlijk nuchtere opmerkingen _O-

je gaat toch nooit naar links en rechts tegelijk?? met een hand aan het stuur van de harley kom ik best de bocht door .... (is dat op ene jap moeilijker of zo)

je hebt toch ook voeten? of ben je een collega van pepe? ;)
 
Laatst bewerkt:
- edit: sleeër moet niet posten na het bier drinken.
 
Laatst bewerkt:
staat niet voor niets een knipoog bij murph.
en ik geloof dat pepe het wel kan hebben, maakt er zelf ook geintjes over, en ik heb laatst nog aan zn span zitten gesleuteld, dus hij kent me wel


Ik trek je bedoeling absoluut niet in twijfel.En ik weet ook hoe Pepe hiermee omgaat uit zijn reacties op dit en het ander forum.Nogmaals diepe buiging voor de heer Pepe.
 
Laatst bewerkt:
anyhow, geen collega van pepe moek zeggen. Maar dat klauw uitsteken en sturen tegelijk kan idd wel, en ik wed dat dat minstens zo makkelijk is op mijn jappie, als op jou H-Dtje (en misschien wel makkelijker), maar dat is ook afhankelijk van je bochtensnelheid. Als de voetsteunen over de grond gaan op een rotonde, en je moet ondertussen aangeven dat je de rotonde afdraait, hep ik liever mn handen aant stuur :P ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan