XV blok verandering van 700 naar 750 / 920

Status
Niet open voor verdere reacties.

swelgje

Rookie
17 feb 2009
12
0
nou probeer het nog een keer met een beetjes geluk moet ik hier wezen toch DROPJE74
Aangezien ik nu een klein jaartje verhuist ben naar een eengezinswoning.En de motor toen buiten op een parkeerterrein heeft gestaan had ik dus geen zin om voor die ene keer dat ik wilde gaan rijden, mijn bus erbij te zetten om hem aan de praat te krijgen (accu leeg). Nu staat hij bij mij in de tuin in een overdekt schuurtje met stroom en druppelaar. Zo heb ik nu ook mijn gereedschap erbij zodat ik nu kan gaan sleutelen en dat ging niet zo makkelijk als je in een flat woont en constant naar je schuur moet lopen voor een tangetje of schroevendraaier en ik had ook nog eens geen stroom.
Maar ik heb inmiddels wel begrepen dat ik een ander blok kan plaatsen hetzij een 750 of een 920 maar dan wel een van na 1984 en dat de voorrem aangepast moet gaan worden met dubbele schijven i.p.v. een enkele.Ik heb er een klein uurtje over gedaan om het blok eruit te krijgen en heb gelijk de achterbrug eruit gehaald en de rem voering en het cardanhuis maar gelijk geschuurd en gespoten
wat houdt TS in?
 
TS wil zeggen TopicStarter, dus hij/zij die een nieuw bericht plaatst.

maar, eh, goed bezig.
 
ik heb bij mijn OUDE XV750 een 920 blok ingebouwd

van het oude model past de 750 en de 920 (VOOR 1985) in het frame.
dit past 1 op 1

voor meer info zie mijn topic in brikken en klasiekers
ik heb nog het een en ander liggen voor een XV750 en 920.
mocht je nog wat nodig hebben misschien heb ik het wel voor je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan