VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
We kijken vrijdag of zaterdag avond of we "een lekker dik mokkel"( ik citeer Yrjo) voor jou aan de haak kunnen slaan, om een echte man van je te kunnen maken! :+ :+ :+

[http://www.breaktaker.com/albums/pictures/transportation/FatChickOnMotorcycle1.jpg (afbeelding)]

ouwshit man, dat ene mens toen in dat groepje gedrochten. Dat was echt nut :r :')

Nee, doe mij die maar niet aub. Beter gewoon iets normaals wat ook een beetje met mijn postuur mee gaat ;)
 
Vrijdag dus een bus(Traject)+ eigen corolla inzetten lijkt me?
Ook de prof. mag(moet dus eigenlijk met een transportoplossing)komen voor de avondplanning :Y
 
Laatst bewerkt:
o jullie regelen zo een matras. geen waterbed maar ja ik wet niet hoe een klomp vet zal slapen.

hahah
 
misschien is deze goed genoeg?

LTM_11200-9_1-819_615.jpg
 
Laatst bewerkt:
nog iemand die vanuit het noorden komt en een plekje op de aanhanger vrij heeft??? Ik zie net dat de meesten namelijk via aanhanger vervoer gaan... om alleen dat stuk die kant op te rijden zie ik ook niet zo zitten...
 
Ik heb mijn extra plek op de aanhanger al vergeven. Volgens mij ging er nog iemand vanuit het noorden met een aanhanger maar was daar ook de 2e plek al vergeven...
Mischien dat je met nog iemand die een plek op een aanhanger zoekt, samen 1 kan huren?
 
nog iemand die vanuit het noorden komt en een plekje op de aanhanger vrij heeft??? Ik zie net dat de meesten namelijk via aanhanger vervoer gaan... om alleen dat stuk die kant op te rijden zie ik ook niet zo zitten...

Wie weet kunnen wij dan samen op rijden. Bij ons zijn de plannen gewijzigd. er zal geen bus komen i.p.v de huidige auto :?

Weet niet waar je vandaan komt, maar wie weet kunnen we tegen die tijd wat afspreken.

:W
 
Ik heb ok nog een optie staan voor een aanhanger maar die blijft staan tot dat ik zeker weet dat H@kman me komt ophalen met z'n bus!
Zodra ik dit zeker weet dat dit het geval is zal ik het je even melden Pat ;)
 
Wie weet kunnen wij dan samen op rijden. Bij ons zijn de plannen gewijzigd. er zal geen bus komen i.p.v de huidige auto :?

Weet niet waar je vandaan komt, maar wie weet kunnen we tegen die tijd wat afspreken.

:W
Ik kom uit nunspeet, waar kom jij vandaan?
Ik begreep dat er wellicht ook nog een kleine optie op een aanhanger is...
 
Ik kom uit nunspeet, waar kom jij vandaan?
Ik begreep dat er wellicht ook nog een kleine optie op een aanhanger is...

Ik kom uit Barneveld. Dus dan kunnen we makkelijk elkaar treffen bij Amersfoort of Apeldoorn. Net hoe je naar beneden zakt richting limburg.

:W
 
Ik kom uit Barneveld. Dus dan kunnen we makkelijk elkaar treffen bij Amersfoort of Apeldoorn. Net hoe je naar beneden zakt richting limburg.

:W
Tegen die tijd maar eens kijken dan hoe of wat, kunnen dan idd altijd wat afspreken 8-)
 
Ik heb gewoon medelijden met die blackbird ;(

Overgens is die extra lange achterbrug echt niet nodig bij die. Zij zal nooit achterover vallen al zou ze de koppeling inknijpen, vol gas geven en de koppeling laten schieten :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan