avd lessen op shadow?

Foto's motorstek -> Jas -> sliertjes -> :r

Ieder het zijn hoor, maar van die sliertjes aan je jas :N -O- B| :/ Ziet er toch niet uit.
 
Gefeliciteerd met je slagen. Nu de pekel van je brommert afpoetsen, want dat zal dr wel opzitten na die lesjes en dat examen! En natuurlijk die sliertjes eraan laten zitten...
 
P.S. als dropje73 dr net zo uit ziet als zn avatar, magtie eerst die sliertjes op zn kop wel eens bijwerken :P
 
P.S. als dropje73 dr net zo uit ziet als zn avatar, magtie eerst die sliertjes op zn kop wel eens bijwerken :P

Nou, als ik de eerste foto op jou site al bekijk :P _O-


Nee, joh geintje. Leuk bandje ;) Op zich hou ik wel van jullie stijl, hoewel de zang iets minder 'zeurderig' mag zijn, iets minder Oasis zeg maar. (maar he, nu lijk ik wel helemaal een ouwe zeikert)

Ts moet natuurlijk lekker doen/dragen wat ze zelf wil, heb ik geen last van, zolang ik het maar niet hoef te zien O-)
 
Laatst bewerkt:
och, je hoeft niet te kijken hoor,,,als ik het maar mooi vind,,, :+
jij hebt niet eens foto"s :?
 
och, je hoeft niet te kijken hoor,,,als ik het maar mooi vind,,, :+

Whatever, als jij het maar leuk vind
:')

jij hebt niet eens foto"s :?

nee, moet dat dan :?
Ik ben bang dat mensen schrikken van mijn haar. en dat ze dan gaan zeggen dat ik voor lul loop. Dat komt dan een beetje hard over, maar soms moet je mensen voor hunzelf in bescherming nemen.
Nou ja, en dat wil ik dus niet horen, dus maar geen fotoos dan.

:W
 
Laatst bewerkt:
even nog ter verduidelijking, momenteel hebben we nog geen vaste zanger en zijn we op zoek naar een 4e bandlid. De zanger die je op mn site ziet/hoort zit niet meer in onze band. Dus dat zeurderige waar je het over hebt zal dan ook wel weg zijn :P.

In ieder geval, we zijn al bezig met jammen en audities e.d., dus die 4e persoon zit er aan te komen, dan volgt meer info via www.silverlane.nl, misschien word de site dan ook wel vernieuwd, die is ook al weer verouderd.
 
je hoeft je heus niet te verdedigen tegen dropje hoor, hoe jullie band klinkt of eruit ziet, gaat toch niemand iets aan?
gewoon lekker je eigen ding doen,,,dropje zeurt,,, :Y
 
Ja ik zeur. Betrap mezelf er ook wel eens op dat ik een ouwe zeikerd begin te worden :/
(Meen ik serieus trouwens -O- )

Echter spelen in een bandje doe je voor de kick en rush die je krijgt bij optredens. Ook wel voor de gezelligheid en lekker samen spelen, maar hoofdzakelijk om op te kunnen treden (zo was het tenminste wel in de bands waar ik in heb gespeeld).
Daarbij hoop je dat mensen je muziek en je image mooi/leuk/gaaf/cool/ etc etc vinden.

Ga dus niet hier zitten roepen dat iemand die in een band speelt er geen fuck om geeft wat mensen van hem vinden of dat niemand dat wat aangaat, anders was er ook geen website of demo en speelden ze alleen samen bij iemand op zolder.
 
Laatst bewerkt:
Uit de reeks "beter laat dan nooit": Gefeliciteerd :)



:^ :Y


full
AUB *D
 
:] Gefeliciteerd! :]

En als beloning mag je je lesmotor houden *O*

Wat ik me afvraag: heb je je motor tot vandaag bij de rijschool gestald, of ben je illegaal van huis naar de rijschool gereden?
 
:] Gefeliciteerd! :]

En als beloning mag je je lesmotor houden *O*

Wat ik me afvraag: heb je je motor tot vandaag bij de rijschool gestald, of ben je illegaal van huis naar de rijschool gereden?

nee hoor, ik werd netjes opgehaald door mijn instructeur
sorry voor het late antwoord
 
Terug
Bovenaan Onderaan