Kymco Downtown 300i

chopper_cooper

MF veteraan
7 mrt 2009
2.687
1
kymco_downtown_300i_2009_01.jpg

kymco_downtown_300i_2009_04.jpg

12DWT300i687.jpg

color1.jpg

color2.jpg

color3.jpg



http://www.kymco.com/event/downtown_2009/index.html

Het model is nu leverbaar in NL en zie bericht van Fourstroker

Documentatie
  • Gebruikershandleiding DT300i (Nederlands) klik hier
  • Werkplaatshandboek DT300i (Engels) klik hier
  • Onderdelen catalogus DT300i (Italiaans) klik hier
  • Gebruikershandleiding DT300i ABS (Nederlands) klik hier
  • Werkplaatshandboek DT300i ABS (Engels) klik hier
  • Onderdelen catalogus DT300i ABS (Italiaans) klik hier

Online Kymco onderdelen site (Duits):
  • Downtown 300i, klik hier
  • Downtown 300i ABS, klik hier
  • Downtown 300i ABS Version 30 & Carbon Limited, klik hier

Op de site van KYMCO NL worden de Pilot Stores vermeld. Dit zijn zaken waar alle modellen en (bijna ale) kleuren staan.
 
Laatst bewerkt:
Mooie ding!! Doet me wel een beetje denken aan een X-Max, maar dan vind ik deze Kymco qua looks een stuk mooier! Ben benieuwd naar de prijs... en of hij in NL komt natuurlijk.
 
Lijkt best wel op de x-max ja maar die is ook mooi

Das idd een mooie scoot, mischien dat de Hordijk mannen
wat meer info kunnen geven over prijzen enzo.
 
Laatst bewerkt:
Kymco gaat vooruit! Bij de nederlandse importeur is daar vooralsnog http://www.kymco.nl/motorscooters.php?prod_groep_ID=4 (weinig) van te merken.
 
Heeel gaaf ding, lekkere agressieve neus!
en ABS! Dat zie je niet vaak op een -400cc scooter (behalve Vespa).
2 integraal helmen onder de buddy!
Geweldig filmpje ook, helemaal niet kymco-achtig.
Daar kan Kymco NL inderdaad wat van leren.
Dash heeft wel iets weg van die van de Majesty.

Zal wel niet naar NL komen net zoals de Myroad 800 700 en de Xciting 300i ;(
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding! Oogt lekker sportief. Ennn als de gegevens die Tom gevonden heeft juist zijn heeftie ook vermogen zat! Ben wel benieuwd wat'ie zou moeten kosten. Blijft de vraag of'ie naar NL (of België) komt. Als de prijs concurrerend is denk ik dat deze best populair kan worden.

Groeten, Karl
 
Motoretta: hij heeft: 298,9 cc (echte 300 dus)22 kw=30 pk en kost daar: 4795 euri's. Tank 12,5 liter.

Opvallend: hij heeft twee kleppen in de cilinder(zegt helemaal niets hoor(meestal iets meer koppel), er zijn ook veel die gaan voor vier, net waar de fabrikant voor kiest).
 
mooie motorscooter! wel verkrijgbaar in Duitsland en hopelijk ook in Nederland!!!Het zou hier best goed kunnen aanslaan!!!
 
Vooralsnog niet voor Nederland maar dat bericht is alweer van Milaan afgelopen jaar.

Misschien bij de aankomende delaershow over twee weken meer nieuws.
 
Moet eerlijk bekennen dat ik onder de indruk ben. Die is op de Belgische wegen ook welkom.
 
zou deze door kymco zelf gemaakt zijn? of mss een tester van een groter merk? bv.honda
twee klepper geeft normaal beter koppel bij lager toerental, maar ik vind 24.5nm voor een 300cc precies een beetje weinig (ivm honda sh300 die er 26 uit 280cc haalt)en de 32 en pk's dan wel wat hoog
alleen maar wat bedenkingen over de cijfers die men opgeeft
grtz
tom
 
zou deze door kymco zelf gemaakt zijn? of mss een tester van een groter merk? bv.honda
grtz
tom

Is gewoon een Kymco, stond al in November in Milaan.

Ook als 125cc trouwens, heren van Kymco NL zagen toen niets in NOG een 300cc model.
Nu met de prijsverhoging van Yamaha ( Xmax en Xciy 5199,- ) misschien wel interessant om hier naar Nederlandte halen, al is het er maar een ;)

l_256d5ae9c15140739ebb27358359ee80.jpg


l_c11df189f9084c0c81b7bf9141651434.jpg
 
Mooi hoor, en >30PK dus snel genoeg.
Leveren voor rond de €5000 en je hebt een knaller.
 
Waarschijnlijk zullen de heren bij KYMCO NL over de Kymco Myroad 700i niet lang gaan peinzen.

De Kymco Myroad 700i, die op de Intermot in Koln is gepresenteerd, wordt KYMCO's eerste tweecylinder model.
De horizontaal. parallel liggende tweecylinder met 8 kleppen, injectie, dubbele balansassen "twin chaft" zal rond de 55 pk en 65 Nm uit komen. Een RFDI systeem, starten zonder sleutel "keyless" met start onderbreker en het TPM systeem die de druk van de banden in de gaten houdt. Tevens is de achtervering in 3 standen electrisch te bedienen zowel stilstaand als ook rijdend.

Myroad700i_34delanteroizdo.jpg

Myroad700i_instrum.jpg
 
Ik vind dit meer een model voor een groter vermogen. Hij oogt groter en lomper dan de meeste 300 en heeft dan niet die gooi en smijtkwaliteiten. Dit lijkt me meer voor een middelgrote toermachine, mag dus wel een 400 of 500 in.
 
De modellen worden idd steeds mooier, jammer dat dit model waarschijnlijk niet naar Nederland komt.
Ik zou er wel eens een dag op een 300i willen sturen!!

Greetz Storkie..
 
das jammer dat ze zoals bij de gp800 geen miniboxer ervan maken dat geluid is zooo retro daar voor draai ik pas mij hoofd om.... + hij heeft een wiegframe. oke dat betekend een zee aan ruimte maar dat maakt em niet erg sportief

ik vind de Kymco Myroad 700i wel mooi hoor lelijk is hij zeker niet :)
hij is precies ook zonder ketting vind ik een pluspunt tov de gp800
 
Prachtig model!

Steek daar de 700cc motor in van de Myroad, veel sportiever van lijn dan de wat blokkige snuit van de Myroad. Ik heb trouwens op het prototype van de Myroad gezeten, interessante machine,maar nog lelijke plastiekafwerking.
Dat zal bij de productiemachine wel beter worden.
 
Die Downtown is echt een knap ding man!!

Als de kwaliteit even goed is als mijn X-citing kunnen ze nu echt doorbreken hier!!!

De Myroad heb ik ook op gezeten,maar die kon mij niet charmeren.
Inderdaad heel plastiekerig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan