Ducati Topic 36: Mika Kallio, a new ducati-star is born

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb m'n brommert zondag ook maar eens gepoetst stond de hele winter al smerig onder zeil
full
 
Met inruil loont het inderdaad om te shoppen,ik heb m'n 749 ook bij 2 dealers aangeboden en het verschil onderling tussen hun was behoorlijk groot dus is die naar de hoogste bieder gegaan :Y nieuwprijs voor de nieuwe bleef toch het zelfde :+
Aha, en daarmee verwijs je er dus automatisch naar dat als Meneer X Motor X daar niet; gekocht, onderhouden etc. heeft ie dus bij Toine een lagere inruilprijs zou scoren dan de dealert die het niet kan schelen........ :X Althans dat zou je kunnen concluderen :/

Kijk ''shoppen'' betaald zich (vrijwel) altijd uit, maar in mijn ervaring betaald ''zelf je voertuig verkopen en geen inruil'' zich nog altijd veel beter uit :Y
 
Met inruil loont het inderdaad om te shoppen,ik heb m'n 749 ook bij 2 dealers aangeboden en het verschil onderling tussen hun was behoorlijk groot dus is die naar de hoogste bieder gegaan :Y nieuwprijs voor de nieuwe bleef toch het zelfde :+
Aldus gesproken door motorgroothandel Lucky ''Safe'' Duckie :P Ik zie je stickers al opduiken op Monstertjes bij veelzeggende zaken als Motofit, zou haast gaan denken dat je er verstand van had.............. _O- _O-


@ Esther? Who de fuut is Esther ook al weer ??
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zit iedereen hier Championsleague te kijken, normaal is het niet bij te houden hier, nu vind ik het maar stillekens. Of is eenieder zijn profiel aan het bijwerken om de email-adressen te camoufleren?
 
Rot op met die K+T voetbal,zal verboden moeten worden :Y
Volgens mij zit iedereen hier Championsleague te kijken, normaal is het niet bij te houden hier, nu vind ik het maar stillekens. Of is eenieder zijn profiel aan het bijwerken om de email-adressen te camoufleren?
 
Zat ik vandaag ff in z'n motorblad te bladeren zie ik een adv.van Honda met de tekst,brake by wire :? houd dit nu in dat als je niet kan motor rijden je een Honda moet kopen zodat de electonica je gaat helpen. _O- _O-
Als je z'n ding op een HOOP rijd kun je wel zeggen,aan me remmen ligt het niet die zijn van Honda _O- _O-
 
De stickers zijn GRATIS en aangezien we HOLLANDERS net als JIJ doen :Y :} :} :W :W
Aldus gesproken door motorgroothandel Lucky ''Safe'' Duckie :P Ik zie je stickers al opduiken op Monstertjes bij veelzeggende zaken als Motofit, zou haast gaan denken dat je er verstand van had.............. _O- _O-


@ Esther? Who de fuut is Esther ook al weer ??
 
Succes! Lijkt me lastig, een motor in je bezit hebben maar nog niet de juiste papieren hebben....

~[edit]

De weergoden zijn me tot op heden niet echt gunstig gezind. Zaterdag wordt het niet echt plezierig weer volgens de voorspellingen. Kan een Duc tegen water? :+
 
Laatst bewerkt:
Succes! Lijkt me lastig, een motor in je bezit hebben maar nog niet de juiste papieren hebben....

Andersom lijkt me nog vervelender _O- _O-
Op deze manier heb ik gewoon op mn gemak een goede deal kunnen vinden. Anders had ik zeker te weten straks op hete kolen gezeten en als een gek op zoek geweest naar een fiets :W :W
 
Zo,

ff wat kabeltjes vanavond netjes weggewerkt van mijn knippers en spiegels.
Beetje krimpkousjes toegepast en het betere tie-wrap werk.

Hier nog rustig gebleven zo te zien.
Beetje voetbal aan het kijken schat ik hier.... _O-

Volgende week weer F-Side tijd }) tegen die K*T fransmannetjes...

:X houden jullie niet van? Beter dan Autosport :r 4 wielers. Kijk ik nog liever naar modderrijders en dat vind ik echt niks aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan