Noordelijke Rijders Topic nr 9: Full Speed richting zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
de mijne van 2002 moest all-riks ik wilde wa-casco en dat heb ik nu ook all-riks voor deze motor ken ik ni betalen het moet wel leuk blijven.
wa-casco is bijna zelfde dan all-risk alleen eigen gemaakte schade zelf betalen .
daarom word er door derden geen kd gedaan met mijn brommerd anders kon het me geen fuck schelen bij all-risk. :+
Dat kleine beetje meer premie heb ik er voor over. Scheelt voor mijn brommer niet zo heel erg veel.
Jochie snotneus dacht dat hij nog maar paar honderd euro waard is :?
 
Go_Be_Fat_Somewhere_Else.ashx.jpg
 
de mijne van 2002 moest all-riks ik wilde wa-casco en dat heb ik nu ook all-riks voor deze motor ken ik ni betalen het moet wel leuk blijven.
wa-casco is bijna zelfde dan all-risk alleen eigen gemaakte schade zelf betalen .
daarom word er door derden geen kd gedaan met mijn brommerd anders kon het me geen fuck schelen bij all-risk. :+
_O- _O- _O-






toe nou 1 keertje O-) O-) :+ :+
 
ik was net ff naar de stad geweest een paar boutjes halen om de camera steun vast te zetten .ben ik ff via helpman terug gereden en kwam een aantal motoren tegen met daar achter wel die mooie donker blauwe FJR1300 van de politie :X nou ik hoop voor stamperd als ie is gaan rijden dat je hem niet tegen gekomen bent _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan