MF Lentefeest - gaat niet door :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat Chef wel gelijk heeft.

Dát, plus niet kunnen overnachten (wat mensen dus weghoudt die níet bang zijn het laat te maken) en dat het erg onbekend was (banner leek mij gewoon reclame -as-usual-) samen hebben het helaas de das om gedaan denk ik.

Tips voor een volgende poging: terrein waar je kan kamperen, eerder bekend maken, duidelijkere banner en misschien op motormeuk ook een bericht?

Volgende keer beter :)
 
Denk dat Chef wel gelijk heeft.

Dát, plus niet kunnen overnachten (wat mensen dus weghoudt die níet bang zijn het laat te maken) en dat het erg onbekend was (banner leek mij gewoon reclame -as-usual-) samen hebben het helaas de das om gedaan denk ik.

Tips voor een volgende poging: terrein waar je kan kamperen, eerder bekend maken, duidelijkere banner en misschien op motormeuk ook een bericht?

Volgende keer beter :)


En een pol voor de datum :+
 
Met ook m'n AVD op zak had ik erbij willen zijn maar heb hem helaas nog niet...al dan niet overnachten zou ik minder belangrijk vinden.

wel jammer hoor maar dan wel weer beter want ergens voor mei moet ik het zeker wel gehaald hebben.
 
Denk dat Chef wel gelijk heeft.

Dát, plus niet kunnen overnachten (wat mensen dus weghoudt die níet bang zijn het laat te maken) en dat het erg onbekend was (banner leek mij gewoon reclame -as-usual-) samen hebben het helaas de das om gedaan denk ik.

Tips voor een volgende poging: terrein waar je kan kamperen, eerder bekend maken, duidelijkere banner en misschien op motormeuk ook een bericht?

Volgende keer beter :)
Kamperen met MF? dat lijkt me pas gezellig :} *D
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de grootste drempel is dat mensen 'vrees' hebben om in het echte leven kennis van elkaar te nemen. Achter je nickname is het voor de meeste mensen lekker anoniem, hooguit in het smoelenboek een keer een foto. En een toertocht? Ach, dat half uurtje een bak koffie met vreemde mensen aan tafel overleef je wel. Maar een hele avond + feesten + slapen + ontbijt met voornamelijk vreemde mensen is toch andere koek.

Is maar een hersenspinsel ;)
ik denk dat dat hartstikke meevalt, maar dat vooral de slaapmogelijkheden het opbreken.

Mensen gaan hier weekends met elkaar weg, vieren verjaardagen samen en ga zo maar door. Maar een biertje erbij is ook lekker en als je dan neit gewoon je luchtbed neer kunt pleuren, dan is dat wel wat jammer -O-
 
Dat hangt af van de reden waarom we zo weinig aanmeldingen hadden. Moeten we misschien een keer een poll voor starten. MF is inmiddels zo groot geworden, dat er verschillende "kliekjes" zijn ontstaan die vaak zelf hun feestjes en andere evenementen organiseren. Misschien is er wel helemaal geen behoefte (meer) aan een centraal georganiseerd feest.

Zou idd een goeie reden kunnen zijn... persoonlijk vind ik het altijd erg leuk om met "vreemde" mensen te lullen en een biertje te drinken.

Misschien datum eerder bekend maken?
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het midden van het land wel té centraal :+

Alles wat op heel mf betrekking heeft wordt in Utrecht gehouden. Zo is het voor sommige mensen altijd ver weg. En voor anderen altijd om de hoek.

Dus die 2e categorie heeft al genoeg te doen met overige MF-activiteiten en de tweede groep heeft het nogal lastig als er geen overnachtingsmogelijkheid is. Motor is voor mij dan al geen optie over die afstand.
 
Ik denk dat de grootste drempel is dat mensen 'vrees' hebben om in het echte leven kennis van elkaar te nemen. Achter je nickname is het voor de meeste mensen lekker anoniem, hooguit in het smoelenboek een keer een foto. En een toertocht? Ach, dat half uurtje een bak koffie met vreemde mensen aan tafel overleef je wel. Maar een hele avond + feesten + slapen + ontbijt met voornamelijk vreemde mensen is toch andere koek.

Is maar een hersenspinsel ;)


De keertje terug was het anders rete druk. Nee 300+ man moet je bij HL niet binnen willen hebben, daar is de tent m.i. net ff te klein voor, zelfs na de nieuwbouw.
Maar goed, als niemand van de organisatie langs de buurman wil gaan, dan houdt het inderdaad op.
 
Misschien is het midden van het land wel té centraal :+

Alles wat op heel mf betrekking heeft wordt in Utrecht gehouden. Zo is het voor sommige mensen altijd ver weg. En voor anderen altijd om de hoek.

Dus die 2e categorie heeft al genoeg te doen met overige MF-activiteiten en de tweede groep heeft het nogal lastig als er geen overnachtingsmogelijkheid is. Motor is voor mij dan al geen optie over die afstand.


Je zou kunnen overwegen om te gaan verhuizen...........................................................
 
Kamperen met MF? dat lijkt me pas gezellig :} *D
Ook dat kan:
* de MF Megatour
(dit jaar het 1e lustrum, maar ik geloof dat daar nog geen topic voor is)

of

* het MF motorweekend
(dit jaar naar de Vogezen (niet kamperen, maar wel 4 dagen sturen)
 
Laatst bewerkt:
De keertje terug was het anders rete druk. Nee 300+ man moet je bij HL niet binnen willen hebben, daar is de tent m.i. net ff te klein voor, zelfs na de nieuwbouw.
Maar goed, als niemand van de organisatie langs de buurman wil gaan, dan houdt het inderdaad op.

Zal met willen niets te maken hebben. En langs gaan... weet niet waar de modjes allemaal wonen maar misschien ook niet om de hoek.
 
De keertje terug was het anders rete druk. Nee 300+ man moet je bij HL niet binnen willen hebben, daar is de tent m.i. net ff te klein voor, zelfs na de nieuwbouw.
Maar goed, als niemand van de organisatie langs de buurman wil gaan, dan houdt het inderdaad op.
Als niemand wil? We proberen als crew een feestje te regelen voor MF en helaas is vanwege een verbouwing overnachten dit keer niet mogelijk. Is het dan gek dat we geen zin hebben om op zoek te gaan naar overnachtingsplaatsen in de buurt, de buren op te moeten snorren om dat te gaan vragen etc. :?


Kom, dit is geen excuus.
Het zit je echt hoog he, je blijft er op terugkomen... Als je het echt zo graag wilde: waarom heb je de crew dan geen mailtje gestuurd dat, als wij geen tijd/zin hadden, jij het wel uit wilde zoeken en na wilde vragen?
 
Laatst bewerkt:
Als niemand wil? We proberen als crew een feestje te regelen voor MF en helaas is vanwege een verbouwing overnachten dit keer niet mogelijk. Is het dan gek dat we geen zin hebben om op zoek te gaan naar overnachtingsplaatsen in de buurt, de buren op te moeten snorren om dat te gaan vragen etc. :?Het zit je echt hoog he, je blijft er op terugkomen... Als je het echt zo graag wilde: waarom heb je de crew dan geen mailtje gestuurd dat, als wij geen tijd/zin hadden, jij het wel uit wilde zoeken en na wilde vragen?

:^

In je profiel staat dat je uit IJsselstein komt??? Lijkt me dan een kleine moeite om aan te bieden dit te willen doen ipv nu de crew beschuldigen dat ze er niet voldoende aan gedaan hebben?
 
iets organiseren valt niet mee :N

het is nooit goed en nu is er wat en dan nog mekkeren :X

de mensen die het beter weten.....neem het uit de handen van de crew en organiseer wat leuks en doe gelijk wat extra's voor de crew die dit fantastische forum draaiend houden *O*

jammer van het feest -O-

maar ik weet zeker dat jullie gemotiveerd genoeg zijn om dit weer snel te vergeten,

keep up the good work :W
 
Laatst bewerkt:
vroeger was het MF leven zo simpel: dr was een feestje (bij de Highlands) geen gel*l, je ging gewoon....klaar, wat zullen we nou krijgen :P :+
 
vroeger was het MF leven zo simpel: dr was een feestje (bij de Highlands) geen gel*l, je ging gewoon....klaar, wat zullen we nou krijgen :P :+

:^

Begint knap groot te worden en zoals al gezegd werd vaker streek feestjes. En ik moet zeggen dat ik vroegah het altijd erg leuk vond om dus feestjes te bezoeken van andere groepen... ach ja vrijgezel, motor en geld zat dus daar ging ie weer naar Den Haag voor een feestje oid :P
 
dan regel je het toch zelf 'even' :}

huppakee, jij bent dus de organisator van het volgende MF-feestje? :) :9


Ik ben geen Crew en ik ben geen Mod.............en nee ik organiseer ook geen MF-feestjes.
Ik geef alleen aan waar mogelijkerwijs een plek gevonden kan worden om tentjes neer te zetten. Voor mij (en niet alleen voor mij) is dat niet nodig, ik kan te voet komen. Maar is het niet duidelijk dat veel mensen hier die wel willen komen maar alleen als er geslapen kan worden, dat je dan als organisator de (kleine) moeite kunt nemen om 'even' langs te gaan. HL kent z'n buurman, dus die weten zo waar en bij wie ze moeten zijn.
2 telefoontjes en het kan geregeld zijn. Of zie ik dit nu verkeerd?
Nou niet mij gaan lopen afzeiken maar de crew aansporen om het te gaan regelen, voor het eerst volgende feestje [hebben ze ff de tijd].
 
Ik ben geen Crew en ik ben geen Mod.............en nee ik organiseer ook geen MF-feestjes.
Ik geef alleen aan waar mogelijkerwijs een plek gevonden kan worden om tentjes neer te zetten. Voor mij (en niet alleen voor mij) is dat niet nodig, ik kan te voet komen. Maar is het niet duidelijk dat veel mensen hier die wel willen komen maar alleen als er geslapen kan worden, dat je dan als organisator de (kleine) moeite kunt nemen om 'even' langs te gaan. HL kent z'n buurman, dus die weten zo waar en bij wie ze moeten zijn.
2 telefoontjes en het kan geregeld zijn. Of zie ik dit nu verkeerd?
Nou niet mij gaan lopen afzeiken maar de crew aansporen om het te gaan regelen, voor het eerst volgende feestje [hebben ze ff de tijd].
De beste stuurlui staan aan wal.
 
Ik zal straks een paar foto's uploaden van de verbouwing. Inderdaad er is geen 4-kante centimeter vrij voor een tent of tentjes.
Ook bij de buurman (die met de speedboten naast z'n huisje) is alles vol.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan