Honda VFR 750 F 1995

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Te koop: Honda VFR 750 F uit 1995

Km stand bijna 74.000 km
MRA vario touringscreen (originele aanwezig)
Stalen remleidingen voor en achter
Dynojet set met K&N filter
Dynorun vermogensuitdraai aanwezig
Corbin zadel (Gunfighter & Lady) Originele zadel aanwezig
Micron raceuitlaat met super geluidje! Orinele uitlaat aanwezig
Nieuwe DID gouden kettingset en tandwielen (67.000 km)
Nieuwe BT021 achterband (68.000 km)
Voorband BT014 is nog prima
Afdekkapje buddyseat aanwezig
Ik heb een montagebeugel laten plaatsen, zodat mijn Garmin Zumo navigatiesysteem erop kan, mooi in het midden op het stuur. Elektra is aangesloten.
Technoflex voorveren en olie (nog niet gemonteerd)
De motor heeft altijd netjes onderhoud gehad en ik heb vanaf 1995 de complete onderhoudshistorie op papier. Zelfs de originele folder uit 1995 is aanwezig!


Ik ga overstappen naar een Kawasaki ER6, omdat mijn armen een beetje te kort zijn en ik op de VFR erg veel last van mijn schouder en nek krijg. Ik wil de VFR wel inruilen, maar wellicht is er hier nog iemand geinteresseerd?

De vraagprijs bedraagt € 3000,- € 2750. Spotprijs voor deze schitterende machine!



full
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog dat je hem net had gekocht en dat ie voor een beurt bij MadRacing stond. Hij zag er toen als nieuw uit!
Mijn vriendin had precies dezelfde. Ook zij heeft hem verkocht omdat ie eigenlijk net even te groot was en ze er daardoor niet lekker op reed.
Zij heeft nu een Fazer gekocht.
Goede keus om een andere te kopen! Je zal ws veel lekkerder rijden.
 
Dankjulliewel! :) Het gaat me ook vreselijk aan mijn hart hoor. Ik heb die pijn in mijn schouder al heel lang en telkens vind ik dat het rijplezier wel opweegt tegen een beetje pijn, maar het wordt steeds minder leuk.

@ Jonne: ja, hij ziet er nog steeds als nieuw uit. Onvoorstelbaar dat deze fiets al 14 jaar oud is.

Ik heb op de Suzuki Gladius gereden en vandaag op de nieuwe Kawasaki Er-6N en ik wist niet wat me overkwam! Super wendbare motoren en ik heb veel meer het gevoel dat ik ze de baas ben. Ik ben zelf niet zo groot en zwaar en de VFR is voor het mooie inderdaad net even een maatje te groot voor me.
 
Weekend schopje. :o Zojuist een 2009 Kawasaki ER-6N met ABS gekocht in de kleur Pearl Stardust White. *O* Wel jammer dat ik nu definitief van mijn mooie VFR moet scheiden ;(
 
Schop! Nog slechts 13 dagen te koop bij mij. Daarna staat hij bij een motorzaak voor een hogere prijs. Mijn prijs is een vraagprijs, dus bespreekbaar. :)
 
Super fiets voor een super prijs,

Rij zelf een RC 36 I model en die bevalt prima.
Mooi model en betrouwbare fietsen die makkelijk 100.000 + op de klok zetten

(Kick)
 
Ik heb nu een bod van € 2500 op marktplaats gekregen. Nog iets erbij en deze schitterende motorfiets is voor jou!
 
Ik heb hem nog één weekje kunnen houden. Volgende week ga ik mijn nieuwe motor halen en dan lever ik de VFR in. Intussen hebben we de montagebeugel voor het navigatiesysteem eraf gehaald, evenals het Corbin zadel. Deze spullen ga ik evt. los verkopen. De absolute bodemprijs, zonder zadel en navigatiebeugel is € 2500,- Ik zal zo eens kijken of ik nog even een nieuwe foto kan maken.
 
Ik heb wel interesse in de navigatie beugel. Kan je hier een foto van maken en voor welke navigaties is hij geschikt? En wat wil je ervoor hebben?
 
Ik heb wel interesse in de navigatie beugel. Kan je hier een foto van maken en voor welke navigaties is hij geschikt? En wat wil je ervoor hebben?


Op deze foto zit er een Garmin cradle op voor de Garmin Zumo. Je schroeft de beugel op je balhoofd en dan kun je de cradle voor de Garmin er zo opzetten. Ikzelf had vanaf de cradle nog een draad lopen naar de accu toe, zodat ik genoeg stroom kreeg.
Op je balhoofd zit een schroefdopje, wat je heel eenvoudig kunt verwijderen. In het 'gat' stop je die beugel en met een imbussleuteltje draai je hem vast. daarop zet je dus vervolgens de houder voor je navigatiesysteem. Zit hij mooi in het midden, niet voor je instrumenten en beter zichtbaar dan wanneer je hem rechter op zet, op die standaard meegeleverde beugel. Ik wil er graag € 50 euro voor hebben, excl. verzendkosten van € 6.50.
full
 
Wat? De motor of de beugel? De beugel is inmiddels onderweg naar zijn nieuwe eigenaar. Nu de motor nog O-) Zaterdag gaat hij écht weg.
 
Hey Lady M.... Jammer om te horen dat de V4 het veld moet gaan ruimen. Wellicht dat de LSL superbike stuur/kroonplaat een betere positie voor je had kunnen zijn voor je rugklachten.. Ik nijg er zelf, vanwege recente rugklachten, om deze aanpassing te doen op mijn viffert. In ieder geval veel sterkte met de klachten en veel plezier met de andere fiets....

Raymond
 
Hey Lady M.... Jammer om te horen dat de V4 het veld moet gaan ruimen. Wellicht dat de LSL superbike stuur/kroonplaat een betere positie voor je had kunnen zijn voor je rugklachten.. Ik nijg er zelf, vanwege recente rugklachten, om deze aanpassing te doen op mijn viffert. In ieder geval veel sterkte met de klachten en veel plezier met de andere fiets....

Raymond

Nu ik op zo'n superwendbare naked heb gereden, merk ik pas hoe zwaar mijn VFR eigenlijk is. Het is dus niet alleen de zit die me pijn in mijn nek/schouder bezorgt. Vooral binnen de bebouwde kom en op weggetjes waar je niet zo hard kan/mag, is het echt afzien met de VFR. Op de snelweg en andere grotere wegen gaat hij als de brandweer en dan heb ik weinig last. Ook het manouvreren met de motor als hij ergnes geparkeerd moet worden is soms lastig, omdat hij nu eenmaal groot en zwaar is. Voor mij, in ieder geval. Het gaat me vreselijk aan mijn hart, maar ik wil wel lol blijven houden in het rijden. Deze motorfiets is gewoon voor een flinke kerel of stevig wijf vrouwspersoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan