Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf nu heet ik Elbow Phoen..

Helaas ben ik net onderuit gegaan in een bocht.. gelukkig zelf niets. Foto's volgen.
Luitjes die mee waren. Ik rij NOOIT meer voor :D :D enne bedankt voor de support!!
;(

Gelukkig ben je zelf in orde... Uithuilen en opnieuw beginnen :Y
 
Vanaf nu heet ik Elbow Phoen..

Helaas ben ik net onderuit gegaan in een bocht.. gelukkig zelf niets. Foto's volgen.
Luitjes die mee waren. Ik rij NOOIT meer voor :D :D enne bedankt voor de support!!


:o :o Jeetje wat klote zeg!!
Je fietsie..... '(
Gelukkig ben je zelf in orde!
 
Laatst bewerkt:
Heb net even wat beter gekeken... en kom toch wel wat stenen tegen op gekke plekken. Ik heb steeds meer het idee dat het HEEEEEL vreemd is op het moment dat ik ging. Op het insturen van de bocht.. t zal toch niet dat me achterwiel toch geblokkeerd heeft??
 
Heb net even wat beter gekeken... en kom toch wel wat stenen tegen op gekke plekken. Ik heb steeds meer het idee dat het HEEEEEL vreemd is op het moment dat ik ging. Op het insturen van de bocht.. t zal toch niet dat me achterwiel toch geblokkeerd heeft??

Gebruik je je achterrem veel dan?
 
:^ -O-
Sterkte met oplappen.
nog iets geraakt met het gaan liggen of alleen plastic werk+hendeltje kapot?


Nee niets geraakt... langs de paaltjes het gras ingegleden nadat het asfalt al het schaafwerk had gedaan heeft het gras de rest gesloopt... onder de kuipen is helaas nog wel meer te zien
 
Rene is nu bezig 350mb aan foto's (niet verkleind dus) te downloaden... :X
 
:o Goffer zonde! ;( -O-

Ben geschrokken, maar gelukkig heb je niets. Je rug wel in gaten houden.

Pfff, 1e beurt moet nog komen voor je R6.

Ook heb ik hoop vuil gezien op de wegen, zowel gisteren als vandaag. Dus rustig aan gereden.

Vandaag samen met Marc heerlijk gereden *O* We waren net weggereden na de fotosessie kwamen we KTM X-Bow tegen op Lekdijk. :} Net te laat om bij onze fotosessie toe te voegen. _O- Die 4 wielige KTM is net zo wit als mijn SM-R :9~
full
 
Vandaag samen met Marc heerlijk gereden *O* We waren net weggereden na de fotosessie kwamen we KTM X-Bow tegen op Lekdijk. :} Net te laat om bij onze fotosessie toe te voegen. _O- Die 4 wielige KTM is net zo wit als mijn SM-R :9~ [afbeelding]

Ziet er goed uit *O*
Om het plaatje compleet te maken dan:
full
 
Nee niets geraakt... langs de paaltjes het gras ingegleden nadat het asfalt al het schaafwerk had gedaan heeft het gras de rest gesloopt... onder de kuipen is helaas nog wel meer te zien

Dat bord met de naam van de dijk had niet meegegeven nee -O-
Al met al (hoe lullig het ook klinkt) mag je nog in je handjes knijpen dat je zelf helemaal tip top ok bent :)
 
'In de buurt van' of 'betrokken bij' zijn 2 verschillende dingen :P

Meh, relatief gezien valt dat ook nog wel mee O-)
Was wel even een schrikmoment.... ik reed er vlak achter.... en keek iets te lang naar Rene en waar ik niet heen wou... :X
Toen kwam common sense erbij en bocht afgemaakt.
 
:o Goffer zonde! ;( -O-

Ben geschrokken, maar gelukkig heb je niets. Je rug wel in gaten houden.

Pfff, 1e beurt moet nog komen voor je R6.

Ook heb ik hoop vuil gezien op de wegen, zowel gisteren als vandaag. Dus rustig aan gereden.

Vandaag samen met Marc heerlijk gereden *O* We waren net weggereden na de fotosessie kwamen we KTM X-Bow tegen op Lekdijk. :} Net te laat om bij onze fotosessie toe te voegen. _O- Die 4 wielige KTM is net zo wit als mijn SM-R :9~ [afbeelding]

Mooie fiets hoor Erwin!
 
Meh, relatief gezien valt dat ook nog wel mee O-)
Was wel even een schrikmoment.... ik reed er vlak achter.... en keek iets te lang naar Rene en waar ik niet heen wou... :X
Toen kwam common sense erbij en bocht afgemaakt.

Ja dat zijn linke momenten :Y

Hmzzz, te lang met zoeken van Google, witte is dun gezaaid _O-

Haha was voor mij wat makkelijker, stond op mijn pc. Vorige week gemaakt *D
 
Vanaf nu heet ik Elbow Phoen..

Helaas ben ik net onderuit gegaan in een bocht.. gelukkig zelf niets. Foto's volgen.
Luitjes die mee waren. Ik rij NOOIT meer voor :D :D enne bedankt voor de support!!
Damn, klote om te zien die foto's kerel.
:N waardeloos!


Gelukkig ben je zelf okay.
 
@Michel: Had jij motozoom gebeld of gewoon 2 maten backprotector besteld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan