Wieke Tingels Koffiemeeting - Haspengouwritje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske_

MF veteraan
14 okt 2007
8.354
107
Sint Huibrechts Hern (B)
Tis al weer een tijdje geleden dat er nog eens een koffiemeeting van de Wieke Tingels was.
Dus dacht ik, laat ik er eens eentje geven met een ritje door Haspengouw. Deze periode beginnen de fruitplantages in bloei te komen.

Waar?

In Haspengouw dus.
Afspreekpunt 9 kansen op 10 aan het Q8-tankstation aan afrit 31 van de E313 (Hoeselt/Bilzen aan het verkeerslicht rechts) Hier zal ik jullie dan opwachten.

GPS: Bilzersteenweg, Hoeselt

Google Maps

Wanneer?

Afhankelijk van het weer denk ik:
1. Zondag 26-april
OF bij slecht weer optie 2:
2. Zondag 03-mei

Meer info?
Ritje moet ik nog effe uitstippelen. (Met Vke) Ofwel richting Borgloon-SintTruiden-Heers-Wellen, met veel plantages. Ofwel richting Riemst-Tongeren-Eben-Emael met wat kastelen en Historische gebouwen.

Uur van afspreken daar?
Tegen 12u30 aan de Q8, zodat we rond 13u aan de rit kunnen beginnen.

Wie?
- Joske [Zonder zal nie simpel zijn]
- Mexion [Met nen echte brommer]
- Sheldon [Voor de koffie met moto]
- 2peekaake [ *O* ]
- Tony [Om het aantal Honda's op aanvaardbaar niveau te houden]
- Sethje [Had niks te doen op 26 april]
- Vke [Met bruce]
- Boze Kim [Met zijn Italiaanse]
- Lem [We zullen hem daarna terug opsluiten]
- K4Jos [Als de bandenboer zijn werk gedaan heeft] "ovb"
- bart750 [Zonder problemen]
- courage_74 [Bij mooi weer]
- Rotaxmax [VFR-power]
- supathaifly [VFR-VTEC 2]
- de rekker [Met zijn vrouw aan het elastiekske]

Als het de 26ste slecht weer is:
- Ska-man
- Wieke Tingel Bartje
- Polymorph

Eet mee?
Na de rit gaan we in Taverne De Tommen in Sint-Huibrechts-Hern een maaltijd verorberen. Aanrader zijn de Ribbekes en de Lasagne. Graag uw naam doorgeven zodat ik een tafel kan reserveren. *O*

- Joske
- Sheldon
- Tony
- Vke :Y
- 2peekaake
- K4Jos
- Lem
- Rotaxmax
- supathaifly
- Mexion
- Boze Kim
- de rekker
- mevrouw de rekker

Extraatje

De koffie op de terrasjestussenstop is op mijn kosten. :X
 
Laatst bewerkt:
ikke ook :Y
er moet toch 1 echte motor bij zijn eh ;)

maar alleen de 26april, 3 mei zit ik op een comunie feestje
maar zet me toch maar op ovb ik laat dan nog iets weten op voorhand
 
Laatst bewerkt:
als de koffie goed is, zal ik er ook zeker zijn.....
neem aan dat het eind april wordt..... dan kan ik zeker :Y
Zal dan ook maar met de moto komen als iedereen dat doet zekers :+
 
Tot mijn grote spijt moet ik passen op 26 april, communiefeest oudste zoon.
Ik hoop dus een beetje op optie 2 :) (alhoewel slecht weer op ons c-feest is ook maar niks)
 
Ik ga er zeker niet bij zijn.

Vorig jaar eens gedaan,veel te druk,fietsers en wandelaars,zeker als je op een weekend dag gaat.

Een ganse dag betonplaatjes rijden is net iets teveel voor mijn Duc en rug.

Voor diegene die toch willen gaan,het is fantastisch mooi en zeker als je onder leiding van een local kunt gaan,die kennen de plekjes waar je anders nooit komt.
 
Ik ga er zeker niet bij zijn.

Vorig jaar eens gedaan,veel te druk,fietsers en wandelaars,zeker als je op een weekend dag gaat.

Een ganse dag betonplaatjes rijden is net iets teveel voor mijn Duc en rug.

Voor diegene die toch willen gaan,het is fantastisch mooi en zeker als je onder leiding van een local kunt gaan,die kennen de plekjes waar je anders nooit komt.
Slalommen *O* *O* *O*
 
Tot mijn grote spijt moet ik passen op 26 april, communiefeest oudste zoon.
Ik hoop dus een beetje op optie 2 :) (alhoewel slecht weer op ons c-feest is ook maar niks)
Hier moet ik me bij aansluiten hopelijk goed weer op 26 apr voor communie maar hoop toch ook op 3 mei. Als het tempo niet overdreven hoog ligt, lees dat we ook iets van de omgeving zien, en ik kom met duozit. Zou graag dan ook motorremorque gebruiken voor die dag, want de mijne zal nog niet klaar zijn; Sheldon als je zin hebt kan je motor misschien mee op de remorque, ....
Ik hoor het wel
 
Zet me er maar bij Joske *O* *O* Ik wil je graag helpen met de roadbook, maar ik rijd zelf altijd op goed geluk :$ 26 april 1e keus, maar 3 mei kan ook :Y
 
Hier moet ik me bij aansluiten hopelijk goed weer op 26 apr voor communie maar hoop toch ook op 3 mei. Als het tempo niet overdreven hoog ligt, lees dat we ook iets van de omgeving zien, en ik kom met duozit. Zou graag dan ook motorremorque gebruiken voor die dag, want de mijne zal nog niet klaar zijn; Sheldon als je zin hebt kan je motor misschien mee op de remorque, ....
Ik hoor het wel
bedoel dus heeft er iemand een remorque te leen ?
 
weet dat ze (een half jaar geleden) bij de Shell op de Natiënlaan in Knokke remorks verhuurden voor moto's.
Of ze dat nu nog doen weet ik niet???
Maar deze jongen rijdt wel die paar honderd km :Y
Bij een tussenstop in Antwerpen kan altijd lekkere koffie worden voorzien :Y :Y :Y
 
Hier moet ik me bij aansluiten hopelijk goed weer op 26 apr voor communie maar hoop toch ook op 3 mei. Als het tempo niet overdreven hoog ligt, lees dat we ook iets van de omgeving zien, en ik kom met duozit. Zou graag dan ook motorremorque gebruiken voor die dag, want de mijne zal nog niet klaar zijn; Sheldon als je zin hebt kan je motor misschien mee op de remorque, ....
Ik hoor het wel

Tempo zal niet overdreven hoog liggen. Ik ben niet de man die overal ligt de laagvliegen. :N

Vke: Als we dan met 2 op goed geluk rijden, en begeleid zijn van de gids haspengouw zal het wel goedkomen. *O*
 
Ik zal er niet bij zijn. Ik moet de 26ste mijne stok bovenhalen in Merksem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan