VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Welkom in alweer het 4e VFR/RVF 400 topic! *O*

Hét topic voor de mensen die dol zijn op hun Vierhonderd cc VeeVier! :Y

Foto's van de trotse VFR en RVF eigenaren en eigenaressen:

4honderd *De oude wijze*

full

full


Caspar *De VFR-Project guru*

dsc00046em2.jpg


Djeepert *De gespotte*

09449f8e2aae4eb0d75203bb3afd2472


42634b185f94e92a7a0d798880ebf7cd


FrankDaTank *De tank*

PICT5813.jpg


PICT5782.jpg


gr@spol *De circuitblazende NS-er*

full


f_leukopdefotm_89ed35c.jpg


f_sessie31m_11f5915.jpg


*karin

full


Kachel84 *De pechvogel*

full


MicPec *De Tilburgse RVFer*

full


honda_28.jpg


NC35 Race *De V4-Koning*

full

full


full


Dé reden waarom hij V4-Koning is:

Dé RC30 :}
full


Dé RC45 :}
full


OmaFiets *De ‘rood-is-sneller’ VFR-er*

p1020519k.jpg


piets *De ‘shit, mijn kuipen gaan vliegen’ circuitblazer*

full


full


rubberduck33 *De ‘project Konica Minolta NC30’ held*
Zo was ie! :Y
full


Bijna af! O-)
full


Én af!! *O*
full


thai-mike *De Helmondse Thai*

DSCF0500_2.jpg


Wiim *De kudBelg*

kiss_smaller.jpg


Nickel89 *De Brabantse beunhaas*

502981718_6_HkQm.jpeg


HendrikPV40 *De Belg*

f_Afb026m_fa9f4b2.jpg


563619842_6_Js9E.jpeg


gassen *De heer R.P.M. & veul*

full


danzx6rr *meneer NC35 (en mevrouw NC30)*

img1527ntj.jpg


img1537.jpg


Barbarita *mevrouw 'elke-dag-de-NC24-mee' *

Moet onderhand eens een foto gaan regelen O-)

MaLuKuTeC

435930039_5_o8pk.jpeg


435930157_6_n-SA.jpeg


Veevier
DSCF4661.jpg

DSCF4664.jpg


Veevier heet niet voor niets Veevier, hij heeft namelijk nóg een (dubbel-zo-grote) V4! :Y

06AU8508.jpg


denzell *De Fokker die luchtvaarttechniek doet, voor de hand liggend ook!*

img6070d.jpg


RickThijssen *Rood-is-sneller-RVFer*

RVF400RR-1.jpg


Ere-leden

Vodkat
Ooit had 4Honderd een NC30, waarna deze overging op Vodkat, die haar op haar beurt weer overdroeg aan Wiim en zó blijft deze prachtige NC30 in ons midden.

full


Vriendje Wheelie
Heeft een CBR 400 RR NC23, maar had net zo lief een NC30 of een NC35 gehad. Sterker nog, de beste vent is voor een NC35 aan het sparen! :Y Die kunnen we dus binnenkort als officieel lid inluiden! *O*

DSC_0363.jpg


thefastmen
Rijdt NSR, maar zou net zo lief een VFR of RVF rijden. Overigens, zijn ene NSR is nagenoeg een RVF met een 2takt blokkie derin. :P

full


full


Overige foto's:

4honderd en Vodkat :+

full


Graspol en 4honderd

mini-RAassen032.jpg


De bende van ellende :P

p1020057.jpg


De bende van ellende ken ook posen, hoor :Y

p1010064.jpg


VFR/RVF-Filmpjes

– Gr@spol

- Classified


Links

http://vierhonderd.freeforums.org (400cc Forum)
400GreyBike
VFR/RVF400 Page
Duits VFR/RVF Forum


Het grote VFR/RVF400 topic Deel 1 > NC30Kerel
Het grote VFR/RVF400 topic Deel 2 > Vodkat
Het grote VFR/RVF 400 topic Deel 3 > Vodkat

400cc rijders zijn een gezellig kluppie bij mekaar, dus meeten we ook wel eens:
mf 400cc meeting 2009


Belangrijke berichten

Verwijderde leden
Freaky Cat, Cathje en TiepMiep zijn uit de fotolijst verwijderd, omdat geen van hen eigenlijk nog actief was hier. Mochten ze toch denken: ‘hmmm, misschien is het tijd voor een comback?’ PM, verse foto en je staat er zo weer bij ;) .

Andere foto
Voor de mensen die een andere of een nieuwe foto willen, ook daarvoor geldt: PM, foto en je staat er zo bij! :Y
 
Laatst bewerkt:
*O* Deeltje 4!!!

Foto gaat eraan komen, beloofd!

Edit: goed werk Nick, bedankt voor de moeite!
 
Laatst bewerkt:
Toppie zo!!!

Ik zal als ik op me andere computer zit ook nog wel ff een andere foto PMen van allebei de NSRs :W
 
Nice nick!! Deeltje 4 *O* Zal wel sneller gaan dan het afgelopen deeltje O-)

NC35RACE, zag je mijn vraagje naar meer info over die steun? Linkje ofzo naar de shop?
Roel is tot en met zondag op de ducatie clubraces, dus zal op zijn vroegst zondagaaf of maandag reageren :W

hallo hier een vraag ik kom er net achter dat mijn motor niet genoeg bij laad, hij geef 13v bij 6000 toeren volgens een monteur moet er een nieuwe dynamo of spannings regalaar in.
is hier iemand die daar ervaring mee heeft. mijn vfr is van 1990 en heeft 40000 km gelopen.
is dit zelf te vervangen en weet iemand deze onderdelen te koop
Hij moet 14,nogwat volt laden normaal gesproken....
De spanningsregelaar is makkelijk zelf te doen, is alleen een stekker aansluiten.
Dynamo heb je proffesioneel gereedschap voor nodig.
f_dyamo1m_a53291a.jpg

Nr 5 moet je met een luchtsleutel loshalen (in de meeste gevallen)
Nr 6 zit op een conische as, die moet je er met een speciale sleutel "afdrukken"
Nr 8 is dan hetgeen je zou moeten vervangen.... :W
 
Laatst bewerkt:
Goede avond mensen laat ik me ook eens voorstellen.. Ik ben Arie ook gek van vfr en rvf modellen :P
En ik ben zelf ook in bezit van een RVF400R(T) Ik heb al een tijdje stiekem zittem meeloeren op deze forum en topics en dacht "what the heck "ik meld me aan...
pfff dat wassem.... en fotowz ...ff wachten dames en heren
 
Vroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooar; de kudbelg vliegt voorbij! (moest ff zorgen dat ik 't zie dat hier gereageerd is)
 
Ik zal als ik op me andere computer zit ook nog wel ff een andere foto PMen van allebei de NSRs :W~[/quote]


thefastman stond je NSR of een NSr van je te koop ?
 
Niet meer. De MC21 heeft een tijdje tekoop gestaan maar aangezien mijn vriendin nou ook bezig is met der rbw doe ik em niet meer weg ;)
 
Oke das mooi .. Ik zou em bijna kopen die mc21 van je, maar ik zit er aan te denken om een mc28 als hebbedingetje erbij te willen. Ik vind die nsr'tje s ook wel de BOMB.
 
Goede avond mensen laat ik me ook eens voorstellen.. Ik ben Arie ook gek van vfr en rvf modellen :P
En ik ben zelf ook in bezit van een RVF400R(T) Ik heb al een tijdje stiekem zittem meeloeren op deze forum en topics en dacht "what the heck "ik meld me aan...
pfff dat wassem.... en fotowz ...ff wachten dames en heren

hee malukutec volgens mij ben ik jouw wel eens op de huyves van mijn vrouw tegengekomen toen ik een beetje aan het rondneuzen was.

toen had je dacht ik een rvf huyve site gemaakt.

dit is al even geleden hoor,ik kan er ook naast zitten.
 
[http://94.100.115.108/435900001-435950000/435930001-435930100/435930039_5_o8pk.jpeg (afbeelding)]
[http://94.100.114.168/435900001-435950000/435930101-435930200/435930157_6_n-SA.jpeg (afbeelding)]
:W
Je bent te goed voor deze wereld, Pol! :}

Overigens, wat vind je van je bij-titel O-)

@ Malukutec (wat een pokkenaam zeg, krijg er spontaan dixieleksie van :+ )

Nou nog een leuke bij-titel verzinnen he! :W
 
tnx kerel das beter gr@spol..........
Danzx6rr dat klopt ja ik heb ook een rvf hyves, maar daar doe ik momenteel eigenlijk weinig mee. Te druk met werken enzo.... :(
 
Ha, m'n foto is niet echt meer uptodate. Mn motor heeft inmiddels dezelfde tank en voorkant als die van Omafiets en de achterkant van een andere haha. Maar hij rijdt nu wel weer goed.

We hebben eindelijk het volgende deel gehaald! Nieuw deel + nieuwe zomer = veel 400 :] alstie niet gejat wordt althans

Ik stel voor dat we een polletje aanmaken:

1) Nick krijgt zn motor af én haalt zn RBW
2) Lukt 'm niet
3) Zijn fiets wordt de meeting-puzzel :+

Groeten! Karl
 
Ha, m'n foto is niet echt meer uptodate. Mn motor heeft inmiddels dezelfde tank en voorkant als die van Omafiets en de achterkant van een andere haha. Maar hij rijdt nu wel weer goed.

We hebben eindelijk het volgende deel gehaald! Nieuw deel + nieuwe zomer = veel 400 :] alstie niet gejat wordt althans

Ik stel voor dat we een polletje aanmaken:

1) Nick krijgt zn motor af én haalt zn RBW
2) Lukt 'm niet
3) Zijn fiets wordt de meeting-puzzel :+

Groeten! Karl
*Voelt zich op zijn ziel getrapt O-) *

Ik vrees het niet te gaan redden vóór de meet... :N

Vrees ook niet dat ik het uberhaupt voor mijn examens gebolwerkt krijg..

Ik ga een deal aan met mijn ma: zij wou wel mede sponsor zijn, nou dan laat ik het haar ook regelen :Y

Onder het mom van: jouw geld ga ik niet uitgeven enneh, dan kan ik me op mijn examens concentreren. Regel jij het maar, mam! :Y

En dan eerste les plannen de maandag na mijn laatste examen, zoveel mogelijk lessen... en dan als een gek dat examen halen en in de uren dat ik niet les de motor af maken en knallen! :Y

Wordt er namelijk stront ziek van... :r

Zat vanmiddag achter een groepje motorrijders (voor wie het interesseert: 2 GSXR's en een CBR) en aangezien ik mijn scootah net opnieuw afgesteld had, had ik wel het gevoel, dat zolang er bochten bleven komen, ik aardig bij kon blijven. Ging ook... en toen kwam er een recht stuk.... :/ :W

Ik wil ook zo hard!! :X
 
Niet te hard..

Kom ik vandaag voor t eerst sinds 2 weken weer s bij mn ouders thuis. Wat ligt er op de mat? Ah centraal justitie incasso-bureau te leeuwarden.
De dag dat ik mijn collector op ging halen bij Ron ben ik in de auto van mijn pa geflitst.. 6 km te hard.. 24 euro :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan