VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Als het net zo goed vertoefen word als in dit topic en het VTR topic dan denk ik dat ik me wel ga vermaken. *D

PS. Donnybrasco zet er wel even een ovbtje achter bij mij aub. Denk dat ik er wel bij ben maar moet even kijken of ik niks anders heb dan.
 
Laatst bewerkt:
ok dan nog een witte erbij. nou ja. ik ben er ook en nu twee volle dagen. hahah.
ik duim mee voor goed weer.

groeten
 
Als het net zo goed vertoefen word als in dit topic en het VTR topic dan denk ik dat ik me wel ga vermaken. *D

PS. Donnybrasco zet er wel even een ovbtje achter bij mij aub. Denk dat ik er wel bij ben maar moet even kijken of ik niks anders heb dan.




Done ;)
 
Misschien plus nog een :]
T is alleen een behoorlijke onderneming vanuit het noorden. Moet ook nog even met de roosteraar gaan praten... :)
Zijn er ook mensen die bijrijders meenemen?
 
Als het net zo goed vertoefen word als in dit topic en het VTR topic dan denk ik dat ik me wel ga vermaken. *D

PS. Donnybrasco zet er wel even een ovbtje achter bij mij aub. Denk dat ik er wel bij ben maar moet even kijken of ik niks anders heb dan.

niet zo piepen, gewoon komen man :D

Is echt super gezellig en er wordt best netjes gereden.

Ook 's avonds is het echt lachen. Dan passeert pas echt de meest banale shit de revue :+
 
hahah daarom dat wil ik ook wel eens mee maken. heb toen alleen gehoord van de vriendinnen van de prof hahaha.
 
En die marokaan met dat foute buideltasje die me wou villen _O-
brazilie_indiaan_met_buideltas.jpg


Die nutte had er i.i.g. wel zin in :Y

FatLady.jpg
 
Laatst bewerkt:
Net, speciaal voor de meeting, een trekhaak met toebehoren laten monteren op de auto *O*
Was een (erg) duur grapje, maar moet er wat voor over hebben ;)
 
Gaan er nog heren uit het westen(omgeving schiphol)op zaterdag naar de meeting......
 
net weer even de filmpjes gekeken van afgelopen meeting en die van meeting 2006.

dit jaar zijn het er ook wer wat meer dacht ik zo. dus echt wel lachen. nu hopen dat mijn sp weer vlug klaar is. dan kan ik weer rijden. want ja mijn bochtenwerk is niet alles, rijd te veel snelweg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan