Triumph Speed Triple-topic - Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pina Uram

MF veteraan
5 feb 2004
11.028
3
Lisse
......en in vervolg op part 6........hier part 7 over de
Triumph Speed Triple
!!!
:]


full





Vorige topics:
Triumph Speed Triple-topic - Part 6
Triumph Speed Triple Topic - part 5
Triumph Speed Triple topic - part 4
Triumph Speed Triple-topic - part 3
Triumph Speed Triple/Speed Four-topic - part 2
't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic


Andere oudere Speed Triple-topics:
Witte Triumph Speed Triple 2006
triumph speed triple
Triumph speed triple model 2002-2004
2005 Speed Triple
2005 Speedtriple
speedtriple...ben verliefd


Enne, mocht er iemand toegevoegd willen worden op de Google-map met Speed Trippelaars, dan effies een mailtje naar Belgian Triple (ons allen welbekend alhier), aangezien ik hier het linkje niet mag geven! :+
 
Laatst bewerkt:
@ mds2, stuur me ff een email op roelelgersma@hotmail.com, kan ik je de prijs ff doorgeven en wat voor extra's er op/bij zitten!
 
*O*

Deel 7 alweer.


Wordt die rit van as zondag weer zo'n rit als de laatste keer met jullie. (Na twee kruispunten de helft kwijt, en mijn vriendin die de rest komt brengen _O- )



full
 
gaat ook snel zeg zo'n deel 6.
kan ik wel weer ff m'n wasresultaat van vandaag showen.
wellicht tot zondag (bij mooi weer :} )
full
 
*O*

Deel 7 alweer.


Wordt die rit van as zondag weer zo'n rit als de laatste keer met jullie. (Na twee kruispunten de helft kwijt, en mijn vriendin die de rest komt brengen _O- )



[afbeelding]
Hoi Ron :W , nee joh, met zo'n grote groep als dit gedragen we ons als engeltjes! O-)
gaat ook snel zeg zo'n deel 6.
kan ik wel weer ff m'n wasresultaat van vandaag showen.
wellicht tot zondag (bij mooi weer :} )[afbeelding]
Euh, ongeacht of 't mooi weer is of niet.......als het droog is verwachten we je daar! *D
Pina,mag ik in dit topic ook weer meelezen ???
Jij wel vriend!!
full


eindelijk een keer op de eerste pagina met foto *O* *O* *O*

[http://i428.photobucket.com/albums/qq1/tripledude/uitlaat3.jpg (afbeelding)]
Dat is slechts weinigen gegund! :+
st3 rit start 09.30 uur



_O-

[afbeelding]
Leuk dat je er even was Ron! :X


:+
Nieuw deeltje. *O* *O*


[https://www.motor-forum.nl/media/5/full (afbeelding)]

[afbeelding]
Wat zal jij lang doen met een voorbandje!!! *O*
Euhh, 'aussi' :? , ...Australië?? O-)
waarschijnlijk zit-ie gewoon met een laptopje op 't toilet! _O-
En maar posen iedereen!

Nu mijn beurt...

Noem het maar 'the best of both worlds'...

[afbeelding]
[jaloersmodus aan]Patser! :( [/jaloersmodus uit].........wel een erg gaaf duo! :}
yes! Ook op pagina 1. ff posen.
Dan hoort er natuurlijk wel een piccie bij! :Y
 
Yipla mannen,

'k Bracht zojuist m'n S3 binnen voor onderhoud en vertelde dat de vork tijdens het remmen begint te trillen en de remmen sponzig aanvoelen.

de dealer wist me te vertellen dat de remschijven waarschijnlijk scheef getrokken zijn ... (en dat met slechts 10.000km op de teller !!)
Blijkt echter dat ze er nogal hebben moeten vervangen, onder garantie weliswaar.
Hij beloofde, indien het nodig zou blijken, dit ook voor mij nog onder de garantie te laten vallen.

Iemand kennis van ? Ervaring mee ?
 
Yipla mannen,

'k Bracht zojuist m'n S3 binnen voor onderhoud en vertelde dat de vork tijdens het remmen begint te trillen en de remmen sponzig aanvoelen.

de dealer wist me te vertellen dat de remschijven waarschijnlijk scheef getrokken zijn ... (en dat met slechts 10.000km op de teller !!)
Blijkt echter dat ze er nogal hebben moeten vervangen, onder garantie weliswaar.
Hij beloofde, indien het nodig zou blijken, dit ook voor mij nog onder de garantie te laten vallen.

Iemand kennis van ? Ervaring mee ?
Nou, dit is echt de eerste keer dat ik daar van hoor!? :? .......als dit regelmatig voor zou komen dan had ik dat allang een keer van mijn dealer gehoord moeten hebben! :/


Erg vreemd, maar goed, als 't een garantiegeval is maakt 't verder niet uit, maar toch verbaasd 't me! :Y
 
gewoon doen joh, der zijn toch meer zetters als driepinters, dus wat gaan ze ertegen doen :+

heb ze de 1e pagina gegunt zonder te plagen.

misschien zondag even in breda gaan kijken :?
Aantallen zeggen niet zo veel, kwaliteit des te meer! :Y :Y :Y

Bedankt dat je niet geplaagd hebt Ad, dus mocht je zondag naar Breda komen dan heb je een vriendelijke glimlach van me te goed! *D
 
1502897.jpg


Ik ook maar een mooi fototje plaatsen voor dit nieuwe deel van de meest brute motorfiets ooit gemaakt. Dat wij er nog maar lang van mogen genieten en veel veilige kilometers mogen maken.
*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan