versnellingsbak revisie

waldrocker

Die hard MF'er
19 mei 2005
446
0
Bergum
Hallo heren/dames,

Ik heb een vraagje aan u. Ik heb tot mijn verdriet te horen gekregen dat mijn versnellingsbak van mijn kawasaki vn1500 classic uit 1995 is overleden. Nou moet de bak gereviseerd worden en kwam de motorzaak waar ik hem weg had tot een prijs van 2300 euro. Is dit een redelijke prijs of moet ik de hoofdprijs betalen voor deze ingreep. ik hoor gaarne van u.
 
wat doet je versnellingsbak dan?
bak repareren bij een VN1500 is flink wat werk, blok eruit en om bij de bak te komen moeten ook de cilinders eraf, omdat het blok verticaal gesplitst moet worden.
 
Hallo heren/dames,

Ik heb een vraagje aan u. Ik heb tot mijn verdriet te horen gekregen dat mijn versnellingsbak van mijn kawasaki vn1500 classic uit 1995 is overleden. Nou moet de bak gereviseerd worden en kwam de motorzaak waar ik hem weg had tot een prijs van 2300 euro. Is dit een redelijke prijs of moet ik de hoofdprijs betalen voor deze ingreep. ik hoor gaarne van u.

dat is geen redelijke of hoofdprijs, maar gewoon een normale prijs. Je kunt ook even rondkijken voor een onafhankelijke monteur, maar dan loop je weer risico qua kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan