Wie weet er een SuperMagna met forward controls?

Bassow

MF veteraan
28 jan 2009
1.404
0
Utrecht
Zoals elders al een paar keer ter sprake kwam, ben ik eindeloos op zoek geweest naar een bike waar ik vrolijk van word. En elke keer kom ik weer terug op die maffe SuperMagna. Alleen is de normale zit voor mij gewoon te verkrampt: ik moet echt de forward controls hebben. Maar laat er nou echt helemaal nergens nog een SuperMagna met forward controls te vinden zijn (iig binnen mijn budget van max EUR 2.500).

Daarom mijn vraag aan jullie: wie kent er iemand die iemand kent die een SuperMagna met forward controls wil gaan verkopen? Of misschien een dealer die er een heeft staan (bij voorkeur niet te ver van Utrecht vandaan)? Eentje waar ik iig dit seizoen nog gewoon zonder zorgen mee kan rijden. Zit er wel een beurt/banden etc aan te komen, dan moet dat ook uit die EUR 2.500 komen (vandaar dat ik die controls niet los kan kopen).

Degene met de gouden tip krijgt van mij een fles goeie single malt :)
 
en een supermagna standaard kopen en zelf forwardcontrol er bij kopen en monteren ....kan toch ook
 
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-honda/246924471-tekoop-supermagna.html?return=eJwljFEKgzAQRO8i6KdJKm0lIsXeZNG0CSZxyUZaWnr3bvBn581jWNBKf52WA2l17nVFBtJsB5szaiHWDU1sA6Q1owfI1EYvjkmLFm9vP6pmoTFvdTepurt7PtPl2jMujrGozPlxyEiPhQ6JRUqGwH6KezDJzVzXF1fa0aQAzwhsNip%2FTg3iPspq%2BP0BnSc3jA%3D%3D&df=1&fta=eNo1UUFywyAM%2FAuHnAEjY8TkC%2F2CRwY59dRJPMZOmGby98qd9sIiodVKC2GHryKH2te5f9BcVCzoLao6n80pl%2FN2RxPzhHHe8HtaYhlzkcyyoY7XBW%2F7ldcpxa8nln3h9UqXG8V7mdCelmU%2F66OfQ7XQhVWchFmwQTXlXyFrABWn3ITkKg%2BhSw0L%2BuQGXzl1TdZQ2fnWeltTaP3QjpJ30II9sNGQpJ4Ca10ZRgA3SGxGq01lGlMKWXBwrUkH2sCdYAuJqbIEkKUuZCISXhjcGETf59QNotsRWNdWbkmDFj1gMkbqAciD8F3QI8jcDQ3BSX8TfJNtzdkBGHfsZ2TV7b5QLv3Mt8v2eVigjweNKu3r2k%2B3zPU%2FG1BdqfaHV2JP%2FjVLvoKeKn78XR8qEmp8vd8%2Fu9eL4A%3D%3D&fta_ind=3&fs=1

trouwens
 
Los bestellen zijn ze te duur en maken kan ik ze helaas niet. Die marktplaats link had ik over het hoofd gezien, maar heb een mailtje gestuurd!
 
ik heb wel geen supermagna maar een vt600 en heb de forward controle zelf gemaakt
de zithouding is voortreffelijk moet ik zeggen
als ik een supermagna zou hebben wil ik die ook daar voor maken ,ik vind ze ook gave bikes die magna
de eerste controle die ik gemaakt heb waren te lang kon wel iemand op die 1.90 of 2 meter was :x
 
omdat er hier al een topic over was, wil ook graag zelf proberen forward controls te maken maar kan iemand mij vertellen waar je ze het beste aan kan bevestigen bij de super? help :?
 
Kijk eens naar die van mij op motorstek!
Is misschien een optie?

Weet niet hoe ik die fotows moet verkleinen dus ken ze hier niet plaatsen.
Helaas.

Ken ze je wel via de mail sturen...
 
is het nog wat geworden :P

Ah, shit: ik had je reply over het hoofd gezien. Die gast van die MP-advertentie heeft nooit gereageerd op mijn mailtjes. Uiteindelijk kon ik er geen vinden en heb ik de oude GV 700 van Madurarider geruild tegen een laptop. Ook een prima, cashvrije deal natuurlijk :)


Kijk eens naar die van mij op motorstek!
Is misschien een optie?

Weet niet hoe ik die fotows moet verkleinen dus ken ze hier niet plaatsen.
Helaas.

Ken ze je wel via de mail sturen...

Pfff, waar was jij toen ik het geld nog had? Wat een vette bak :) Wat moet-ie kosten?
 
Motor is niet te koop...

Was meer voor koentje dat hij kon zien waar hij de forward controls kan bevestigen.
En dat't een vette bak is... *D Hahaaa... daar heb ik ok hard voor moeten hobbyen!!!

En't is bij zoiets nog enigsins betaalbaar, heb alles zelf (en met'n handje hulp van'n vriend en pa) gedaan, ook de forward controls.
Heb nog 2 setjes liggen... :Y

Prettig wknd...
 
nog twee setjes? mmm en wat moeten die kosten?

maar foto ziet er goed uit, kun je miss paar close ups sturen naar me mail?

koenromme@hotmail.com
 
Ik zal eens een fotowtje sturen, als ik morgen tijd heb word dat geregeld.

Hetgene wat ik heb liggen zijn de uit gelaserde platen en hendels van 8mm staal, de trekstangen van 10mm buis en stepjes zal je zelf moeten regelen.
Alles is passend, en na een likje verf zo te monteren.

Voor €75.00 mag je ze op komen halen...
 
Laatst bewerkt:
heb je nu al iets gevonden .... ik ben toevallig vanavond nog iets tegen gekomen ken de zaak niet .... weet ook niet of de fiets er nog is .... maar ik dacht dat het plaatje al de moeite waard was het te vermelden

Home

full
 
Heb deze al eerder eens gezien, idd (die kleur blijft je bij :)). De prijs/kleur-verhouding was niet helemaal mijn ding. Maar ben inmiddels geholpen. Dank voor het meedenken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan