Eindelijk ophalen

Petraa

Rookie
28 mei 2009
6
0
Tilburg
Vandaag mogen we eindelijk, na 16 ellenlange dagen wachten onze motor gaan ophalen.. Trots als een pauw......

full
 
:o Er heeft al een vogeltje op het ruitje gepoept... ;)

Maar ook voor de deur staat ie mooi... *D
 
Nette en betrouwbare motor,alleen zadel is verschrikkelijk slecht.

Als je langere ritten wilt gaan maken,snel vervangen door bij voor keur een "Mustangzadel".

Maar blijft natuurlijk iets persoonlijks.

Veel plezier ermee.
 
Waar krijgen jullie dan last van bij het zitten op het zadel? Onderrug? Benen? Heb geen idee..

Maar tot zover, ze rijdt heerlijk. Op de snelweg best even wennen. 130 op de snelweg gaf wel wat trillingen, maar misschien is dat wennen? Tis natuurlijk ook geen echte snelweg motor.
Verder gewoon gekacheld hier tussen alle weilanden, en dat ging heerlijk.. Tis weer geweldig om motor te rijden, te genieten van de wind!
Apetrots gister nog ff een rondje stad gereden, maar zelfs tijdens die onweersbui genoot ik nog met volle teugen. Wat geeft het rijden toch een super-kick.

:]
 
Hee, gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!!! Veel plezier er mee
 
Zou niet mogen trillen, ook niet bij 130

bandenspanning even controleren.

of je moet de bekende vn800 'buzz' bedoelen, dat de motor veel toeren maakt?
Dat is op te lossen met een ander (kleiner) achtertandwiel. (38 tands)
 
Heb hier nog en linkje voor het zadel. Is een amerikaanse webshop. Zelfs met verzendkosten de helft goedkoper dan in NL.

Meancycles: Motorcycle Accessories

http://motorcycle-accessories.cruis...type=Products&w=Mustang Motorcycle Seats&rk=1

Sprocket Kits and Chains for Chain Driven Cruisers


Er zijn nog veel meer van deze webshops,maar qua prijs scheelt dit niet zoveel,mocht je er een bestellen,vraag dan of zij op de douane rekening een lager bedrag willen vermelden. Dit scheelt weer invoerrechten!!. ;)

gr AD

ps.las net over het "buzzen" bij scootworks kun je ook kleinere achtertandwielen bestellen,zijn in NL niet leverbaar zover ik weet.
 
Laatst bewerkt:
ps.las net over het "buzzen" bij scootworks kun je ook kleinere achtertandwielen bestellen,zijn in NL niet leverbaar zover ik weet.

jawel hoor, gewoon bij uw motordealer...
In mijn geval Huijberts in schijndel
 
Terug
Bovenaan Onderaan