Beschermkapjes Virago XV535

SvenBosman

Rookie
16 jun 2009
7
0
Best
Ik ben op zoek naar verchroomde beschermkapjes die bovenaan de cylinders zitten.
Iemand tips waar ik deze het best kan uithalen?
De beschermkapjes die er nu opzitten zijn beschadigd en ook niet echt mooi te krijgen.
Bovendien is chrome mooier.
Nog een vraag:
Kun je de dekseltjes die op de carburateurs zitten ook zonder problemen vervangen door andere (ook chrome uiteraard)?
 
als het goed is zijn de kapjes die bovenaan je cilinders zitten van metaal, en niet van plastic. Bij de oudere modellen XV 535 waren deze iig wel van metaal. Je kan ook wel via motorsloperij Woesthoff te Brummen(ff googlen) dit soort kapjes halen, ook de metalen versie, en die zou je -mochten ze lelijk zijn- ook weer kunnen polijsten, heb je weer die chroom-look...
 
Plastic beschermkapjes??????? ;( ;( :?

dacht u van een kliko? :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

Plastic.... :-) Dat hoop ik toch van niet. Gaat stinken volgens mij :P

Ben overigens nog niet zo thuis in het Chopper Jargon dus als ik iets stoms uitkraam word ik graag verbeterd ;-)
 
als het goed is zijn de kapjes die bovenaan je cilinders zitten van metaal, en niet van plastic. Bij de oudere modellen XV 535 waren deze iig wel van metaal. Je kan ook wel via motorsloperij Woesthoff te Brummen(ff googlen) dit soort kapjes halen, ook de metalen versie, en die zou je -mochten ze lelijk zijn- ook weer kunnen polijsten, heb je weer die chroom-look...

Thanks! Hier heb ik wat aan. Ga ze denk ik laten polijsten iemand nog tips?
Kun je dat zelf of toch beter laten uitbesteden?
 
dit kun je heel goed zelf als je het matiriaal er maar voor hebt
maar met wat gedult en moeite gaat het ook goed met belgom aluminium cleaer

dus succes met je polijst klusje
 
Terug
Bovenaan Onderaan