Nightster of iron 883

:N

zucht..

maar goed:

883 of 1200?

wat voor een soort rijstijl wil je erop na houden?
snel of lekker rond pruttelen?

een 1200 is stiekum beter om rustig mee rond te tuffen omdat hij meer koppel heeft.

houd je van een beetje snel door de toeren heen gaan (dus niet met 250 over de wegen heen knallen) en een beetje sportiever rijden, dan zou je de 883 nemen.
dit blok is nu eenmaal iets pittiger in de hoge toeren, maar heeft wel minder koppel in de lage toeren..

voor degene die mij nu willen tegenspreken: :W

de "snelle" sportsters zijn altijd 883's, de eerste buell's deden het met de 883 blokken..







:P
 
Gister bij een dealer nog een kerel die zijn 1200 wilde laten verkleine tot 883.Wilde sneller gaan.Zie je vaak. :?
 
Laatst bewerkt:
:N

zucht..

maar goed:

883 of 1200?

wat voor een soort rijstijl wil je erop na houden?
snel of lekker rond pruttelen?

een 1200 is stiekum beter om rustig mee rond te tuffen omdat hij meer koppel heeft.

houd je van een beetje snel door de toeren heen gaan (dus niet met 250 over de wegen heen knallen) en een beetje sportiever rijden, dan zou je de 883 nemen.
dit blok is nu eenmaal iets pittiger in de hoge toeren, maar heeft wel minder koppel in de lage toeren..

voor degene die mij nu willen tegenspreken: :W

de "snelle" sportsters zijn altijd 883's, de eerste buell's deden het met de 883 blokken..







:P


De ene dag heb ik zin om snel te gaan, de andere dag gewoon chill... :]
maar ik denk eerder aan de 883 mits het mijn eerste moto zal worden.
daarna zien we wel.. ;)

btw: het valt hier op dat op elk topic enorm veel gediscusieerd wordt.
De ene zegt 'wit' en de andere spreekt dat direct tegen met een overduidelijke 'zwart' bij manier van spreken.. |( Over wat zijn jullie het wel allemaal eens?
 
btw: het valt hier op dat op elk topic enorm veel gediscusieerd wordt.
De ene zegt 'wit' en de andere spreekt dat direct tegen met een overduidelijke 'zwart' bij manier van spreken.. |( Over wat zijn jullie het wel allemaal eens?

we zijn het er over eens dat we het verder nergens over eens zijn :Y :Y :Y :Y

verder zijn we gewoon raar volk...
 
He Pica,
Snap je twijfel, beide mooie brommers.
Heb zelf op de Nightster gereden en deze reed toch wel erg fraai. Goed hanteerbaar vermogen en in iedergeval voldoende.
Mijn persoonlijke voorkeur zou de nightster zijn, maar laat een proefrit je helpen.
Ierder heeft zijn eigen wensen en smaak.

Greetz en succes met je keuze.
 
Ik veronderstel dat die Harm, hier niet de meest geliefde persoon op het Forum is :p

In ieder geval zal ik eens proefrijden met beide motoren als die gelegenheid hem voordoet.
Grtz!
 
Harm is juist wel geliefd, iedere keer als het forum dood dreigt te bloeden zegt hij weer wat stoms wat we massaal kunnen afkraken! Hij kan zn naam beter wijzigen in pispaal
 
aha, 't is dus zoiemand! die mensen moeten dr idd ook zijn...

de gast die altijd wedgy's word getrokken? zn gezicht wordt vol geklad als hij slaapt, de persoon die met ducktape aan het plafon geplakt wordt alstij zat is... :D

Ze kunnen er niet aan doen die mensen, maar ze zijn zalig
 
ik vind het jammer dat harm niet reageert,
ik zou heel graag zijn ruige patch willen verdienen tijdens een stoere rijvaardigheidstraining.

*D
 
Zeker een goede vervanger. Heavy zat voor die gozer, kan die wennen aan een apehanger. Trouwens zuinig zijn op die Puch, mooiste brommer ooit gemaakt.


neuh vind het een wijvending,
doe mij mijn oude kreidler RS met superbreitwand en 18mm bing maar.

wou dat ik hem nog had.
 
neuh vind het een wijvending,
doe mij mijn oude kreidler RS met superbreitwand en 18mm bing maar.

wou dat ik hem nog had.

:N
zundapp goudhaantje :Y :Y :Y *O* *O* *O* *O*

heb hem nog steeds.. is nog steeds als afgetrapt tiener iv© brikkie weggezet.
ooit ga ik hem helemaal restaureren.. maar zoals hij nu is is het hokje zo'n 1800 euro waard.. destijds heb ik hem gekocht voor 400 guldentjes :P _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan